[B3 1.8] Znikający płyn
- 
				
				Emiliano111
- Forum Audi 80 
- Posty: 21
- Rejestracja: 29 gru 2013, 17:45
[B3 1.8] Znikający płyn
Witam . W ostatnim czasie wymienilem termostat oraz membrany w parowniku nie obylo sie bez utraty plynu ale mniejsza z tym . Po wymianie wszystkiego odpowietrzeniu ukladu wszystko bylo ok tzn parownik dzialal dobrze oraz termostat . Ale mam ubytek plynu niestety . Krociec przy termostacie suchy przy parowniku weze tez co moze byc przyczyna ? Ogladalem dzisiaj z pod spodu auto i nie ma wycieku zadnego ale zauwazylem cos jakby plyn na skrzyni . Dodam ze autem nie jezdzielm 3-4 dni a tu plynu ubwa . Dzisiaj zaznaczylem sobie kreska ile zostalo i zobacze wieczorem czy znowu ubylo . Prosze o porady pozdrawiam
			
			
									
									
						- Pieterb
- Forum Audi 80 
- Posty: 11744
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
jak sobie zaznaczysz na ciepłym a sprawdzisz na zimnym to zawsze będzie różnica i to nic nadzwyczajnego, bo płyn się rozszerza w temp.Emiliano111 pisze:Dzisiaj zaznaczylem sobie kreska ile zostalo i zobacze wieczorem czy znowu ubylo .
Dobrze obadaj króćce bo płyn zwykle odparowuje i czasami nic nie widać ale zwykle pozostaje nalot.
- 
				
				Emiliano111
- Forum Audi 80 
- Posty: 21
- Rejestracja: 29 gru 2013, 17:45
zaznaczylem na zimnym bo chce sprawdzic czy wyciek jest podczas postoju czy podczas jazdy . Co do nalotu to takowy jest przy wezach a dokladniej przy trojniku idacym rowniez na parownik wezu . Jest wilgotno troche i jest osad . Nawet niedawno zdawalo mi sie jakby tam parowalo bo byc moze jest cos nieszczelne a tym bardziej ze ruszalem przewodami jak zdejmowalem przewody z parownika . Jutro to sprawdze
			
			
									
									
						- 
				
				marcin6622
- Forum Audi 80 
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 lut 2014, 21:32
- 
				
				marcin6622
- Forum Audi 80 
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 lut 2014, 21:32
Cześć  
  Co śmieszne miałem tak samo.Jakiś czas temu zmieniałem węże na świeże oraz te trójniki na żeliwne.Trzeba dokręcić wszystkie po jakimś czasie bo na opaskach pojawia się luz i płyn ucieka.W ogóle to również układ w ten sposób się zapowietrza i nagrzewnica nie daje tyle ciepła co powinna.Dokręć wszystkie opaski jakie masz na ciepłym silniku i sprawdzajmy ich stan panowie.Taki ubytek płynu to szczęście w nieszczęściu. Pozdrawiam
 Co śmieszne miałem tak samo.Jakiś czas temu zmieniałem węże na świeże oraz te trójniki na żeliwne.Trzeba dokręcić wszystkie po jakimś czasie bo na opaskach pojawia się luz i płyn ucieka.W ogóle to również układ w ten sposób się zapowietrza i nagrzewnica nie daje tyle ciepła co powinna.Dokręć wszystkie opaski jakie masz na ciepłym silniku i sprawdzajmy ich stan panowie.Taki ubytek płynu to szczęście w nieszczęściu. Pozdrawiam 
			
			
									
									
						 
 CześćEmiliano111 pisze: . Co do nalotu to takowy jest przy wezach a dokladniej przy trojniku idacym rowniez na parownik wezu
 Co śmieszne miałem tak samo.Jakiś czas temu zmieniałem węże na świeże oraz te trójniki na żeliwne.Trzeba dokręcić wszystkie po jakimś czasie bo na opaskach pojawia się luz i płyn ucieka.W ogóle to również układ w ten sposób się zapowietrza i nagrzewnica nie daje tyle ciepła co powinna.Dokręć wszystkie opaski jakie masz na ciepłym silniku i sprawdzajmy ich stan panowie.Taki ubytek płynu to szczęście w nieszczęściu. Pozdrawiam
 Co śmieszne miałem tak samo.Jakiś czas temu zmieniałem węże na świeże oraz te trójniki na żeliwne.Trzeba dokręcić wszystkie po jakimś czasie bo na opaskach pojawia się luz i płyn ucieka.W ogóle to również układ w ten sposób się zapowietrza i nagrzewnica nie daje tyle ciepła co powinna.Dokręć wszystkie opaski jakie masz na ciepłym silniku i sprawdzajmy ich stan panowie.Taki ubytek płynu to szczęście w nieszczęściu. Pozdrawiam 
- 
				
				marcin6622
- Forum Audi 80 
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 lut 2014, 21:32
 
							












 
