Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4] Rezanie wyciszenia stuków łożysk amorów

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Popej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 27 wrz 2011, 23:42
Lokalizacja: WL
Kontakt:

Post autor: Popej » 05 lut 2014, 23:30

marszall,
Popieram!

Łożysko nie musi być wachliwe bo od tego jest guma w poduszce żeby dopasowywala kąt kolumny do płaszczyzny kielicha. Łożyska mogłyby być co najwyżej wałeczkowe żeby większe obciążenie przenosić.

Pozio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 25 lis 2011, 18:00

Post autor: Pozio » 10 lut 2014, 20:40

bylem dzis na sprawdzeniu amorkow. miesieczne KYB, nowe poduszki, nowe sworznie.
56%! jakis zart!

zamowilem wlasnie pakiet "przeróbkowy" na poduche z polo i lozysko golf 4 + tuleje poliuretan na wahacze i tuleje do sanek lemfordera. pod skreceniu pojade na wałki znowu i dam znac co i jak.

chyba ze jednak opinie przewarzaja, aby nie robic przerobki z 1 postu?

Popej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 27 wrz 2011, 23:42
Lokalizacja: WL
Kontakt:

Post autor: Popej » 10 lut 2014, 21:00

Ja bym nie robił.... Skoro potrafi to nie pukać po solidnym skręceniu to wszelkie zmiena na nie ORI rozwiązania są zbęde...

Pozio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 25 lis 2011, 18:00

Post autor: Pozio » 10 lut 2014, 21:19

no wlasnie to mnie przekonuje. wymienie tuleje sanek i wahaczy i zoabcze co dalej. ale 56% to kpina. tylko z czego? amory slabe czy co

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 11 lut 2014, 08:36

poduszki amora lecą bardziej od uderzań niż od nacisku....wiem, że liczy się nacisk na oś dlatego porównałem auto którym jeżdżę z silnikiem V6 wysuniętym przed przednią oś do zaproponowanego golfa 2 który nie będzie miał takich nacisków i obciążeń przy uderzeniach......
a czy golfy vr6 mają wytrzymalsze poduchy od b3 1,6 to nie wiem

tak czy siak u mnie lecą te poduchy conamniej raz na 2 lata...wszystko inne wytrzymuje dłużej...po wymianie poduchy jest wszystko ok w zawieszeniu wiec nie pierniczcie , że to nie wina poduszek z łożyskiem kolumny MC Phersona.....łożyska w poduszce maja luzy po tych prawie 2 latach jak stara baba...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 11 lut 2014, 18:13

56%! jakis zart!
Nie wystarczy nie odpowiednie ciśnienie w oponach, lub uszkodzona maszyna często to się zdarza.

Popej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 27 wrz 2011, 23:42
Lokalizacja: WL
Kontakt:

Post autor: Popej » 11 lut 2014, 18:56

Proszę Cie bardzo, masz tutaj jak robi się Testy

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 11 lut 2014, 22:42

Popej pisze:Ja bym nie robił.... Skoro potrafi to nie pukać po solidnym skręceniu to wszelkie zmiena na nie ORI rozwiązania są zbęde...
To wez mi to tak skrec zeby nie pukalo a jezeli nadal bedzie stukalo to stawiasz skrzynke wodki

poduszki w kazdej wersji silnikowej w audi b4 sa takie same, golfie III we wszystkich sa takie same, itp. Wiec nawet w najciezszych silnikach w golfach nie stuka, a mowienie ze to lozysko to juz paranoja, one i tu i tu sa takie same! Zreszta jak juz mam od golfa iv to powinno byc lepiej niz na tych od polo i wraz puka wiec bez pierdzielenia

Popej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 27 wrz 2011, 23:42
Lokalizacja: WL
Kontakt:

Post autor: Popej » 12 lut 2014, 02:42

Wpadaj do mnie do Jabłonny to pomyślimy ;)

Pozio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 25 lis 2011, 18:00

Post autor: Pozio » 20 lut 2014, 13:09

No ok. Jestem po zabiegu. Wczoraj wlozylem tuleje wahacza poliuretan. Tuleje sanek lemforder/febi. Sprężyny z audi80 ( wczesniej mialem z 90). Sciezka pokazuje przód 80 i 76%. Czyli jest ok.! Nareszcie spokój. Niestety aby go osiagnac musialem wymienic calutki przód na nowy.... od sworzni, tueli po lozyska amorow amory i koncowki drążków.

Popej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 27 wrz 2011, 23:42
Lokalizacja: WL
Kontakt:

Post autor: Popej » 20 lut 2014, 14:09

Widać miało to sens, teraz na długi czas będziesz miał spokój z zawiasem! :-D

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 21 lut 2014, 18:51

dużo twardziej na poliuretanie niż na serii? Jaki poliuretan? Żłóty?
Górne mocowanie jakiego producenta? Jakie amory?

Awatar użytkownika
Rybson91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 238
Rejestracja: 19 sie 2012, 22:11
Lokalizacja: Częstochowa/Krk

Post autor: Rybson91 » 22 lut 2014, 03:59

Obrazek
A może by nakrętkę rowkową zastąpić taką mufką hydrauliczną z łbem sześciokątnym ? Wydaje mi się, że było by to dość sensowne rozwiązanie, nie byłby już potrzebny ten kiczowaty klucz a i z normalnym łbem można by mocniej ją dokręcić sam będę testował taki patent tej wiosny mam nadzieje, że w hydraulicznym bez problemu dostane taką mufkę.

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 22 lut 2014, 19:27

Tyle że gwint w tej mufce i na ladze amora będzie inny... Dodatkowo taką mufką skręcisz całą poduszkę z jej łożyskiem, co będzie uniemożliwiało jej pracę.

Nie wiem ludzie z czym macie problem bo koniecznie szukacie problemu na siłę, a rozwiązanie już macie... Jak ktoś nie potrafi złożyć kolumny do kupy tak jak ją rozebrał, bądź kombinuje typowo chałupniczymi metodami i uważa że ori rozwiązanie jest do bani, niech odpali teraz nową zakładkę i się zagłebi w lekturę po prostu naprawy zawieszenia. a nie jego "rezania". Bo nawkładaliście sobie do głowy że to stare i trzeba przerobić :->

Pozdrawiam

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 22 lut 2014, 21:51

No zobaczymy <ok> W Coupe podchodzę trzeci raz.Dwa pierwsze,winik reklamacji (wylany amor) który został uznany więc na pewno nie leżało po stronie złego złożenia.Więc dwa razy składałem a stuki pozostały.Później zrobiłem wahacze,sworznie i łączniki stabilizatora.Myślałem że to ich wina ale niestety nie.W przyszłym tygodniu mam zamiar wymienić komplet amorów przód/tył KYB,końcówki drążków razem z osłonami przód wkładów ze szrotu ale hmm lepszymi niż mam.Myśl o tej nakrętce jednak nie daje mi spokoju jak i o poduszce.Na allegro widziałem niby do S2,RS2 niebieską ale czy to faktycznie git majonez a nie jakiś kit to nie wiem.Pozdrawiam :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl