Ale życie jest złośliwe, doszedłem do tego co i jak :idea: . Krótko przed wymianą skrzyni padł mi prędkościomierz, odpuściłem sobie naprawę bo i tak skrzynię miałem zamiar wymienić. Kupiłem skrzynię z A4 i niby wszystko pasowało za wyjątkiem flansz które trzeba było przełożyć ze starej skrzynki, zamontowałem tą skrzynkę i licznik nie ruszył, wtedy to już zgłupiałem. Dzisiaj zrobiłem mały eksperyment : przy wtyczce przy skrzyni są dwa przewody jeden plus a drugi masa, w czujniku jest kontaktron który ma za zadanie zwierać i rozwierać styki pod wpływem pola magnetycznego z impulsatora w skrzyni, wyjąłem tą wtyczkę i do środkowego styku podłączyłem przewód który dotykałem do masy i licznik zaczął pokazywać.
Co się okazało, w starej skrzyni rozleciało się kółko impulsatora a w skrzyni z A4 po prostu go NIEMA bo tam impulsy idą z ABSu :evil:
W 1Z impulsy idą ze skrzyni biegów tak jak w każdym audi po 1986r a impulsy z alternatora to idą do obrotomierza w silnikach TD a w TDI (1Z) idą z komputera.
