[B4 2.0 16V ACE] blos - co potrzebne
Dobrze że wstawiłeś zdjęcia,robota wygląda solidnie <ok> . Ten wąż wsadzony przed blosa to jest od krokowego silniczka jak myślę? Najpewniej on będzie winien falowania obrotów i tego całego zamieszania.Będziesz go musiał sprawdzić i ewentualnie przerobić bo coś mu przeszkadza w poprawnym działaniu.Pozdrawiam
Slawo777 pisze:Dobrze że wstawiłeś zdjęcia,robota wygląda solidnie <ok> . Ten wąż wsadzony przed blosa to jest od krokowego silniczka jak myślę? Najpewniej on będzie winien falowania obrotów i tego całego zamieszania.Będziesz go musiał sprawdzić i ewentualnie przerobić bo coś mu przeszkadza w poprawnym działaniu.Pozdrawiam
A dziękuje, dziękuje
tak, też wąż za blosem to jest do krokowego ... wszystko jest szczelne i nie ma możliwości żeby mu coś tam przeszkadzało ....
A blos? Przepustnica w blosie może mu przeszkadzać ale mogę się mylić.Wyjście węża jest akurat w górnym punkcie jej otwarcia.Patrząc na zdjęcie to mógłbyś w ramach eksperymentu obrócić blosa jak najdalej się da do przodu auta.Wtedy wyjście na krokowy znajdzie się w dolnym położeniu czyli zaraz przy otwarciu przepustnicy.Pod warunkiem że krokowy się nie kończy,może go przeczyścić po prostu,sonda lambda też ma duży wpływ na jego działanie więc też bym ją sprawdził.Pozdrawiam
hmmmm.... może masz i racje że coś mu przeszkadza w prawidłowym działaniu...
ustawiłem tak blosa żebym mógł maskę zamknąć, ale w ramach eksperymentu to i popróbuje przy otwartej
w sumie to od razu mogłem w blosie zrobić otwór i byłby spokój
Ale co do czego muszę znaleźć trochę czasu, bo zaganiany jestem. Odezwę się nie jak tylko coś mi się uda lub nie, pokombinować
ustawiłem tak blosa żebym mógł maskę zamknąć, ale w ramach eksperymentu to i popróbuje przy otwartej
w sumie to od razu mogłem w blosie zrobić otwór i byłby spokój
Ale co do czego muszę znaleźć trochę czasu, bo zaganiany jestem. Odezwę się nie jak tylko coś mi się uda lub nie, pokombinować
na początku pisałem że mam problem z tym że obroty spadają .... tak teraz nie wiem już nie mam cierpliwości do tego blosa, otóż teraz obroty cały czas zarówno na PB i lpg trzymają 1600 a czasem spadną to 1200 i już ni więcej.....
powiedzcie mi jak to u Was działa ze wszystko jest ok??? ładnie się zbiera ale z drugiej strony wkurzają mnie te obroty... i w ogóle nie można jakoś ustawić tego blosa, kręcę śrubą na blosie nic, kręcę na parowniku tez nic, żadnej reakcji... masakra
nie wiem chyba powrócę do miksera.... <osohozi>
powiedzcie mi jak to u Was działa ze wszystko jest ok??? ładnie się zbiera ale z drugiej strony wkurzają mnie te obroty... i w ogóle nie można jakoś ustawić tego blosa, kręcę śrubą na blosie nic, kręcę na parowniku tez nic, żadnej reakcji... masakra
nie wiem chyba powrócę do miksera.... <osohozi>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Musisz sprawdzić
1. czujnik przepustnicy - niestety nie mogę znaleźć jaki powinna mieć wartości bo chyba tam jest potencjometryczny TPS... zazwyczaj na potencjometrze powinno być na środkowym pinie względem masy 0,6-1V.
2. czy ktoś sobie nie podkręcił śrubką otwarcia przepustnicy
3. potencjometr przepływomierza - na zgaszonym silniku i włączonym zapłonie z podłączonym miernikiem pod środkowy pin i masę powoli podnosić klapę przepływomierza patrząc na napięcie na mierniku. Powinno ona wzrastać równo bez skoków i przerw. Sprawdzić też na odpalonym silniku jakie jest napięcie.
4. silniczek krokowy czy się nie zacina.
5. Lewe powietrze dostające się do kolektora albo gumy przepływomierz-przepustnica
1. czujnik przepustnicy - niestety nie mogę znaleźć jaki powinna mieć wartości bo chyba tam jest potencjometryczny TPS... zazwyczaj na potencjometrze powinno być na środkowym pinie względem masy 0,6-1V.
2. czy ktoś sobie nie podkręcił śrubką otwarcia przepustnicy
3. potencjometr przepływomierza - na zgaszonym silniku i włączonym zapłonie z podłączonym miernikiem pod środkowy pin i masę powoli podnosić klapę przepływomierza patrząc na napięcie na mierniku. Powinno ona wzrastać równo bez skoków i przerw. Sprawdzić też na odpalonym silniku jakie jest napięcie.
4. silniczek krokowy czy się nie zacina.
5. Lewe powietrze dostające się do kolektora albo gumy przepływomierz-przepustnica
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Bierzesz miernik, ustawiasz na pomiar napięcia do 20V. Czarną końcówkę dajesz dajesz pod minus na akumulatorze albo gdziekolwiek do masy. Czerwoną przedłużasz sobie jakimś kablem i tym kablem podłączasz się z tyłu podłączonej wtyczki - zdejmujesz tą gumkę, która osłania przyłącza a jak nie ma tej gumki tylko kable są zalane we wtyczce na amen to potrzebujesz jakiejś igły i szpilki aby się podłączyć do danego kabla.
czy to co napisałeś w tym wątku może się tyczyć i mnie ?
https://audi80.pl/b3-20-3a-przekazni ... htm#958258
a może póki co zdejmę blosa i założę normalnie fabrycznie gumę i wtedy zobaczymy co będzie się działo :mrgreen:
https://audi80.pl/b3-20-3a-przekazni ... htm#958258
a może póki co zdejmę blosa i założę normalnie fabrycznie gumę i wtedy zobaczymy co będzie się działo :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków