Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 16V ACE] blos - co potrzebne

Wszystko co związane z LPG
Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 24 lut 2014, 12:12

Dobrze że wstawiłeś zdjęcia,robota wygląda solidnie <ok> . Ten wąż wsadzony przed blosa to jest od krokowego silniczka jak myślę? Najpewniej on będzie winien falowania obrotów i tego całego zamieszania.Będziesz go musiał sprawdzić i ewentualnie przerobić bo coś mu przeszkadza w poprawnym działaniu.Pozdrawiam :-)

arek1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:12
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: arek1986 » 24 lut 2014, 20:30

Slawo777 pisze:Dobrze że wstawiłeś zdjęcia,robota wygląda solidnie <ok> . Ten wąż wsadzony przed blosa to jest od krokowego silniczka jak myślę? Najpewniej on będzie winien falowania obrotów i tego całego zamieszania.Będziesz go musiał sprawdzić i ewentualnie przerobić bo coś mu przeszkadza w poprawnym działaniu.Pozdrawiam :-)



A dziękuje, dziękuje :)

tak, też wąż za blosem to jest do krokowego ... wszystko jest szczelne i nie ma możliwości żeby mu coś tam przeszkadzało ....

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 25 lut 2014, 00:14

A blos? Przepustnica w blosie może mu przeszkadzać ale mogę się mylić.Wyjście węża jest akurat w górnym punkcie jej otwarcia.Patrząc na zdjęcie to mógłbyś w ramach eksperymentu obrócić blosa jak najdalej się da do przodu auta.Wtedy wyjście na krokowy znajdzie się w dolnym położeniu czyli zaraz przy otwarciu przepustnicy.Pod warunkiem że krokowy się nie kończy,może go przeczyścić po prostu,sonda lambda też ma duży wpływ na jego działanie więc też bym ją sprawdził.Pozdrawiam :-)

arek1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:12
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: arek1986 » 25 lut 2014, 20:25

hmmmm.... może masz i racje że coś mu przeszkadza w prawidłowym działaniu...
ustawiłem tak blosa żebym mógł maskę zamknąć, ale w ramach eksperymentu to i popróbuje przy otwartej :)

w sumie to od razu mogłem w blosie zrobić otwór i byłby spokój

Ale co do czego muszę znaleźć trochę czasu, bo zaganiany jestem. Odezwę się nie jak tylko coś mi się uda lub nie, pokombinować :-P

Noorba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 01 sie 2014, 00:39
Lokalizacja: RADOM

Post autor: Noorba » 05 wrz 2014, 20:40

jutro w kleje fotki jak u mnie jest zamontowany..

arek1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:12
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: arek1986 » 06 wrz 2014, 18:48

fotki mile widziane :)

[ Dodano: 2014-09-13, 19:21 ]
i jak masz te fotki ? ;-)

Noorba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 01 sie 2014, 00:39
Lokalizacja: RADOM

Post autor: Noorba » 15 wrz 2014, 20:32

zapomniałem o tych fotkach

[ Dodano: 2014-09-15, 20:34 ]
jeszcze 1

[ Dodano: 2014-09-15, 20:38 ]
guma prawdopodobnie z VW KR ,ale pewny nie jestem :roll:

arek1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:12
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: arek1986 » 04 lis 2014, 19:51

na początku pisałem że mam problem z tym że obroty spadają .... tak teraz nie wiem już nie mam cierpliwości do tego blosa, otóż teraz obroty cały czas zarówno na PB i lpg trzymają 1600 a czasem spadną to 1200 i już ni więcej.....

powiedzcie mi jak to u Was działa ze wszystko jest ok??? ładnie się zbiera ale z drugiej strony wkurzają mnie te obroty... i w ogóle nie można jakoś ustawić tego blosa, kręcę śrubą na blosie nic, kręcę na parowniku tez nic, żadnej reakcji... masakra


nie wiem chyba powrócę do miksera.... <osohozi>

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 lis 2014, 21:16

Chcesz zmniejszyć obroty kręcąc dawką gazu? Na benzynie jakie masz obroty?

arek1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:12
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: arek1986 » 04 lis 2014, 21:18

na PB jest tak samo tzn. jak odpalę z PB to jest 1200 i zaraz wskakują na 1600...

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 lis 2014, 21:27

Musisz sprawdzić
1. czujnik przepustnicy - niestety nie mogę znaleźć jaki powinna mieć wartości bo chyba tam jest potencjometryczny TPS... zazwyczaj na potencjometrze powinno być na środkowym pinie względem masy 0,6-1V.
2. czy ktoś sobie nie podkręcił śrubką otwarcia przepustnicy
3. potencjometr przepływomierza - na zgaszonym silniku i włączonym zapłonie z podłączonym miernikiem pod środkowy pin i masę powoli podnosić klapę przepływomierza patrząc na napięcie na mierniku. Powinno ona wzrastać równo bez skoków i przerw. Sprawdzić też na odpalonym silniku jakie jest napięcie.
4. silniczek krokowy czy się nie zacina.
5. Lewe powietrze dostające się do kolektora albo gumy przepływomierz-przepustnica

arek1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:12
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: arek1986 » 04 lis 2014, 21:32

punkty 4 i 5 odpadają tym bardziej ze mam drugi krokowy i jest tak samo...

a co do reszty do nie wiem .... :roll:


jak zmierzyć to napięcie tzn. gdzie mam się wpiąć ? :) bo nigdy tego nie robilem

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 lis 2014, 21:43

Bierzesz miernik, ustawiasz na pomiar napięcia do 20V. Czarną końcówkę dajesz dajesz pod minus na akumulatorze albo gdziekolwiek do masy. Czerwoną przedłużasz sobie jakimś kablem i tym kablem podłączasz się z tyłu podłączonej wtyczki - zdejmujesz tą gumkę, która osłania przyłącza a jak nie ma tej gumki tylko kable są zalane we wtyczce na amen to potrzebujesz jakiejś igły i szpilki aby się podłączyć do danego kabla.

arek1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:12
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: arek1986 » 05 lis 2014, 17:25

czy to co napisałeś w tym wątku może się tyczyć i mnie ? ;-)

https://audi80.pl/b3-20-3a-przekazni ... htm#958258



a może póki co zdejmę blosa i założę normalnie fabrycznie gumę i wtedy zobaczymy co będzie się działo :mrgreen:

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 05 lis 2014, 18:25

arek1986 pisze:czy to co napisałeś w tym wątku może się tyczyć i mnie ? ;-)
No mniej więcej to samo i tutaj pisałem, tylko jak dobrze kojarzę to w ACE jest potencjometryczny TPS a nie tylko styk zamknięcia przepustnicy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl