[2.3 NG]Pytanie dotyczace silnika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 lut 2014, 16:48
[2.3 NG]Pytanie dotyczace silnika
Witam mam do was pytanie. W swojej audi z 92r posiadam silnik 2.3 NG(?) mam bardzo male cisnienie na dwoch cylindrach bo na jednym 4 na drugim 5. Czy cisnienie na trzech wynoszace 10 jest jeszcze dobrym cisnieniem? I jeszcze jedno pytanie, czy ten silnik by pasowal do mojego auta na zasadzie plug&play? http://allegro.pl/kompletny-silnik-audi ... 06153.html ? I czy ktos posiada moze przewód ktory idzie od pompy wtryskowej do wtrysku do odpalania bo mi pekl?
Ostatnio zmieniony 23 lut 2014, 21:42 przez kacper0408, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 lut 2014, 16:48
Moim zdaniem cisnienie 10 to absolutne minimum.Ten silnik z linka to tez NG.Odradzalbym kupno uzywki bo nie wiesz co kupisz.Silnik juz wyjety z auta wiec ciezko bedzie Ci go dokladniej sprawdzic.Polecam remont starego NG-koszta wieksze ale zrobisz raz i masz swiety spokoj.Z uzywka moze tez byc nie tak kolorowo.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 lut 2014, 16:48
silnik 2.0 jesli masz na mysli ABK to calkiem inna instalka elek. Robiłem kapitalny remont audi 2.3 NG i wcale tragedii nie ma : ) Troche cierpliwości o funduszu :p nie więcej niż 1000 zł. a i przy remoncie nie zapomnij od razu o nowych oringach na wtryski a i uszczelki TYLKO ORYGINALNE powodzenia
[ Dodano: 2014-02-23, 23:11 ]
a co do tego CISNIENIA TWOJEGO ALBO PIERSCIENIE ALBO PRZEDMUCH MIĘDZY 3 a 4 cyl.
[ Dodano: 2014-02-23, 23:11 ]
a co do tego CISNIENIA TWOJEGO ALBO PIERSCIENIE ALBO PRZEDMUCH MIĘDZY 3 a 4 cyl.
kacper0408, ma wiatrak tak zamontowany bo silnik pewnie pochodzi z 100 C4.Koszty kosztami ale zrobisz raz i masz spokoj a tu wydasz te 500 zl plus paliwo czy tam kurier ze 150 zl i jak juz pisalem wczesn9ej nie wiesz cos masz pod ta maską.Silnik moze Ci odmówic posłuszenstwa po kilku km albo bedzie łykał oliwe jak szalony.
adamix98, co do kosztów remontu NG to wszystko zalezy jak ktoś podchodzi do remontu i co jest do wymiany.Co do cisnienia to raczej nie ma tam pierscieni.
adamix98, co do kosztów remontu NG to wszystko zalezy jak ktoś podchodzi do remontu i co jest do wymiany.Co do cisnienia to raczej nie ma tam pierscieni.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 lut 2014, 16:48
Czytajac tutaj tematy to koszt takiego remontu to min 2000zl... to jest najbiedniejsza wersja... bo nie ma niczego... tak wiec nie wiem czy sie w to pchać... chyba ze sie myle z kosztami i ktos by mi podal przykladowe koszty... sam bym to robil ze znajomym mechanikiem... tak wiec juz mniej... czy sama wymiana pierscieni zalatwi sprawe?
Nie wiem skad wy taki kosztorys bierzecie albo na pomorzu takie tanie części hehe ;p serio mnie naprawa nie silnika nie wyniosła więcej niż 1000zł. a zmieniałem wszystko i to oryginalne. Tylko jak mowie wszystko sam robilem nie płacąc nikomu za usługi.
Kolega mówi ze masz po 9,5 na kazdym i jest moc? chyba nie wiesz co te 133KM potrafia to ja mam na:
1-14
2-13
3-11.5
4-12
5-11.5
przebieg ponad 360 tyś tak że sam Sb odpowiedz na pytanie czy warto robić...
[ Dodano: 2014-02-24, 19:43 ]
.... i jeszcze jedno nie sugeruj się TYM CO PISZE KAŻDY, każdy człowiek ma prawo wyboru i powinien sam podjąć MĘSKĄ DECYZJE
Kolega mówi ze masz po 9,5 na kazdym i jest moc? chyba nie wiesz co te 133KM potrafia to ja mam na:
1-14
2-13
3-11.5
4-12
5-11.5
przebieg ponad 360 tyś tak że sam Sb odpowiedz na pytanie czy warto robić...
[ Dodano: 2014-02-24, 19:43 ]
.... i jeszcze jedno nie sugeruj się TYM CO PISZE KAŻDY, każdy człowiek ma prawo wyboru i powinien sam podjąć MĘSKĄ DECYZJE
adamix98, nie ma takiej opcji zeby caly remont NG zrobic za tysiąc złoty.To nie 126P.
Wszystko zalezy od podejscia wlasciciela i od silnika tzn czego dokladnie wymaga remont czyli ktorych czesci.Jedni wymienia i zrobią szlif glowicy i mowia ze zrobili remont silnika to to ciut za malo do takiego pojecia.
kr1s56, majac po te 9,5 to jak dla mnie marny wynik.Auto owszem bedzie jezdzic.Skad wiesz ze Twoje trzyma moc?Hamowales je?Łapałes sie z jakims innym NG?
Wszystko zalezy od podejscia wlasciciela i od silnika tzn czego dokladnie wymaga remont czyli ktorych czesci.Jedni wymienia i zrobią szlif glowicy i mowia ze zrobili remont silnika to to ciut za malo do takiego pojecia.
kr1s56, majac po te 9,5 to jak dla mnie marny wynik.Auto owszem bedzie jezdzic.Skad wiesz ze Twoje trzyma moc?Hamowales je?Łapałes sie z jakims innym NG?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 sty 2012, 12:15
- Lokalizacja: Hrubieszów
Jeżeli Twój mechanik zna się na rzeczy to zdecydowanie przy odrobinie szczęścia można obniżyć koszty remontu.kacper0408 pisze:Czytajac tutaj tematy to koszt takiego remontu to min 2000zl... to jest najbiedniejsza wersja... bo nie ma niczego... tak wiec nie wiem czy sie w to pchać... chyba ze sie myle z kosztami i ktos by mi podal przykladowe koszty... sam bym to robil ze znajomym mechanikiem... tak wiec juz mniej... czy sama wymiana pierscieni zalatwi sprawe?
Być może masz przedmuch pomiędzy cylindrami. Jeżeli znika Ci płyn bądź dzieją się z nim inne ciekawe rzeczy jak gotowanie, brak ciepłego powietrza z nawiewów to sprawdź ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym.
Zmierz jeszcze ciśnienie oleju, bo jeżeli zdecydujesz się na remont Swojego silnika to jest to ważny punkt przy tej inwestycji.
Potem możesz zdjąć głowicę i wtedy większość niewiadomych się objawi.
Blok:
Jeżeli nie ma faski (progów) na cylindrach i pomiar średnicy na trzech wysokościach średnicówką mieści się w normie oraz przylgnia bloku pod uszczelką nie podejrzanych wypaleń, wykruszeń czy innych mechanicznych uszkodzeń to wtedy najlepiej posłać blok na sprawdzenie osiowości, honowanie, planowanie i sprawdzenie szczelności (mikropęknięcia). Jeżeli są progi daj sobie spokój od razu.
Wał:
Wał również wymaga przyjrzenia się zarówno jemu samemu jak i panewkom. Jeżeli ciśnienie leju było w normie i panewki są srebrne bez rys, możesz spokojnie składać na tym samym lub zakupić nowe panewki w przypadku pojawienia się rudego koloru.
Głowica:
Podobny przegląd robimy z głowicą. Najpierw przegląd wizualny. Potem rozbiórka i zgłębiacie graty (prowadnice, gniazda, popychacze, wałek). Wysyłka na sprawdzenie szczelności i planowanie.
Składanie to oczywiście: wszystkie nowe uszczelki, o-ringi, uszczelniacze.
Jeżeli wiążesz z tym samochodem dłuższą przyszłość i nie chcesz żeby Cię zdradziła bądź zawiodła w przyszłości to na tym nie oszczędzaj. Kupno innego silnika jest jak gra w sapera :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 lut 2014, 16:48
Bo teraz znajomy przywiozl na czesci takie ng... nie wiedzialem i juz zdazyl je rozebrac... ale mowi ze chodzil jak igieleczka... mowi ze silnik zdrowiutki... i z kolektorami i wszystkim przy silniku odda mi za 600 zl... oczywiscie jak cos bedzie nie tak to zwraca mi pieniądze... jutro pojade do niego i zobacze... a jak nie to pcham sie w remont ..
Kurcze jak to jest ze wszystkie silniki juz wyjete z auta chodzą jak igiełeczki :mrgreen:
Niech sam wlasciciel zdecyduje czy kupuje "kota w worku" czyli silnik uzywany nie wiadomo jak chodzil i jak auto jezdzilo(moze byc ok a mozna tylko wywalic kase w bloto) czy robi remont swojego NG.Co do kosztow remontu...8 tysi przy starym poczciwym NG jest realne.
Niech sam wlasciciel zdecyduje czy kupuje "kota w worku" czyli silnik uzywany nie wiadomo jak chodzil i jak auto jezdzilo(moze byc ok a mozna tylko wywalic kase w bloto) czy robi remont swojego NG.Co do kosztow remontu...8 tysi przy starym poczciwym NG jest realne.