Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 NG] Audi 90 Nie chodzi na benzynie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 28 lut 2014, 20:03

Ten wąż powinien być podłączony od dołu. Czyli kolanko w dół i wąż przetknięty pod gumą

Awatar użytkownika
PROmil
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 23 wrz 2011, 20:26
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: PROmil » 28 lut 2014, 20:10

OK, jutro dalej będę ogarniał temat, jak coś się zmieni to dam znać, może na benzynie zacznie chodzić.

[ Dodano: 2014-03-01, 16:27 ]
Udało sie co nie co :-)
Podłączyłem wąż od krokowca do tego króćca na gumie od przepływki i dzieją się następujące rzeczy:
Na zimnym obroty spadają do 400 ale sie tak utrzymują i auto nie gaśnie
Na ciepłym obroty trzymają się na 950obr/min jak przyklejone taśmą.

To wszystko na LPG
Na benzynie nic się nie zmieniło :-/

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 01 mar 2014, 17:48

O kur%&$a jaki bałagan z tymi przewodami Ci poprzedni wlasciciel zostawil.Zaglądales wgl pod maske jak kupowales autko? :shock: Czeka Cie troszke pracy co do lpg ale tym bym sie zbyt nie martwil.Niestety caly uklad w NG nie moze miec zadnej nieszczelnosci bo autko nie bedzie rowno pracowalo.Na Twoim miejscu zamontowalbym Sobie jakiegos budzika zeby strzal Ci nie rozj%^$#@bal gumy, przeplywki. ;-) ...i kieszeni :mrgreen:

Awatar użytkownika
PROmil
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 23 wrz 2011, 20:26
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: PROmil » 01 mar 2014, 19:00

luk448
Weź ludzi nie strasz :-/
Zaglądałem pod maskę ale było już po 17 i dosyć ciemno także za dużo nie widziałem :)
Trzeba będzie coś zamontować żeby nie pozbyć się "tauzenów" z kieszeni.
Na razie jest ok. Udało mi się ogarnąć obroty na zimnym :) Po prostu pokręciłem śrubą od LPG i działa. Na zimnym 1100 R.P.M na ciepłym 950 R.P.M.
Niestety auto dalej nie współpracuje na benzynie ale wszystko jest do ogarnięcia <ok>[/b]

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 01 mar 2014, 21:13

A sprawdzałeś jak przepływomierz wygląda? Czy się porusza bez zacięć i czy jest prosty?

adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

Post autor: adamix98 » 01 mar 2014, 22:34

Koledzy spokojnie z tego co widzę i słyszę to jest jego pierwsze 2.3 NG;p
niech najpierw zrobi porządek z podciśnieniami. Potem może zająć się resztą. Powiem Ci tak audi 2.3 to jest studnia ja w swoje włożyłem ok 3 tyś wymieniłem WSZYSTKO a błąd 2232 dalej pozostał ;p ale co gorsza raz ją przeciągnołem i zaczęło coś klepać na obrotach;/ albo panewka albo korbowody;/ załamka.

Osobiście nie życzę nikomu takiej przygody.

Awatar użytkownika
PROmil
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 23 wrz 2011, 20:26
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: PROmil » 02 mar 2014, 10:04

Ja moją przeciągnąłem do 6300 R.P.M to tylko w przedziale od 3100-3400 stracił trochę mocy, a tak to idzie pełną parą :)
Przepływka chodzi ładnie i nie jest pogięta anie nic w tym stylu także spokojnie ;)

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 02 mar 2014, 11:09

PROmil, ja Cie wcale nie strasze,niesprawne NG potrafi generowac i mnozyc koszta.Najgorsza wada NG to jego poprzedni wlasciciel.O czym juz sie przekonales.A co konkretnie dzieje sie na benzynie?Auto wgl nie chodzi na pb?Powinienes zamontowac budziki i to szybko zebys nie ogarnial teraz auta na darmo.No albo blosa ale blos tez w 100% strzalow nie wykluczy.

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 02 mar 2014, 11:18

luk448 pisze:PROmil, ja Cie wcale nie strasze,niesprawne NG potrafi generowac i mnozyc koszta.Najgorsza wada NG to jego poprzedni wlasciciel.O czym juz sie przekonales.A co konkretnie dzieje sie na benzynie?Auto wgl nie chodzi na pb?Powinienes zamontowac budziki i to szybko zebys nie ogarnial teraz auta na darmo.No albo blosa ale blos tez w 100% strzalow nie wykluczy.
Kolejne potwierdzenie tego, że kiepsko założone LPG + NG, to tylko pozorna oszczędność :-/

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 02 mar 2014, 11:25

orsa_83, jesli ktos nie mial pojecia przy zakladaniu LPG to niestety narobi tylko wiecej szkod niz pozytku.Ale smigajac na LPG oszczednosc jest i to spora.

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 02 mar 2014, 11:39

luk448 pisze:orsa_83, jesli ktos nie mial pojecia przy zakladaniu LPG to niestety narobi tylko wiecej szkod niz pozytku.Ale smigajac na LPG oszczednosc jest i to spora.
Na pewno, nie mam zamiaru polemizować z tym co by nie było faktem. Napisałem o kiepsko założonej instalacji.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 02 mar 2014, 11:43

orsa_83, no jak lpg do NG zalozy jakis partacz to masakra.Potem wiecej problemow niz pozytku.

Awatar użytkownika
PROmil
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 23 wrz 2011, 20:26
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: PROmil » 02 mar 2014, 12:02

Zacznijmy od tego że gdy tylko skończę szkołę i znajdę prace to gaz idzie OUT.
luk448
Na Pb auto kręci z pół minuty, a gdy już odpali trzeba je trzymać na 1500 obr/min bo inaczej się zaleje i zgaśnie. Osobiście obstawiam że wtryski się "skończyły" i leją.
Wnioskuję tak po doświadczeniach z silnikiem SD

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 02 mar 2014, 12:23

PROmil pisze:Zacznijmy od tego że gdy tylko skończę szkołę i znajdę prace to gaz idzie OUT.
luk448
Na Pb auto kręci z pół minuty, a gdy już odpali trzeba je trzymać na 1500 obr/min bo inaczej się zaleje i zgaśnie. Osobiście obstawiam że wtryski się "skończyły" i leją.
Wnioskuję tak po doświadczeniach z silnikiem SD
Kolego, to kolanko zaznaczonego na zielono na Twojej fotce powinno iść do krokowca - zepnij go z nim. Nie zaszkodzi też przeczyścić krokowca - na noc do nafty, albo na szybko środek kleenflo do czyszczenia gaźników. Jeśli to zrobisz i uszczelnisz resztę dolotu, to odpal silnik na benzynie i poobserwuj jak się zachowuje na zimno/ciepło. Jeśli nie będzie zmiany to zgaś auto i odepnij czujnik temperatury 2-pin, który znajduje się na króćcu pomiędzy pierwszym i drugim cylindrem - to m.in. on definiuje dawkowanie paliwa w zależności od temperatury cieczy chłodzącej silnik.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 02 mar 2014, 12:24

PROmil, a sprawdziles wszystkie nieszczelnosci?Wyjmowales ten waz od krokowca idacy pod kolektorem?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl