[Coupe typ 85]2.2 turbo MC EFI i 1.4 bara, 254KM i 409Nm.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
Panowie, nie ma sie co sprzeczac.
Auto "przytyło" o prawie 30KM i 60Nm, w dodatku poprawa jest w calym zakresie, a szczegolnie na gorze. Wynik fajny, bo osiągnięty bez ruszania zapłonu, bo DEC jeszcze tego nie może ale z tego co wiem prace nad tym trwają.
Czy był sens już się tym chwalić? Ocenę pozostawiam Wam, natomiast auto bez trudu zniosło pół dnia chłosty na hamowni i wypluwało również 260KM.
Pech chciał, że iskra uciekła tuż po finalnym dostrojeniu i nie udało się zhamować...
Więc raz jeszcze, bo na FB już pisałem, NIC NIE JEBŁO, silnik ma się dobrze i produkuje o niemal 100KM więcej niż seria! Auto jest już u nas w SLG, znajdziemy iskrę i Łysy będzie mógł palić kapora pewnie cłą trójkę... przynajmniej na obecnych oponach
Over.. kszszszt..
Auto "przytyło" o prawie 30KM i 60Nm, w dodatku poprawa jest w calym zakresie, a szczegolnie na gorze. Wynik fajny, bo osiągnięty bez ruszania zapłonu, bo DEC jeszcze tego nie może ale z tego co wiem prace nad tym trwają.
Czy był sens już się tym chwalić? Ocenę pozostawiam Wam, natomiast auto bez trudu zniosło pół dnia chłosty na hamowni i wypluwało również 260KM.
Pech chciał, że iskra uciekła tuż po finalnym dostrojeniu i nie udało się zhamować...
Więc raz jeszcze, bo na FB już pisałem, NIC NIE JEBŁO, silnik ma się dobrze i produkuje o niemal 100KM więcej niż seria! Auto jest już u nas w SLG, znajdziemy iskrę i Łysy będzie mógł palić kapora pewnie cłą trójkę... przynajmniej na obecnych oponach

Over.. kszszszt..