KORU pisze:Dlaczego Torsen ze "starszego" V8 ? czym się różni od tego który jest ? w czym jest lepszy.
bedzie wiecej Quattro w Quattro

ale to zapewne pokaze nam jaka jest róznica

Masz torsena miedzy osiami, a tu wsadzasz torsena na tylna os, powodujac ze slaby otwarty naped staje sie mniej otwarty i latwiej tylkiem zamiatacKORU pisze:Młaa tak wogóle to szkoda że nie z D4 bo tam V8 ma 520 KM, dwie turbosprężarki oraz wyłączanie cylindrów. Dzięki temu przy stałej prędkości oszczędza paliwo.![]()
![]()
Dlaczego Torsen ze "starszego" V8 ? czym się różni od tego który jest ? w czym jest lepszy.
Głośno to było przez ostatni rokDeS pisze:Co jak co, ale brzmi przezajebiście.kuba411vm pisze:AKH 32V 340KM 410Nm z S8. Inne wałki, głowice, tłoki, wtryski, przepływomierz, program itp. co za tym idzie większa moc, inne brzmienie, wyższa odcinka.Nie jest jednak zbyt głośno w trasie?