KORU pisze:Dlaczego Torsen ze "starszego" V8 ? czym się różni od tego który jest ? w czym jest lepszy.
bedzie wiecej Quattro w Quattro
ale to zapewne pokaze nam jaka jest róznica
Masz torsena miedzy osiami, a tu wsadzasz torsena na tylna os, powodujac ze slaby otwarty naped staje sie mniej otwarty i latwiej tylkiem zamiatacKORU pisze:Młaa tak wogóle to szkoda że nie z D4 bo tam V8 ma 520 KM, dwie turbosprężarki oraz wyłączanie cylindrów. Dzięki temu przy stałej prędkości oszczędza paliwo.
Dlaczego Torsen ze "starszego" V8 ? czym się różni od tego który jest ? w czym jest lepszy.
Głośno to było przez ostatni rok Od kiedy zamontowałem tą dużą przelotową puszkę końcową, wydaje mi się, że jest idealny kompromis. W trasie przy normalnej jeździe jest na prawdę cichutko, a jak trzeba to drze mordęDeS pisze:Co jak co, ale brzmi przezajebiście. Nie jest jednak zbyt głośno w trasie?kuba411vm pisze:AKH 32V 340KM 410Nm z S8. Inne wałki, głowice, tłoki, wtryski, przepływomierz, program itp. co za tym idzie większa moc, inne brzmienie, wyższa odcinka.