Albo samemu trzeba czytać dużo for i różnych tematów az w końcu wyłoni się spójna wizja jak ten cały elektroniczny wtrysk funkcjonuje i po co mu tyle różnych czujniczków

Viper- czym sprawdzałes wskazania czujnika? Jelsi odpinasz i jest oki to najprawdopodobniej on-objawy poniekąd pasują. Zresztą i tak warto go zmienic przy tym roczniku(pamniętaj żęby dobrać taki o dobrej oporowości, sprawdź dokładnie jaki masz, teoretycznie kostka powinna mieć taki sam kolor ale w praktyce to nei ejstem pewien czy tak jest... koledzy z forum biegli w katalogach i etce Ci napewno pomogą)
Jeśli odpięcie przepływomierza stabilizuje wolne obroty i silink przestaje szarpać to również wskazuje na albo nieszczelność w dolocie(łapie lewe powietrze za przepływką, cześtrze w przypadku turbo), albo padającą przepływka). To jest normalne że auto z odpiętą przepływką nie będzie jechać-niektóre auta z podobnym osprzętem nie wkręcą się bez niej na więcej niz 2-3tys obr. Czujnik TPS najprawdopodobniej nei pokazuje komputerowi obciążenia więc nei może służyć zamiast przepływki(mógłby, ale tu tak najprawdopodobniej nie ma)-pokazuje tylko czy przepustnica jest zamknięta czy otwarta.
Przy wszelkeigo typu przerywaniach, parchnięciach i strzałach szczególnie pdoczas jazdy w zakresie do 3-4tys obr warrto odpiać sondy lambda i zobaczyć czy będzie poprawa...
Może to być tez pompa paliwa, ale ona objawia się raczej pod obciżeniem przy mocnym przyspeiszaniu auto jest słabe albo przerywa/szarpie, chyba że już zupełnie pompa pada albo filtr jest strasznie zapaćkany wtedy problem może pojawiac się nawet na małym obciążeniu.
Mogą tez kończyć Wam się czujniki położenia wału-nie wiem dokładnie który, wiem że sa dwa w tym aucie i jeden jest ważniejszy i szybciej pada-chyba ten na wałku z tyłu silnika po stronie kierowcy. Objawy tutaj mmoga być różne tj. przerywanie w różnych zakresach, zależnei od temp. niemożnośc zapalenia po nagrzaniu albo i bez nagrzania itd... Osobiscie neimiałem z nimi jeszcze problemu w żadnym aucie więc nie wime dokładnie, ale takie objawy opisywali koledzy na forum....
Oczywiści eukł. zapłonowy też warto sprawdzić-otworzyć maske w nocy zobaczyć czy iskry po kablach nie skaczą, świece włożć nowe jak nie były zmieniane, cewke niby tez można wymienić, ale raczej będzie to problem z jakimś czujnikiem albo czymś co opisałem wyżej....
Temat rzeka jka pisałem... przez internet to można sobie tak wyliczać w nieskończoność, ale próbujcie mozę akurat się uda-po to jest forum
