Jak wy to ludzie robicie :shock:oOo pisze:tylko zmajstruj dzwignie (np zapierajac kij ~50cm miedzy blok a pompe)
Pompa idzie po popuszczeniu ręką, jaki kij do tego potrzebny :?:
Nie powinien na pewno "trząść "silnikiem,nawet przy znacznie wcześniejszym ,czy opużnionym kącie wtrysku :roll: na takie rzeczy mają wpływ poduszki silnika i skrzynimareki pisze:Wcześniej miałem ustawione 63 i 57 i w obu ustawieniach silnik był głośny i trochę trząsł
To co piszesz , tylko potwierdza że masz coś nie halo z poduszkami ,przy 840 się zdarza ,bo za niskie ,ale już przy 860 obr.,nie ma prawa nic "trząść " przy ori poduszkach 8-) Ja mam uczulenie na nie ori poduchy ,od razu poczuję że ktoś ma nie ori ,tylko wsiądę i odpalę ;-mareki pisze:dodatkowo podniosłem delikatnie obroty jałowego do 880 i czuje, że lepiej się zbiera, mniej telepie budą na wolnych
mareki pisze:880 ustawiłem dla testu na jakiś czas,
Zgadza się ,ale przy niższych ,czyli wartosci ori 128 w adaptacjach ,też nie ma prawa się nic trząść ,ani tym bardziej przenosić na kierownicęmareki pisze:Sam zresztą w którymś temacie pisałeś, trochę wyższe obroty są zdrowsze dla silnika.
Bo zwykle tylko te dobrze dostępne wymieniają ...czasem jeszcze od skrzyni ,ale też z tej strony ,bo łatwo dostępna Żeby sprawdzić poduszki ,wystarczy złapać za kolanko przy EGR i lekko poruszać ...cały silnik powinien się delikatnie dać ruszyć i lekko kołysać ....przy twardych ,nie ori poduszkach ,praktycznie nie dygniemareki pisze:Swoją drogą poduszkom mam zamiar przyjrzeć się w tym tygodniu, gdy u będę mieć zdjętą osłonę u mechanika, bo tak to pooglądać mogę sobie tylko te od strony kierowcy, którą widać