[B4 ABK] Jak przerobić zwykłą instalacje lpg na sekwencyjną?
[B4 ABK] Jak przerobić zwykłą instalacje lpg na sekwencyjną?
Witam. Mam u siebie w audi zwykłą instalacje gazową firmy Bingo (taka co przełącza na gaz po przygazowaniu do 2 tysiecy). Chciał bym ją przerobić na sekwncyjną najlepiej STAG. Co muszę wymienić w swojej starej instalacji? Tzn. jakie części muszę kupić? I czy nic nie będę musiał zmieniać w papierach?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
W zestawie montażowym (jak np ten: http://www.drypa.pl/produkt3363_WTRYSKI ... _REG_.html ) masz praktycznie wszystko co potrzeba (wtryski, reduktor, wiązka, czujniki, wkrętki itd.), musisz dokupić tylko jakieś 1-2m węża gumowego zbrojonego 4mm, 1-2m węża gumowego zbrojonego 12mm i ewentualnie węża 19mm do wody jeśli przenosisz reduktor albo nie starczy ci do nowego, kilkanaście sztuk opasek zaciskowych do węży 12 mm.machmat93 pisze:Tzn. jakie części muszę kupić?
W twoim wypadku najlepiej kupić zestaw bo wyjdzie taniej niż kupować wszystko osobno.
Do tego lutownica, cyna, wiertarka, gwintownik i zestaw podstawowych narzędzi.
Sprawa tego co jest pod maską a co jest w papierach jest bardzo luźna. Często po montażu nowej instalacji w zakładzie jest co innego w papierach niż to co jest pod maską.machmat93 pisze:I czy nic nie będę musiał zmieniać w papierach?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Przy reduktorach do sekwencji tak jest że producenci zawyżają moc. Nawet firma ac w zaleceniach ma wypisane rzeczywiste moce jakie obsługuję reduktory. http://img713.imageshack.us/img713/5157/6hai.png w czerwonych kwadratach jest wpisana moc wg. producenta reduktora.
Jechałem kiedyś NG z reduktorem do 100 konnego silnika. Przy 5000obr/min przestawał przyspieszać na początku myślałem że mikser go dławi ale na benzynie jest lepiej.
Jechałem kiedyś NG z reduktorem do 100 konnego silnika. Przy 5000obr/min przestawał przyspieszać na początku myślałem że mikser go dławi ale na benzynie jest lepiej.