Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[B4 ABK] Jak przerobić zwykłą instalacje lpg na sekwencyjną?

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
machmat93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 21 paź 2010, 01:13

[B4 ABK] Jak przerobić zwykłą instalacje lpg na sekwencyjną?

Post autor: machmat93 » 24 mar 2014, 14:50

Witam. Mam u siebie w audi zwykłą instalacje gazową firmy Bingo (taka co przełącza na gaz po przygazowaniu do 2 tysiecy). Chciał bym ją przerobić na sekwncyjną najlepiej STAG. Co muszę wymienić w swojej starej instalacji? Tzn. jakie części muszę kupić? I czy nic nie będę musiał zmieniać w papierach?

Awatar użytkownika
ivaszko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 25 maja 2008, 00:17
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ivaszko » 24 mar 2014, 17:50

musisz wymienić wszystko z wyjątkiem butli :-D

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 24 mar 2014, 18:17

machmat93 pisze:Tzn. jakie części muszę kupić?
W zestawie montażowym (jak np ten: http://www.drypa.pl/produkt3363_WTRYSKI ... _REG_.html ) masz praktycznie wszystko co potrzeba (wtryski, reduktor, wiązka, czujniki, wkrętki itd.), musisz dokupić tylko jakieś 1-2m węża gumowego zbrojonego 4mm, 1-2m węża gumowego zbrojonego 12mm i ewentualnie węża 19mm do wody jeśli przenosisz reduktor albo nie starczy ci do nowego, kilkanaście sztuk opasek zaciskowych do węży 12 mm.
W twoim wypadku najlepiej kupić zestaw bo wyjdzie taniej niż kupować wszystko osobno.

Do tego lutownica, cyna, wiertarka, gwintownik i zestaw podstawowych narzędzi.
machmat93 pisze:I czy nic nie będę musiał zmieniać w papierach?
Sprawa tego co jest pod maską a co jest w papierach jest bardzo luźna. Często po montażu nowej instalacji w zakładzie jest co innego w papierach niż to co jest pod maską.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 24 mar 2014, 23:10

A coś nie tak z 2 gen?

machmat93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 21 paź 2010, 01:13

Post autor: machmat93 » 25 mar 2014, 22:41

Problem w tym, że będę wymieniał przepływkę w swoim ABK która jest droga i boję się ze ten mój gaz 2 gen może ją uszkodzić ponieważ słyszalem, że lubi wybuchać. Na dodatek mam parownik do 100km a mam 115 i nie wiem tez jaki ma to wpływ na moc i spalanie.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 25 mar 2014, 23:33

Wymień parownik na większy ogarnij nieszczelności i układ zapłonowy wtedy bardzo trudno o strzał

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 26 mar 2014, 16:32

co do parownika to wystarcza raczej A znaczy wszystkie lekko powyżej 100 koni co widziałem maiły parownik do 100hp jak i 90konne

machmat93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 21 paź 2010, 01:13

Post autor: machmat93 » 26 mar 2014, 21:14

Ja słyszałem, że parownik zawsze powinien być przystosowany do większej mocy niż ma silnik tak żeby było z zapasem. Czy to prawda?

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 26 mar 2014, 21:25

machmat93, tak to prawda, parownik do 100km w ABK nie zda egzaminu

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 mar 2014, 21:52

Przy reduktorach do sekwencji tak jest że producenci zawyżają moc. Nawet firma ac w zaleceniach ma wypisane rzeczywiste moce jakie obsługuję reduktory. http://img713.imageshack.us/img713/5157/6hai.png w czerwonych kwadratach jest wpisana moc wg. producenta reduktora.
Jechałem kiedyś NG z reduktorem do 100 konnego silnika. Przy 5000obr/min przestawał przyspieszać na początku myślałem że mikser go dławi ale na benzynie jest lepiej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl