Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Jak przerobić zwykłą instalacje lpg na sekwencyjną?

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
machmat93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 21 paź 2010, 01:13

[B4 ABK] Jak przerobić zwykłą instalacje lpg na sekwencyjną?

Post autor: machmat93 » 24 mar 2014, 14:50

Witam. Mam u siebie w audi zwykłą instalacje gazową firmy Bingo (taka co przełącza na gaz po przygazowaniu do 2 tysiecy). Chciał bym ją przerobić na sekwncyjną najlepiej STAG. Co muszę wymienić w swojej starej instalacji? Tzn. jakie części muszę kupić? I czy nic nie będę musiał zmieniać w papierach?

Awatar użytkownika
ivaszko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 25 maja 2008, 00:17
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ivaszko » 24 mar 2014, 17:50

musisz wymienić wszystko z wyjątkiem butli :-D

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 24 mar 2014, 18:17

machmat93 pisze:Tzn. jakie części muszę kupić?
W zestawie montażowym (jak np ten: http://www.drypa.pl/produkt3363_WTRYSKI ... _REG_.html ) masz praktycznie wszystko co potrzeba (wtryski, reduktor, wiązka, czujniki, wkrętki itd.), musisz dokupić tylko jakieś 1-2m węża gumowego zbrojonego 4mm, 1-2m węża gumowego zbrojonego 12mm i ewentualnie węża 19mm do wody jeśli przenosisz reduktor albo nie starczy ci do nowego, kilkanaście sztuk opasek zaciskowych do węży 12 mm.
W twoim wypadku najlepiej kupić zestaw bo wyjdzie taniej niż kupować wszystko osobno.

Do tego lutownica, cyna, wiertarka, gwintownik i zestaw podstawowych narzędzi.
machmat93 pisze:I czy nic nie będę musiał zmieniać w papierach?
Sprawa tego co jest pod maską a co jest w papierach jest bardzo luźna. Często po montażu nowej instalacji w zakładzie jest co innego w papierach niż to co jest pod maską.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 24 mar 2014, 23:10

A coś nie tak z 2 gen?

machmat93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 21 paź 2010, 01:13

Post autor: machmat93 » 25 mar 2014, 22:41

Problem w tym, że będę wymieniał przepływkę w swoim ABK która jest droga i boję się ze ten mój gaz 2 gen może ją uszkodzić ponieważ słyszalem, że lubi wybuchać. Na dodatek mam parownik do 100km a mam 115 i nie wiem tez jaki ma to wpływ na moc i spalanie.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 25 mar 2014, 23:33

Wymień parownik na większy ogarnij nieszczelności i układ zapłonowy wtedy bardzo trudno o strzał

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 26 mar 2014, 16:32

co do parownika to wystarcza raczej A znaczy wszystkie lekko powyżej 100 koni co widziałem maiły parownik do 100hp jak i 90konne

machmat93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 21 paź 2010, 01:13

Post autor: machmat93 » 26 mar 2014, 21:14

Ja słyszałem, że parownik zawsze powinien być przystosowany do większej mocy niż ma silnik tak żeby było z zapasem. Czy to prawda?

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 26 mar 2014, 21:25

machmat93, tak to prawda, parownik do 100km w ABK nie zda egzaminu

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 mar 2014, 21:52

Przy reduktorach do sekwencji tak jest że producenci zawyżają moc. Nawet firma ac w zaleceniach ma wypisane rzeczywiste moce jakie obsługuję reduktory. http://img713.imageshack.us/img713/5157/6hai.png w czerwonych kwadratach jest wpisana moc wg. producenta reduktora.
Jechałem kiedyś NG z reduktorem do 100 konnego silnika. Przy 5000obr/min przestawał przyspieszać na początku myślałem że mikser go dławi ale na benzynie jest lepiej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl