Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 NG] Audi 90 Nie chodzi na benzynie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 mar 2014, 12:29

PROmil, a ja polecam Ci jako nowemu użytkownikowi lekture faq-silniki-5zyl-przeczytaj-zanim-napis ... 82686.html

Awatar użytkownika
PROmil
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 23 wrz 2011, 20:26
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: PROmil » 02 mar 2014, 12:33

Wąż od krokowca sprawdzony i jest cały, podpiąłem go również do króćca o czym pisałem kilka postów wyżej, krokowiec wyczyszczony zostało uszczelnić resztę dolotu.
PieterB
Dziękuję

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 02 mar 2014, 12:42

A gume na przeplywce masz cala?Nie dziurawa ani nie klejona?Talerzyk czysty,prosty rowno ustawiony na wysokosci 1,9 mm od gornej krawedzi gardzieli? ;-)
Ostatnio zmieniony 02 mar 2014, 13:52 przez luk448, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
PROmil
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 23 wrz 2011, 20:26
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: PROmil » 02 mar 2014, 13:40

Guma na przepływce poklejona tam gdzie są króćce od LPG ale dziurawa nie jest.
Talerzyk czyściutenki i prosty, ale na jakiej wysokości to nie wiem, bym musiał sprawdzić :)

[ Dodano: 2014-03-04, 16:38 ]
Klapka przepływomierza ustawiona na 1.9 mm.

Ciekawostka:
Pojeździłem wczoraj dość dużo (około 200km) i auto rano nie chciało zapalić, kręciłem chyba z minutę (z przerwami) i dopiero odpaliło, problem pojawiał się cały dzień. Przyszło do wyjazdu ze szkoły to problem pojawił się ponownie. Przyjechałem do domu, odkręciłem gumę przepływomierza i wyczyściłem ją dokładnie raz jeszcze.Wydaje mi sie że to pomogło. Czy to możliwe żeby po czterech dniach od czyszczenia gumy i przepływki wszystko było znowu tak zarąbane syfem że auto nie odpala :?:

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 08 mar 2014, 11:36

PROmil pisze:Guma na przepływce poklejona tam gdzie są króćce od LPG ale dziurawa nie jest.
Talerzyk czyściutenki i prosty, ale na jakiej wysokości to nie wiem, bym musiał sprawdzić :)

[ Dodano: 2014-03-04, 16:38 ]
Klapka przepływomierza ustawiona na 1.9 mm.

Ciekawostka:
Pojeździłem wczoraj dość dużo (około 200km) i auto rano nie chciało zapalić, kręciłem chyba z minutę (z przerwami) i dopiero odpaliło, problem pojawiał się cały dzień. Przyszło do wyjazdu ze szkoły to problem pojawił się ponownie. Przyjechałem do domu, odkręciłem gumę przepływomierza i wyczyściłem ją dokładnie raz jeszcze.Wydaje mi sie że to pomogło. Czy to możliwe żeby po czterech dniach od czyszczenia gumy i przepływki wszystko było znowu tak zarąbane syfem że auto nie odpala :?:
Nie.
Ja na przez 7 lat posiadania NG przepływkę czyściłem dwa razy.Raz gdy kupilem autko a potem po kilku latach zajrzałem i szmatka przetarłem bo nawet nie bylo co tam czyscic.

Awatar użytkownika
PROmil
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 23 wrz 2011, 20:26
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: PROmil » 08 mar 2014, 12:17

Dzisiaj znowu mnie szlag jasny trafił, dostałem się do krokowca ponownie i z ciekawości odkręciłem korek od wlewu oleju. Gdy zobaczyłem, że jest biały od spodu o mało kluczem w szybę nie walnąłem...
Szykuje sie grubsza wymiana :( Uszczelka pod głowicą poszła się... :-x <mur> <mur> <mur> <osohozi>
Coś mi się zdaje, że zdecyduję się na wywalenie gazu i kapitalny remont silnika, bo już mnie nerwica bierze...

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 08 mar 2014, 19:09

PROmil, no ze tam jest bialy nalot,budyn to nie oznacza uszczeki pod glowica.Wystarczy jezdzic autem w krotkich trasach gdy autko bedzie nie dogrzane i efekt taki sam.Zobacz czy nie ma w zbiorniczku wyrownawczym oleju,pecherzykow powietrza,powachaj czy nie czuc spalin w zbiorniczku.Zerknij czy auto nie kopci na bialo( bedzie mega chmura wiec poznasz) a przede wszystkim podjedz na test zawartosci spalin w ukladzie

Awatar użytkownika
PROmil
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 23 wrz 2011, 20:26
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: PROmil » 09 mar 2014, 10:04

Właśnie jak się rozgrzeje to dymi na biało, ale nie ma jakiejś mega chmury, w zbiorniczku czuc tylko płyn, nie ma oleju ani nic z tych rzeczy. Trochę się uspokoiłem.

Auto na gazie zostało ogarnięte, pali od strzała i chodzi równo, została tylko kwestia ustawienia dawki bo gdy się rozgrzeje przy mocniejszym depnięciu trochę zamula tak jakby za małą dawkę dostawało.

Teraz jeszcze kwestia benzyny, auto w ogóle na niej nie działa, nie odpala, nie jedzie, nic, zero reakcji :( Co może być przyczyną :?:

Awatar użytkownika
koniu03
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 10 lip 2009, 22:26
Lokalizacja: KuTnO
Kontakt:

Post autor: koniu03 » 08 kwie 2014, 21:57

PROmil, nie wiem jak stoisz z ogarnianiem bo w sumie juz miesiac minał
mialem podobny problem na benzynie okazalo sie ze oringi na prowadnicach od wtryskow lapaly lewe powietrze aczkolwiek jest to cholernie słyszalne w silniku ja u siebie zlokalizowalem poprzez obsluchanie silnika kawalkiem wezyka wtykajac w ciezko dostepne miejsca.
co do regulacji gazu poprzez register to niestety w NG jezeli zwiekszysz mu dawke aby byl szybszy to na zimnym silniku bedzie gasł z powodu zalewania, jezeli zmniejszysz bedzie lepiej na zimnym a gorzej na cieplym, musisz trafic w srodek
ja walczylem z gazem przez 2 tyg ale znalazlem neutralny punkt
na zimnym jest ok 450 obr na cieplym 950 obr

pozdrawiam

nerwus1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 19 cze 2011, 19:05
Lokalizacja: Głogów

Post autor: nerwus1988 » 09 kwie 2014, 09:18

Jak tyle dłubiesz przy niej to sprawdź jak działa sonda lambda i czujnik temperatury do ecu,dodatkowo nie wiadomo jak masz ustawioną dawkę paliwowo-powietrzną.

Awatar użytkownika
PROmil
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 23 wrz 2011, 20:26
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: PROmil » 09 kwie 2014, 20:04

Ogólnie rzecz ujmując auto na gazie jest ogarnięte na cacy, pali od strzała, jeździ pełną mocą. <ok>

Na benzynie nie działa wcale :-/
Zalewa się, a więc podejrzewam, że wtryski leją i są do wymiany, gdy ogarnę coś kasy kupię końcówki wtrysków i zobaczę co się da z tym fantem zrobić.

nerwus1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 19 cze 2011, 19:05
Lokalizacja: Głogów

Post autor: nerwus1988 » 10 kwie 2014, 10:02

Może to tylko sam rozruchowy leje?Nie możliwe żeby ani razu nie zagadał

Awatar użytkownika
PROmil
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 23 wrz 2011, 20:26
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: PROmil » 11 kwie 2014, 13:34

A jednak, a jak zagada to po kilku sekundach zdycha :-( , Trzeba ją trzymać na conajmniej 1500 R.P.M. żeby chodziła bo inaczej kaplica :-|

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl