[B3 2.3 NG] Co to jest? [Pb+LPG]
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To cena za używaną :?:PROmil pisze:U mnie w mieście III gen. kosztuje 1600zł na podzespołach firmy BRC, więc nie jest tak źle.
I czy II generacja przy NG wg mnie ma poważna wadę w postaci w postaci bardzo małego miksera, który zmniejsza moc na także na benzynie. Ale i tak chyba poważniejszą wadą jest możliwość wystrzałów.
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
To cena za nówkę z 2 letnią gwarancją.
Do strzałów jest antywybuch także nie jest tak źle, A co do mocy to nie mam porównania jak jedzie niegazowane NG także się nie wypowiadam, wiecie może co zrobić żeby nie tracić mocy :?:
Co do odpalania na mrozie, to na LPG odpaliła nawet przy -11 także jest OK, na benzynie nie chodzi w ogóle.
Do strzałów jest antywybuch także nie jest tak źle, A co do mocy to nie mam porównania jak jedzie niegazowane NG także się nie wypowiadam, wiecie może co zrobić żeby nie tracić mocy :?:
Co do odpalania na mrozie, to na LPG odpaliła nawet przy -11 także jest OK, na benzynie nie chodzi w ogóle.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To wręcz niesamowita cena jak za nową III generację. Musiałeś coś pokręcić, bo to pewnie cena za II generacje, bo gdzieś mniej więcej za tyle zakładają w BRC. Druga sprawa, że nowe części do montażu III generacji są praktycznie nie do zdobycia i zazwyczaj kosztują tyle, ile dobra sekwencja.
Wywalić mikser i jeździć na benzynie. A na gazie, to blos jak wspomniał damianek1234561, albo III generacja albo montaż sterownika elektronicznego wtrysku + sekwencja.PROmil pisze: wiecie może co zrobić, żeby nie tracić mocy :?:
Sam nie dowierzałem gazownikowi ale taka jest prawda, ze starego LPG zostaje tylko butla, a wszystko pod maską jest zmieniane na III gen.
Czy LPG w tym aucie będzie zadecyduje to jak dobrze płatną pracę znajdę, tak rozmyślam nad tym elektronicznym wtryskiem i mam już mętlik w głowie co robić, czy II gen. czy dołożyć do przerabiania wtrysku, czy Blos, czy wywalić LPG.
Najlepiej byłoby kupić drugi silnik NG, który gazu nigdy nie widział i taki wsadzić, bo z moim już za wesoło nie jest jeżeli chodzi o zasilanie Pb :cry:
Najchętniej to bym znalazł jakiego hakera od mechanicznego wtrysku w południowej Wlkp. i mu zaprowadził auto żeby to wszystko ogarnął, może ktoś z forum dobrze ogarnia :?:
Czy LPG w tym aucie będzie zadecyduje to jak dobrze płatną pracę znajdę, tak rozmyślam nad tym elektronicznym wtryskiem i mam już mętlik w głowie co robić, czy II gen. czy dołożyć do przerabiania wtrysku, czy Blos, czy wywalić LPG.
Najlepiej byłoby kupić drugi silnik NG, który gazu nigdy nie widział i taki wsadzić, bo z moim już za wesoło nie jest jeżeli chodzi o zasilanie Pb :cry:
Najchętniej to bym znalazł jakiego hakera od mechanicznego wtrysku w południowej Wlkp. i mu zaprowadził auto żeby to wszystko ogarnął, może ktoś z forum dobrze ogarnia :?:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Kupić osprzęt to jedno, ale trzeba go jeszcze wyregulować. Auto jest na razie zrobione tak, że na gazie chodzi idealnie, trzyma obroty, przyzwoicie jedzie, odpala z "półobrotu", a na benzynie nie chodzi w ogóle, podejrzewam, że skończyły się wtryski, więc czy wystarczy wymiana końcówek, które wchodzą w blok?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak weźmiesz się za wymianę wtrysków to od razu kup nowe gniazda i oringi bo oryginalne na pewno się rozsypią. Możesz też spróbować podłączyć osobny wtryskiwacz na zewnątrz do rozdzielacza zamiast jednego z twoich i zobaczyć czy będzie dawał paliwo (nawet na gazie możesz załączyć pompą paliwa aby zobaczyć czy będzie dawał benzynę).
Talerz przepływomierza jest prosty? Pompa daje odpowiednie ciśnienie?
Talerz przepływomierza jest prosty? Pompa daje odpowiednie ciśnienie?
Pompa daje ciśnienie odpowiednie, tego jestem pewny bo była wymieniana, talerz przepływki jest minimalnie podgięty w jednym miejscu po strzale gazu u poprzedniego właściciela.
Wiadomo, że przy wymianie wtrysków nowe gniazda i oringi to podstawa, nie ma co odwalać jakichś cudów tylko robić konkretnie.
Wiadomo, że przy wymianie wtrysków nowe gniazda i oringi to podstawa, nie ma co odwalać jakichś cudów tylko robić konkretnie.
Nie ma szans zeby III gen kupic za nowa 1600 zl.Moze jakas uzywka.Kiedys pare lat temu pytalem o III gen i w PL mial ja tylko czakram.Koszt chyba ze 4 kola z tego co pamietam.Co do uszczelek na wtryskach to wiadomo tylko aso.Na podgietym talerzyku NG nie bedzie dobrze jezdzic.Takze proponuje wymiane i dobre ustawienie czyli dokladnie 1.9 mm
PROmil, musisz miec odpowiedni material i cos do wycinania bo raczej nozyczami do blachy talerzyka nie wytniesz.No i chyba tam otwory trzeba wiercic by go zamontowac nie?Nie wiem juz nie pamietam jak on tan jest wykonany.Moze trafisz okazyjnie caly rodzielacz to wez na zapas.Samo wymienianie czesci w NG to pikus.Prawdziwy klopot pojawia sie pozniej przy regulacji.malo osob chce sie tego podjac.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków