to Ładnie Mariusz mu napisałeś :mrgreen:Ross pisze:55-56mg
Ross czyli u Ciebie teraz siedzą 216stki, 1.4Bara, pompa po modach i bardzo mocny program?? Czy coś jeszcze robiłeś??
co do orurowania to zgadzam sie z kolega Ross sam szukam IC do a6 z wejsciem i wyjściem po tej samej stronie moim zdaniem to najlepsze rozwiązanie, co do silnika ARL i 170km przy seryjnym IC, ciśnienie doladowania 1.5bara to moim zdaniem nie ma co silnika PD porównywać do silnika na pompie vp37 w pd ciśnienie wtryskiwanego paliwa wynosi okolo 2000bar, lepiej rozpylone paliwko itp co ma bardzo duzo do spalania,wiadomo jeszcze ARL ma turbo vnt duze turbo co tez ma znaczenieRoss pisze:chyba nie do konca... Im dłuższe orurowanie tym większy lag i później wstaje turbo, aNiki20 pisze:A co to za problem pomyśleć troszkę i umocować orurowanie?? Przecież tam zbytniej filozofii nie ma
wylot turbiny jest skierowany w strone chłodnicy, wiec chyba jedyne rozsadne wyjscie to przeciągnąć rurę między rozrządem a chłodnicą i dalej w dół... I to będzie ponad metr rur i bardziej napchane pod maską...
Nie chce się spierać z bardziej doświadczonymi kolegami, ale osobiscie uważam, że warto sprawdzić jak będzie się zachowywało auto przy mocy ok 150 km bez FMIC.
W końcu 1.9 Tdi 150km ARL mają doładowanie fabryczne 1.375 bara i latają na 170KM przy ok 1,5bara na standardowym ICku (wiem, że jest wiekszy )
Warto podać przy ilu obrotach pompa ma mieć takie ciśnienie.karol121 pisze: oczywiście musisz podpiąć manometr na wyjściu pompy żeby kontrolować ciśnienie
glowica po remoncie - zawory, szklanki. Przy okazji kolektor wyczyszczony, egr odłączony i odma tez. katalizator wypruty i dodatkowy wlot powietrza do filtra.Niki20 pisze:to Ładnie Mariusz mu napisałeś :mrgreen:Ross pisze:55-56mg
Ross czyli u Ciebie teraz siedzą 216stki, 1.4Bara, pompa po modach i bardzo mocny program?? Czy coś jeszcze robiłeś??
To zmienia całkiem postać rzeczy i zaczyna mieć sens. Ale, nie wiem niestety ile jest roboty z roztoczeniem. Nastawnik i tak musisz przełożyć swój, chyba że przelutujesz wtyczkę.DYZIO pisze:Ja mam całą pompę ori 11 z końcówką 107 J (dziewicza nierozkręcana z auta uderzonego w tył niby mały przebieg był na liczniku ale kto to wie na 100%) i nowe wtryski 0.230 Fratelli bosio a turbinka mam ale od ARL także będzie zmiana na coś większego
Ale to wszystko jeszcze nie jest zamontowane dlatego pytam czy wkładać całą pompę czy tylko bebechy :?:
''Górny przelew" ,czyli nastawnik potencjometryczny ,to tylko sterowanie dołem pompy ...nie ma tu znaczenia czy nastawnik potencjometryczny ,czy indukcyjny ,dół można zrobić w każdej z tych pomp ,bo dół praktycznie niczym się nie różni 8-)stawiik pisze:chciał bym dołaczyć do tematu z pytaniem czy taka modyfikacjie pompy mozna zrobic tez w pompie z górnym przelewem ?
Jakieś fantastyczne historie opowiada Twój mechanik :shock: Każdy rodzaj nastawnika ,fizycznie pasuje do każdego dołu pompy i odwrotnie ,kazdy dół pompy pasuje do kazdego nastawnika ...a to że nastawnik indukcyjny nie będzie śmigał ,w aucie gdzie siedział potencjometryczny i odwrotnie ,to rzecz oczywista ,bo nastawnikiem steruje ECU i jest to zupełnie inne ECU ,dla jednego i drugiego rodzaju nastawnika 8-) No chyba że mowa o korpusie pompy ,z nowszych tdi ,z gwintem zamiast "fasoli '' i większym zatoczeniem od czoła ...wtedy się zgodze że nie wsadzi takiego korpusu do wspornika pompy przy silniku 1Zstawiik pisze: jak mechanik robil mi pompe to nie dało rady załozyc dołu od indukcyjnej z bocznym przelewem