Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9TDi 1Z] Kręci ale nie pali

keitel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 05 sie 2007, 23:27

Post autor: keitel » 02 gru 2007, 22:52

Jak przekręcam kluczyk to coś pyka. Napięcie do wtyczki dochodzi. Na skrajnych pinach jest 13,2V a na środkowym 0,04V. Dostałem też poradę, żeby poluzować wtryski i kręcąc rozrusznikiem napompować paliwo. aż sie pojawi na wtryskach i wtedy je dokręcić. Tylko mnie zastanawia dlaczego tak nagle zleciało paliwo z przewodu i czemu nie może go ponownie napompować.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 03 gru 2007, 18:16

kolego zdejmij kabel z zaworu stop 4 , przekręć stacyjkę i dotknij tym kablem ja mam TD , a nie TDI i nie wiem jak idzie przepływ paliwa o napięciu musi się wypowiedzieć ktoś z 1Z a poluzowanie przewodów oprócz zapowietrzenia nie wiem tak się lokalizuje uszkodzony wtrysk na zapalonym motorze , sprawdź powrót , po wszystkich sprawdzeniach podaj paliwo ze słoika bezpośrednio do pompy to czy ciągnie , dodam że jest jeszcze zawór początku wtrysku na rysunku 12

keitel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 05 sie 2007, 23:27

Post autor: keitel » 03 gru 2007, 19:47

Dzisiaj już to robiłem Ściągnąłem przewód idący od baku napełniłem go ropą i końcówkę włożyłem do pojemnika z ropą i bardzo słabo ciągnęło i auto nie paliło. Po przekręceniu kluczyka od stacyjki nic nie ciągnie. W czasie kręcenia bardzo bardzo słabo. Napięcie dochodzi bo słychać jak pompa pracuje. Wydaje mi się, że to już jest koniec pompy i trzeba będzie ją wymienić.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 03 gru 2007, 19:57

a podpinałeś kompa , powinien moim zdaniem wykazać uterkę

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 03 gru 2007, 20:29

Najproscie to by bylo sprobowac zakrecic i lekko popuscic wtrysk wtedy powinno zaczac sadzic ci paliwo jesli go niema no to pewnie pompa lecz wczesniej upenij sie ze ma paliwo.

keitel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 05 sie 2007, 23:27

Post autor: keitel » 03 gru 2007, 21:12

Popuszczałem już wtryski i troszkę paliwa sie pod nimi pojawiło dopiero gdy do pompy podłączyłem wąż i wlałem do niego paliwa - ale tej ropy było naprawdę niewiele i bardzo mało jej z węża zeszło. Jak wlałem paliwa bezpośrednio do pompy to na początku zassało i wyrzuciło ją z powrotem. Potem gdzieś ją zassało ale po założeniu węża dalej auto nic nie ciągnęło. W baku mam ponad pół zbiornika ropy.
Jakoś w ciągu ostaniego miesiąca zdarzyło mi się z 34 razy, że jak rano odpalałem auto to ono zaskakiwało i po chwili gasło i żeby je ponownie odpalić to trzeba było kręcić koło 30 sekund aż zaskoczyło.

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 03 gru 2007, 21:36

a moze sprobuj tak wes jakisz baniaczek o czywiscie z ropka i wloz do niej przewod zasilajacy pompe i wtedy sprobuj odpowietrzc moze w tedy bedzie miala lzej za ssac ;-)

keitel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 05 sie 2007, 23:27

Post autor: keitel » 03 gru 2007, 23:19

No niestety ale to chyba pompę szlag trafił. Z kolegą teraz próbowaliśmy z tym walczyć. Przeciągnęliśmy paliwo poprzez całą pompę do zaworu zwrotnego i autko paliło ale tylko koło 10sek i w ogóle nie reagowało na gaz. Paliło też tylko gdy się lekko popuściło zawory i miało gdzie powietrze wypchnąć. Po zgaszeniu silnika paliwo od razu uciekało do zbiornika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl