[B4 2.3 NG] auto nie odpala.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To musi być coś z hallem albo jego zasilaniem. Zobacz czy masz plus i minus na hallu po skrajnych pinach (na podłączonej wtyczce najlepiej). I na podłączonej zobacz czy kręcąc powoli ręcznie silnikiem (z włączonym zapłonem) zmieni się napięcie 12-0-12V na środkowym względem masy i także plusa.harry669 pisze:jest iskra po dotknieciu środkowego pina do masy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
mhm, do cewki były wpięte kable w zielony i w czarny, a do czujnika w brązowy, tak to było
[ Dodano: 2014-04-24, 11:34 ]
sczytałem błędy, a właściwie to jeden mianowicie 2-3-1-2 czyli brak sygnału od czujnika temp płynu chłodzącego, oczywiście żaden inny się nie pokazał, tylko w kółko ten sam, czy może mieć to jakiś związek z moim problemem?
[ Dodano: 2014-05-06, 09:24 ]
tak więc problem zażegnany, przyczyną całego zamieszania był sterownik zapłonu spaliły się ścieżki w nim.
Dziękuje za pomoc
[ Dodano: 2014-04-24, 11:34 ]
sczytałem błędy, a właściwie to jeden mianowicie 2-3-1-2 czyli brak sygnału od czujnika temp płynu chłodzącego, oczywiście żaden inny się nie pokazał, tylko w kółko ten sam, czy może mieć to jakiś związek z moim problemem?
[ Dodano: 2014-05-06, 09:24 ]
tak więc problem zażegnany, przyczyną całego zamieszania był sterownik zapłonu spaliły się ścieżki w nim.
Dziękuje za pomoc
[B3 2.3 NG] Nie chce odpalić śmierdzi benzyna
Witam. Mam pewien ostatnio jechałem swoją cupejka na LPG i nagle przestał działać jak przełączyłem na benzynę to zachowywał się dziwnie śmierdziało benzyną, nie trzymał obrotów zaczął się dławic i później ledwo go odpaliłem ( bo jechałem do miasta i musiałem coś załatwić) wróciłem do domu i wzielem się za demontaż i wymianę : ( oringów n wtryskiwaczach , talerzyk od przepływki, nowa guma przepływomierza , filtr powietrza , kable z kopułką zapłonu i wszystkie węże od podciśnienia na nowo zakładane ) poskładałem to wszystko , chce odpalić autko i problem... mysłałęm ze przyczyną bedzie nieszczelny dolot , wtryskiwacze i prepływka ale teraz to juz całkiem nie wiem co się dzieje dodam to jeszcze ze po przekręceniu kluczykiem zapłonu pompka paliwa pompuje non stop a powinna mieć takty 5-cio sekundowe...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 442
- Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.3 7A
- Lokalizacja: Bochnia
a jak masz zrobione LPG odcina pompę paliwa po przełączeniu na lpg czy jest zamontowany emulator który obniża ciśnienie paliwa tak żeby wtryski ''nie pyliły'' bo z tego co mówił mi gazownik te emulatory dość często się psuły, a jeśli jest zwykły przekaźnik to może on ''świruje'' i pompa chodzi cały czas dla tego zalewa go paliwem, u mnie jest założony przekaźnik i jak przełączę na lpg to pompa przestaje pracować i oczywiście jest opcja że odpala od razu na lpg i po przegazowaniu, i samo zalewanie jest przyczyną że nie chce ''zagadać'' pompa cały czas podaje paliwo.
Mam pytanko, zmieniłem samemu instalacje elektryczną lpg z 2 gen na 1 gen, wszystko ładnie pracuje zero problemów i na PB i na LPG ale pompka non stop pracuje po załączeniu LPG i to dość głośno dwa razy rozwaliło przewód nowy gumowy miedzy pompką a filtrem i czy pompka powinna cały czas pracowac? gazownik powiedział mi ze powinna chodzić i ze niby jest jakiś zawór zwrotny.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 442
- Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.3 7A
- Lokalizacja: Bochnia
Jaki zawór zwrotny?? jedź do porządnego gazownika albo elektryka niech ci podłączy zwykły przekaźnik który wyłącza pompę paliwa jak włącza się lpg. (a pompa paliwa może chodzić cały czas o ile masz paliwo aby się nie zatarła, i z tego co wiem jak pisałem wcześniej gazownicy zakładają jakiś emulator żeby ciśnienie paliwa było na tyle niskie żeby wtryski nie podawały paliwa)
[2,3 NG] nie pracuje na PB
Kolejny problem się ujawnił
Silnik nie pracuje, odpala złapie obroty ok 1200 i po kilku sekundach gaśnie,
Dziej się tak przy każdej próbie odpalenia, przekręcam kluczyk pompa nabije ciśnienie silnik zaskoczy ale zaraz gaśnie. (nie dostaje paliwa) świece są suche. Czujnik temperatury wymieniony, rura dolotu szczelna, przepływomierz działa bez oporu, po kilku próbach odpalenia cieknie paliwo pod regulatorem ciśnienia regulator dostaje napięcie i słychać ze się otwiera. Wymieniam o ring i sytuacja się powtarza. Filtr paliwa jest nowy ( poprawnie zamontowany) przewody paliwowe szczelne. pompa daje odpowiednie ciśnienie. Przy rozdzielaczu nic nie było robione. Po wymianie głowicy silnik pracował na PB normalnie. problem pojawił się nagle bez wcześniejszych anomalii.
Mi już brakuje pomysłu.
Jeśli tego nie ogarnę KE dostaje eksmisję a zawita wielopunkt.
Silnik nie pracuje, odpala złapie obroty ok 1200 i po kilku sekundach gaśnie,
Dziej się tak przy każdej próbie odpalenia, przekręcam kluczyk pompa nabije ciśnienie silnik zaskoczy ale zaraz gaśnie. (nie dostaje paliwa) świece są suche. Czujnik temperatury wymieniony, rura dolotu szczelna, przepływomierz działa bez oporu, po kilku próbach odpalenia cieknie paliwo pod regulatorem ciśnienia regulator dostaje napięcie i słychać ze się otwiera. Wymieniam o ring i sytuacja się powtarza. Filtr paliwa jest nowy ( poprawnie zamontowany) przewody paliwowe szczelne. pompa daje odpowiednie ciśnienie. Przy rozdzielaczu nic nie było robione. Po wymianie głowicy silnik pracował na PB normalnie. problem pojawił się nagle bez wcześniejszych anomalii.
Mi już brakuje pomysłu.
Jeśli tego nie ogarnę KE dostaje eksmisję a zawita wielopunkt.