Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] auto nie odpala.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 20 kwie 2014, 21:51

a bezpieczniki :?:

harry669
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 31 mar 2014, 16:53
Lokalizacja: Józefów/Otwock

Post autor: harry669 » 22 kwie 2014, 08:50

Bezpieczniki posrawdzane, tą cenrtalkę odłączałem i nic, jeszcze cewke chcę zmienic na nówke i sprawdzic. Jak to nic nie da to chyba zostanie mi tylko elektryk.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 kwie 2014, 10:10

harry669 pisze:jest iskra po dotknieciu środkowego pina do masy.
To musi być coś z hallem albo jego zasilaniem. Zobacz czy masz plus i minus na hallu po skrajnych pinach (na podłączonej wtyczce najlepiej). I na podłączonej zobacz czy kręcąc powoli ręcznie silnikiem (z włączonym zapłonem) zmieni się napięcie 12-0-12V na środkowym względem masy i także plusa.

harry669
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 31 mar 2014, 16:53
Lokalizacja: Józefów/Otwock

Post autor: harry669 » 22 kwie 2014, 12:29

dobra sprawdzę, wcześniej do kostki czujnika halla wchodził jeden kabel od LPG, i do kostki cewki były wpięte dwa kable, i tu jest pytanie czy dzięki temu mogło być zrobione jakieś obejście czy dodatkowe zasilanie?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 kwie 2014, 13:28

To dziwnie masz wpięte. Zwykle LPG podłącza się do cewki (jeden to plus po zapłonie a drugi sygnał obrotów). Można też wziąć sygnał obrotów w halla ale wtedy z cewki bierze się tylko plus po zapłonie.

harry669
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 31 mar 2014, 16:53
Lokalizacja: Józefów/Otwock

Post autor: harry669 » 22 kwie 2014, 15:02

mhm, do cewki były wpięte kable w zielony i w czarny, a do czujnika w brązowy, tak to było

[ Dodano: 2014-04-24, 11:34 ]
sczytałem błędy, a właściwie to jeden mianowicie 2-3-1-2 czyli brak sygnału od czujnika temp płynu chłodzącego, oczywiście żaden inny się nie pokazał, tylko w kółko ten sam, czy może mieć to jakiś związek z moim problemem?

[ Dodano: 2014-05-06, 09:24 ]
tak więc problem zażegnany, przyczyną całego zamieszania był sterownik zapłonu spaliły się ścieżki w nim.
Dziękuje za pomoc ;-)

Awatar użytkownika
Macias23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 19 maja 2014, 01:18
Lokalizacja: Z-ce Śl

[B3 2.3 NG] Nie chce odpalić śmierdzi benzyna

Post autor: Macias23 » 08 cze 2014, 14:58

Witam. Mam pewien ostatnio jechałem swoją cupejka na LPG i nagle przestał działać jak przełączyłem na benzynę to zachowywał się dziwnie śmierdziało benzyną, nie trzymał obrotów zaczął się dławic i później ledwo go odpaliłem ( bo jechałem do miasta i musiałem coś załatwić) wróciłem do domu i wzielem się za demontaż i wymianę : ( oringów n wtryskiwaczach , talerzyk od przepływki, nowa guma przepływomierza , filtr powietrza , kable z kopułką zapłonu i wszystkie węże od podciśnienia na nowo zakładane ) poskładałem to wszystko , chce odpalić autko i problem... mysłałęm ze przyczyną bedzie nieszczelny dolot , wtryskiwacze i prepływka ale teraz to juz całkiem nie wiem co się dzieje dodam to jeszcze ze po przekręceniu kluczykiem zapłonu pompka paliwa pompuje non stop a powinna mieć takty 5-cio sekundowe...

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 08 cze 2014, 16:26

To chyba jakieś zwarcie w pompce skoro cały czas podaje stąd smród paliwa bo zalewa się

Awatar użytkownika
Macias23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 19 maja 2014, 01:18
Lokalizacja: Z-ce Śl

Post autor: Macias23 » 08 cze 2014, 20:16

no możliwe ale jak ona normalnie działa ? ma jakiś przerywacz czy coś w tym stylu ? ale czy samo zalewanie jej jest tylko przyczyną ze nie chce zagadać ?

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 08 cze 2014, 23:30

a jak masz zrobione LPG odcina pompę paliwa po przełączeniu na lpg czy jest zamontowany emulator który obniża ciśnienie paliwa tak żeby wtryski ''nie pyliły'' bo z tego co mówił mi gazownik te emulatory dość często się psuły, a jeśli jest zwykły przekaźnik to może on ''świruje'' i pompa chodzi cały czas dla tego zalewa go paliwem, u mnie jest założony przekaźnik i jak przełączę na lpg to pompa przestaje pracować i oczywiście jest opcja że odpala od razu na lpg i po przegazowaniu, i samo zalewanie jest przyczyną że nie chce ''zagadać'' pompa cały czas podaje paliwo.

Awatar użytkownika
Dżejkob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 276
Rejestracja: 20 mar 2011, 18:26
Lokalizacja: Piła

Post autor: Dżejkob » 11 cze 2014, 22:30

Mam pytanko, zmieniłem samemu instalacje elektryczną lpg z 2 gen na 1 gen, wszystko ładnie pracuje zero problemów i na PB i na LPG ale pompka non stop pracuje po załączeniu LPG i to dość głośno dwa razy rozwaliło przewód nowy gumowy miedzy pompką a filtrem i czy pompka powinna cały czas pracowac? gazownik powiedział mi ze powinna chodzić i ze niby jest jakiś zawór zwrotny.

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 11 cze 2014, 22:40

Jaki zawór zwrotny?? jedź do porządnego gazownika albo elektryka niech ci podłączy zwykły przekaźnik który wyłącza pompę paliwa jak włącza się lpg. (a pompa paliwa może chodzić cały czas o ile masz paliwo aby się nie zatarła, i z tego co wiem jak pisałem wcześniej gazownicy zakładają jakiś emulator żeby ciśnienie paliwa było na tyle niskie żeby wtryski nie podawały paliwa)

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 12 cze 2014, 10:51

Fakt-tez kiedys montowal mi moj gazownik odcinke na pompe aby ta nie pracowala caly czas.

PiTrO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 16 sie 2011, 22:33

Post autor: PiTrO » 05 lip 2014, 17:41

Witam.

Zacznij od sprawdzenia przekaźnika pompy paliwa. Na podszybiu przy bezpiecznikach. O ile dobrze pamiętam to na obudowie ma numer 18 ( Sprawdź lepiej :) )
Jeśli przekaźnik się zaciął w pozycji włączonej to wydaje mi się że może dawać taki efekt.

strugar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 03 lis 2014, 12:03

[2,3 NG] nie pracuje na PB

Post autor: strugar » 31 gru 2014, 07:45

Kolejny problem się ujawnił

Silnik nie pracuje, odpala złapie obroty ok 1200 i po kilku sekundach gaśnie,
Dziej się tak przy każdej próbie odpalenia, przekręcam kluczyk pompa nabije ciśnienie silnik zaskoczy ale zaraz gaśnie. (nie dostaje paliwa) świece są suche. Czujnik temperatury wymieniony, rura dolotu szczelna, przepływomierz działa bez oporu, po kilku próbach odpalenia cieknie paliwo pod regulatorem ciśnienia regulator dostaje napięcie i słychać ze się otwiera. Wymieniam o ring i sytuacja się powtarza. Filtr paliwa jest nowy ( poprawnie zamontowany) przewody paliwowe szczelne. pompa daje odpowiednie ciśnienie. Przy rozdzielaczu nic nie było robione. Po wymianie głowicy silnik pracował na PB normalnie. problem pojawił się nagle bez wcześniejszych anomalii.

Mi już brakuje pomysłu.
Jeśli tego nie ogarnę KE dostaje eksmisję a zawita wielopunkt.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl