[B3,B4] Rozbiórka i naprawa licznika wersja VDO.
W licznikach VDO ... TAK jest jeden rozmiar i ma 15 ząbków.Lenio21 pisze:jest tylko jeden rozmiar i jedna zębatka?
natomiast jest jeszcze druga DUŻA która pęka gdy ktoś próbuje opcji siłowej przy korygowaniu wskazań licznika :lol:
Jeżeli UN4 to niema sensu rozbierać prędkościomierza.Lenio21 pisze:czy najpierw trzeba rozebrać?
W VDO trzeba zajrzeć do środeczka, można nie zrywać wskazówki tylko delikatnie odkręcić elektronikę która jest zamocowana dwoma wkrętami i podejrzeć w jakim stanie jest rzeczony trybik
TAK rozkręcasz szafę oblukasz i mechanicznie jest wszystko GIT a nie działa i co dalej :?:Lenio21 pisze:Miał ktoś inny przypadek niż zębatka?
:shock: :lol: Heee pomysł zaiste oryginalnyskizo pisze:Najlepszy sposób na zimne luty to piekarnik ...
Czekamy aż wystygnie i gotowe
wypadało by dopisać że "pieczeń" można by przyprawić do smaku np. FLUX-em ASA-223 -:- FLUX SK10 :mrgreen: ewentualnie sowicie zamarynować w RF800. W końcowej fazie by otrzymać pożądany kolor i zapach odymianie Kalafonią jest konieczne.
Ps.
Proszę nie zapominać że temperatura topnienia CYNY
Sn60Pb40 -:- 183-190 °C
Pb82Sn18 -:- 183-270 °C
Cyna 99,75% bez domieszek : Temperatura topnienia: 232 °C
Ochłodzenie cyny w praktyce poniżej ok. –20°C, powoduje nieodwracalną przemianę β→α, związaną ze znacznym zwiększeniem objętości i naprężeń własnych, co w konsekwencji powoduje rozpad cyny na szary proszek. Dodatki co najmniej 0,5% Pb zapobiega temu zjawisku.
dziś się przyglądałem no i chyba mam UN4. Mam dwa bolce od wskazówek obrotka i prędkościomierza i nie widać żadnych oznaczeń, zapewne po zdjęciu osłony pająka okaże się napis.
Więc skoro mam UN4 to raczej zębatka będzie w porządku. więc zimne luty. Ale dopytam czy UN4 jest rozbieralny pod kątem tej zębatki czy nie? Bo widzę, że co niektórzy dobrali się do nieszczęsnego trybiku w UN4...
Więc skoro mam UN4 to raczej zębatka będzie w porządku. więc zimne luty. Ale dopytam czy UN4 jest rozbieralny pod kątem tej zębatki czy nie? Bo widzę, że co niektórzy dobrali się do nieszczęsnego trybiku w UN4...
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Powiem tobie tak jeden rozbierałem i w tym zegarze nie ściągniesz wskazówki a jak ja próbowałem to wyciągałem wskazówkę z trzpieniem i po pierwsze jest na silniczku wychyłowym po drugie nawet gdy się uda ściągnąć jakimś cudem samą wskazówkę to zgubisz ustawienia silnik wychyłowy kręci się w koło dlatego w tym liczniku potrzebna ta blokada.Lenio21 pisze:Ale dopytam czy UN4 jest rozbieralny pod kątem tej zębatki czy nie? Bo widzę, że co niektórzy dobrali się do nieszczęsnego trybiku w UN4...
Po uszkodzeniu właśnie licznika kupiłem drugi UN4 z 95r i zastanawia mnie fakt że mimo że UN4 jest ciut inny niż starsze wersje brak potencjometrów do ustawień i myślę że chyba w tych nowszych można chyba próbować ściągać bo nie jest na silniczku wychyłowym a krokowym. Ale ja głowy za to nie daje bynajmniej się różnią.