[b4/8B/Coupe] Girling 60 przód-sposoby wymiany klocków?
[b4/8B/Coupe] Girling 60 przód-sposoby wymiany klocków?
Cześć Mam już klocki <ok> .Następnie zamierzam kupić świeże tarcze.Szukałem w google ale nie znalazłem,może nie poradnie.Potrzebuje prostego sposobu na wymianę klocków.Czyli jak szybko można wcisnąć tłoczki? Wciśniemy śrubokrętem,wkręcamy jak tylnie tłoczki,popuścić przewód hamulcowy? Kto co jak to zrobił. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 26 cze 2014, 17:27 przez Slawo777, łącznie zmieniany 1 raz.
ja jak wymienialem to zrobilem sobie takie cos- wzialem nakretke i blaszke w ktorej wywiercilem dziurke i do blaszki przyspawalem nakretke i jak oparlem blaszke o zacisk i wkrecalem srube to tloczek sie wciskal i najlatwiej poszlo a stylu to samo tyle ze przy wkrecaniu sruby obracalem tloczek kluczek do odkrecania tarcz przy bosh'u a tarcze to chwila moment
Pokaż jak hmm dmuchać bo chyba nie mnie kolego 8-)pkrr pisze:Pompka do roweru etc, poważnie
Powiem tak,dobry pomysły,wypróbuje.Tył już wymieniłem a przy okazji sprawdziłem przód czy tłoki się schowają.W większości nie mam problemu żeby wcisnąć tłok solidnym śrubokrętem na szczęce.Tu są dwa tłoczki i tym sposobem je nie wcisne jak na razie,mój ulubiony pomocnik gdzieś się schował i się śmieje.Więc go nie użyłem.No cóż,jak masz głowę i chu... to kombinuj.PozdrawiamWaszi91 pisze:ja jak wymienialem to zrobilem............
Takie ustrojstwo trzeba sobie naprędce sklecić i niech sie to nazywa pszyzont " KV-8/77-DC3.
No i nie może to być z takiej cienkiej blaszki. Ten ze zdjęcia ma blachę grubości pół centymetra i jak pożyczyłem koledze do cofnięcia tłoczka w golfie3 , to się po prostu pogiął przy kręceniu śrubą..
Teraz zespawałem taki że sie nie pognie. Chyba że sie zacisk rozkraczy.
No i nie może to być z takiej cienkiej blaszki. Ten ze zdjęcia ma blachę grubości pół centymetra i jak pożyczyłem koledze do cofnięcia tłoczka w golfie3 , to się po prostu pogiął przy kręceniu śrubą..
Teraz zespawałem taki że sie nie pognie. Chyba że sie zacisk rozkraczy.
Cześć Więc właśnie o to chodzi tylko że inaczej Piotrek i zaznaczmy że chodzi o przód.Tam gdzie krzyżują się kreski (rurki) jest dziura gdzie można wsadzić śrubokręt.Jako że nie zależy Nam na starych klockach,wciskamy go między zewnętrzny a zacisk.Ciągnąc do siebie tworzy się dźwignia a tłok ładnie się chowa.Podnosisz auto,odkręcasz koło,ściągasz tłok jak wyżej,odkręcasz zacisk,wkładasz nowe klocki i postępujesz odwrotnie składając.W zależności od umiejętności skracamy sobie czas pracy w ten sposób.Na zdjęciu jest jedno tłoczkowy z którym nie ma problemu.Przy 60-tce są dwa a super rezator wciskator amba mi schowała,odnalazł się przy wymianie tulei wahacza.Pewnie już przy trzy tłoczkowym by nie dał rady,choć....Pozdrawiam