Przepływka zaniża MAF i to sporo ...albo jej wina ,albo ciągnie gdzieś lewe powietrze ,pomiedzy przepływką a wejsciem do turbiny ...zwykle przetartym wężem odmy ,pomiedzy "grzybem " na pokrywie i wejsciem do rury turbinymatchmielu pisze:Szukałem nieszczelności pomiędzy przepływomierzem a turbiną i wszystko wydaje się dobrze wyglądać
[B4 1.9TDI 1Z] Problem z przeładowaniem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 05 maja 2014, 18:56
Wąż odmy jest dobry, sprawdziłem jeszcze (nie wiem czy potrzebnie) zawór EGR, ale nie był bardzo zasyfiony i w pozycji zamkniętej jest nawet szczelny. Przyszło mi do głowy jeszcze żeby na chwilę odmę odłączyć od kolektora dolotowego i zostawić gdzieś obok, a króciec po niej zaślepić i wówczas miałby 100% pewności czy lewe powietrze na pewno nie bierze się gdzieś z odmy, grzyba, itp... tylko pytanie czy tak można i czy ma to sens? :roll:MUNIOR pisze:...zwykle przetartym wężem odmy ,pomiedzy "grzybem " na pokrywie i wejsciem do rury turbiny
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wszystko co sprawdzałeś ,i chcesz sprawdzic ,zaślepiając odmę ,ma sens ,pod warunkiem że jako pierwszy ,sprawdziłeś przepływomierz i jesteś pewien że jest sprawny ...bez pewności co do przepływomierza ,wszystkie te testy ,nie mają sensu 8-)matchmielu pisze:Wąż odmy jest dobry, sprawdziłem jeszcze (nie wiem czy potrzebnie) zawór EGR, ale nie był bardzo zasyfiony i w pozycji zamkniętej jest nawet szczelny. Przyszło mi do głowy jeszcze żeby na chwilę odmę odłączyć od kolektora dolotowego i zostawić gdzieś obok, a króciec po niej zaślepić i wówczas miałby 100% pewności czy lewe powietrze na pewno nie bierze się gdzieś z odmy, grzyba, itp... tylko pytanie czy tak można i czy ma to sens? :roll: