Nudzi Ci się :?: :shock: Skoro masz obecnie te 130 koni ,to po kiego chcesz z tdi ,robić mTDI :shock:paji pisze:Mam pewne modyfikacje w aucie no i te 130km jest. Czy po modach zostanie te 90km?
[b4 all]mtdi czy pierburg
No nie nudzi mnie sięMUNIOR pisze:Nudzi Ci się Skoro masz obecnie te 130 koni ,to po kiego chcesz z tdi ,robić mTDI
Nastawnik potencjometryczny dokucza znowu... Jest ziom w Smardzewicach czy jakoś tak. Byłem u niego dwa lata pojeździłem. No ale od nowa to samo. Usługa 300 zł, cały dzień jazdy, paliwo itp. Wyjdzie 700 pln bez problemu. Dla tego myślę nad mTDi i zawsze mieć spokój :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Hehe ...dwa lata ,to i tak długo wytrzymał :roll: Taka konstrukcja ten nastawnik ,co by z nim nie robić ,to i tak problem powróci,wczesniej czy pużniej szkoda nawet złotówki na wszelkie ''regeneracje '' :roll: chyba że chcemy się szybko po regeneracji auta pozbyć ...Jak już ,to wymiana na ori sprawny ,nie regenerowany .Szkoda że zamiast na ''regenerację '' ,nie przyjechałeś wtedy do mnie, na przekładkę na indukcyjny nie wiele więcej by cię to kosztowało ,a i mocy było by na pewno nie mniej , a może i więcej 8-) Co do mtdi ,to nie licz nawet na te 90 koni ...no chyba że poszukasz jakiejś dobrej pompy na linke ,z auta z bezpośrednim wtryskiem ...ale do takich pomp ,też jest mini sterownik dynamicznego kąta wtrysku ,bo jest n108 taki jak w tdi i musi być czymś sterowany ...także żeby to jakoś jezdziło blisko 90 koni ,to nie tak hip-hop z pompą na linkę Bez modzenia z pompą ,raczej na 90 koni nie liczpaji pisze:Nastawnik potencjometryczny dokucza znowu... Jest ziom w Smardzewicach czy jakoś tak. Byłem u niego dwa lata pojeździłem. No ale od nowa to samo. Usługa 300 zł,
MUNIOR, jak myślisz..
mTdi i rzeźba? Czy szukać nastawnika gdzieś używanego?
Gdybym był pewny że chce tym autem jeszcze jeździć to bym był przekonany do pierburga.. A tak mam go dość.. Już ponad 4 lata latam nią i nastawnik potencjometryczny to tak zjeb**y osprzęt, że szok...
Moja jest w stanie blacharskim tragicznym, dokładając 1tyś na pierburga mija się z celem.. I tak będzie dobrze, jak ją za 3tyś uda się sprzedać...
[ Dodano: 2014-05-21, 12:06 ]
Może ktoś kto czyta to wszystko ma na sprzedaż nastawnik potencjometryczny? :shock:
mTdi i rzeźba? Czy szukać nastawnika gdzieś używanego?
Gdybym był pewny że chce tym autem jeszcze jeździć to bym był przekonany do pierburga.. A tak mam go dość.. Już ponad 4 lata latam nią i nastawnik potencjometryczny to tak zjeb**y osprzęt, że szok...
Moja jest w stanie blacharskim tragicznym, dokładając 1tyś na pierburga mija się z celem.. I tak będzie dobrze, jak ją za 3tyś uda się sprzedać...
[ Dodano: 2014-05-21, 12:06 ]
Może ktoś kto czyta to wszystko ma na sprzedaż nastawnik potencjometryczny? :shock:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Biorąc pod uwagę to <ok>
szkoda w nią inwestować wiekszych pieniędzy sprzedać tak jak jest 8-)paji pisze:Moja jest w stanie blacharskim tragicznym
Ja mam ,szczegóły napisałem Ci na PW ,ale ja bym już nie inwestował ,skoro jest w tragicznym stanie i masz jej dość ,tylko puścił dalej ,bez żalu ...niech nowy własciciel inwestujepaji pisze:Może ktoś kto czyta to wszystko ma na sprzedaż nastawnik potencjometryczny?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Ja mam w Passku B3 1Z zamontowany za padniętego RA (rozsadziło głowicę :evil: ), dotychczas jeździłem na pompie z Cromy 2,5 TD (nie TDI) i było jako tako ale daleko to było od dobrej a co dopiero bardzo dobrej pracy. Maksymalna prędkość to 170km/h przy jakichś 4000 obr/min ale to pewnie wina skrzyni biegów od TD bo wiem że TDI tak wysoko się nie kręci, ciężkie odpalanie gdy temperatura spadnie poniżej zera (trza świece żarowe używać mimo tego, że pompa jest już na maks w stronę głowicy przestawiona) i ogólnie to nawet odgłos pracy silnika średnio TDI przypomina, chodzi to bardziej jak TD
Kupiłem pompę wtryskową 11mm z Iveco 2,5 TDI 103KM (bankowo z TDI - fala ma stromy najazd i stromy spadek, bardzo ciężko obracać kółkiem zębatym pompy) sprzedający zarzeka się że pompa jest sprawna (nawet filmik przysłał jak na tym 1Z pracuje) ale u mnie za nic w świecie nie daje się uruchomić silnika :evil:
Kąt wtrysku próbowałem w różne strony ustawiać i nic, silnik nawet nie zakopci a na plaku chodzi. Rozrząd dobrze spięty (ale sprawdzę to jeszcze raz dla 100% pewności), jako pierwszy po znaku 0 na kole zamachowym paliwo dostaje cylinder pierwszy od strony rozrządu więc rozrząd na pompie też chyba jest ustawiony dobrze. Gdy kręcę z poluzowanymi nakrętkami przy wtryskach to paliwo ładnie leci z rurek ale tylko gdy dam gaz do dechy na dźwigni gazu inaczej paliwo lecieć nie chce. Widać że ktoś coś grzebał przy śrubie regulacyjnej dawki paliwa - czy to może być przyczyną nie odpalania silnika ? Jak to ustawić skoro nie mogę silnika odpalić ?
Słyszałem jeszcze że problem z odpaleniem może być spowodowany tym że w pompie są nurniki przelotowe zamiast odcinających - czy to prawda ?
Bardzo proszę o pomoc, powoli mam już tego dość :cry:
Pozdrawiam
[ Dodano: 2015-10-12, 13:14 ]
Od końca lutego auto szczęśliwie śmiga na pompie od Iveco, spalanie mniejsze sporo od starych 1,6/1,9TD i z samym silnikiem/pompą 0 problemów Na tej pompie, ori wtryskiwaczach i turbo KKK K14 + pełen przelot jedzie to o wiele lepiej niż seryjny 1Z na pierburgu <ok>
Jedyny problem jaki powstał po montażu pompy od Iveco to zmielenie sprzęgła i skrzyni biegów z 1,6 TD :mrgreen:
Kupiłem pompę wtryskową 11mm z Iveco 2,5 TDI 103KM (bankowo z TDI - fala ma stromy najazd i stromy spadek, bardzo ciężko obracać kółkiem zębatym pompy) sprzedający zarzeka się że pompa jest sprawna (nawet filmik przysłał jak na tym 1Z pracuje) ale u mnie za nic w świecie nie daje się uruchomić silnika :evil:
Kąt wtrysku próbowałem w różne strony ustawiać i nic, silnik nawet nie zakopci a na plaku chodzi. Rozrząd dobrze spięty (ale sprawdzę to jeszcze raz dla 100% pewności), jako pierwszy po znaku 0 na kole zamachowym paliwo dostaje cylinder pierwszy od strony rozrządu więc rozrząd na pompie też chyba jest ustawiony dobrze. Gdy kręcę z poluzowanymi nakrętkami przy wtryskach to paliwo ładnie leci z rurek ale tylko gdy dam gaz do dechy na dźwigni gazu inaczej paliwo lecieć nie chce. Widać że ktoś coś grzebał przy śrubie regulacyjnej dawki paliwa - czy to może być przyczyną nie odpalania silnika ? Jak to ustawić skoro nie mogę silnika odpalić ?
Słyszałem jeszcze że problem z odpaleniem może być spowodowany tym że w pompie są nurniki przelotowe zamiast odcinających - czy to prawda ?
Bardzo proszę o pomoc, powoli mam już tego dość :cry:
Pozdrawiam
[ Dodano: 2015-10-12, 13:14 ]
Od końca lutego auto szczęśliwie śmiga na pompie od Iveco, spalanie mniejsze sporo od starych 1,6/1,9TD i z samym silnikiem/pompą 0 problemów Na tej pompie, ori wtryskiwaczach i turbo KKK K14 + pełen przelot jedzie to o wiele lepiej niż seryjny 1Z na pierburgu <ok>
Jedyny problem jaki powstał po montażu pompy od Iveco to zmielenie sprzęgła i skrzyni biegów z 1,6 TD :mrgreen: