Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 all]mtdi czy pierburg

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 maja 2014, 22:44

paji pisze:Mam pewne modyfikacje w aucie no i te 130km jest. Czy po modach zostanie te 90km?
Nudzi Ci się :?: :shock: Skoro masz obecnie te 130 koni ,to po kiego chcesz z tdi ,robić mTDI :shock:

Awatar użytkownika
paji
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 28 maja 2011, 10:39

Post autor: paji » 21 maja 2014, 08:27

MUNIOR pisze:Nudzi Ci się Skoro masz obecnie te 130 koni ,to po kiego chcesz z tdi ,robić mTDI
No nie nudzi mnie się :D
Nastawnik potencjometryczny dokucza znowu... Jest ziom w Smardzewicach czy jakoś tak. Byłem u niego dwa lata pojeździłem. No ale od nowa to samo. Usługa 300 zł, cały dzień jazdy, paliwo itp. Wyjdzie 700 pln bez problemu. Dla tego myślę nad mTDi i zawsze mieć spokój :mrgreen:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 maja 2014, 09:35

paji pisze:Nastawnik potencjometryczny dokucza znowu... Jest ziom w Smardzewicach czy jakoś tak. Byłem u niego dwa lata pojeździłem. No ale od nowa to samo. Usługa 300 zł,
Hehe ...dwa lata ,to i tak długo wytrzymał :roll: Taka konstrukcja ten nastawnik ,co by z nim nie robić ,to i tak problem powróci,wczesniej czy pużniej ;-) szkoda nawet złotówki na wszelkie ''regeneracje '' :roll: chyba że chcemy się szybko po regeneracji auta pozbyć ...Jak już ,to wymiana na ori sprawny ,nie regenerowany .Szkoda że zamiast na ''regenerację '' ,nie przyjechałeś wtedy do mnie, na przekładkę na indukcyjny ;-) nie wiele więcej by cię to kosztowało ,a i mocy było by na pewno nie mniej , a może i więcej 8-) Co do mtdi ,to nie licz nawet na te 90 koni ...no chyba że poszukasz jakiejś dobrej pompy na linke ,z auta z bezpośrednim wtryskiem ...ale do takich pomp ,też jest mini sterownik dynamicznego kąta wtrysku ,bo jest n108 taki jak w tdi i musi być czymś sterowany ...także żeby to jakoś jezdziło blisko 90 koni ,to nie tak hip-hop z pompą na linkę ;-) Bez modzenia z pompą ,raczej na 90 koni nie licz ;-)

Awatar użytkownika
paji
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 28 maja 2011, 10:39

Post autor: paji » 21 maja 2014, 11:36

MUNIOR, jak myślisz..
mTdi i rzeźba? Czy szukać nastawnika gdzieś używanego?
Gdybym był pewny że chce tym autem jeszcze jeździć to bym był przekonany do pierburga.. A tak mam go dość.. Już ponad 4 lata latam nią i nastawnik potencjometryczny to tak zjeb**y osprzęt, że szok...
Moja jest w stanie blacharskim tragicznym, dokładając 1tyś na pierburga mija się z celem.. I tak będzie dobrze, jak ją za 3tyś uda się sprzedać...

[ Dodano: 2014-05-21, 12:06 ]
Może ktoś kto czyta to wszystko ma na sprzedaż nastawnik potencjometryczny? :shock:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 maja 2014, 13:29

Biorąc pod uwagę to <ok>
paji pisze:Moja jest w stanie blacharskim tragicznym
szkoda w nią inwestować wiekszych pieniędzy ;-) sprzedać tak jak jest 8-)
paji pisze:Może ktoś kto czyta to wszystko ma na sprzedaż nastawnik potencjometryczny?
Ja mam ,szczegóły napisałem Ci na PW ,ale ja bym już nie inwestował ,skoro jest w tragicznym stanie i masz jej dość ,tylko puścił dalej ,bez żalu ...niech nowy własciciel inwestuje ;-)

Awatar użytkownika
paji
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 28 maja 2011, 10:39

Post autor: paji » 24 maja 2014, 11:38

Ja mam inną pompe w aucie. Z nowszego afn. Czyli fala jest inna.
To może by to jako tako chodziło, z nastawnikiem na linke?
Pozdro!

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 12 paź 2015, 13:14

Ja mam w Passku B3 1Z zamontowany za padniętego RA (rozsadziło głowicę :evil: ), dotychczas jeździłem na pompie z Cromy 2,5 TD (nie TDI) i było jako tako ale daleko to było od dobrej a co dopiero bardzo dobrej pracy. Maksymalna prędkość to 170km/h przy jakichś 4000 obr/min ale to pewnie wina skrzyni biegów od TD bo wiem że TDI tak wysoko się nie kręci, ciężkie odpalanie gdy temperatura spadnie poniżej zera (trza świece żarowe używać mimo tego, że pompa jest już na maks w stronę głowicy przestawiona) i ogólnie to nawet odgłos pracy silnika średnio TDI przypomina, chodzi to bardziej jak TD :-P
Kupiłem pompę wtryskową 11mm z Iveco 2,5 TDI 103KM (bankowo z TDI - fala ma stromy najazd i stromy spadek, bardzo ciężko obracać kółkiem zębatym pompy) sprzedający zarzeka się że pompa jest sprawna (nawet filmik przysłał jak na tym 1Z pracuje) ale u mnie za nic w świecie nie daje się uruchomić silnika :evil:
Kąt wtrysku próbowałem w różne strony ustawiać i nic, silnik nawet nie zakopci a na plaku chodzi. Rozrząd dobrze spięty (ale sprawdzę to jeszcze raz dla 100% pewności), jako pierwszy po znaku 0 na kole zamachowym paliwo dostaje cylinder pierwszy od strony rozrządu więc rozrząd na pompie też chyba jest ustawiony dobrze. Gdy kręcę z poluzowanymi nakrętkami przy wtryskach to paliwo ładnie leci z rurek ale tylko gdy dam gaz do dechy na dźwigni gazu inaczej paliwo lecieć nie chce. Widać że ktoś coś grzebał przy śrubie regulacyjnej dawki paliwa - czy to może być przyczyną nie odpalania silnika ? Jak to ustawić skoro nie mogę silnika odpalić ?
Słyszałem jeszcze że problem z odpaleniem może być spowodowany tym że w pompie są nurniki przelotowe zamiast odcinających - czy to prawda ?
Bardzo proszę o pomoc, powoli mam już tego dość :cry:

Pozdrawiam

[ Dodano: 2015-10-12, 13:14 ]
Od końca lutego auto szczęśliwie śmiga na pompie od Iveco, spalanie mniejsze sporo od starych 1,6/1,9TD i z samym silnikiem/pompą 0 problemów :-) Na tej pompie, ori wtryskiwaczach i turbo KKK K14 + pełen przelot jedzie to o wiele lepiej niż seryjny 1Z na pierburgu <ok>
Jedyny problem jaki powstał po montażu pompy od Iveco to zmielenie sprzęgła i skrzyni biegów z 1,6 TD :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl