na zdjęciach
- filtr powietrza z 1.6 ADA z zaspawanymi otworami po silniku krokowym w obudowie
- dorobiona flansza zamiast przepływomierza na srednice 70mm
- czapka na monowtrysk uspawana na nowo gdyż ta z AAE się nie mieści
- guma może zostać ori AAE o ile nie wkładamy blosa, jeżeli jest, to nie starczy miejsca i....-
- opcjonalnie kolanko silikonowe 180 stopni odpowiednio skrócone
- opcjonalnie blos
- dodatkowo kruciec od oparów paliwa w przepustnicy należy obciąć i zaślepic a pary dać w powietrze albo zastosować kolanko 90 st. jakie było w monowtryskach z golfa MK III
innej lepszej opcji chyba nie ma bo kolektor z monowtrysku mocno wystaje w stronę podłużnicy i do orginalnej czapki AAE pasuje nie wadząc tylko obudowa z AAZ, można też zastosować czapkę na monowtrysk z golfa II/III mono skierowaną w przód i filtr AAZ ale nie podobało mi sie to rozwiązanie bo mało miejsca na blosa