[B3 1.8 PM] Co to jest ? Jakieś probelmy ?
[B3 1.8 PM] Co to jest ? Jakieś probelmy ?
Witam, dziś zauważyłem że od tego czegoś mam oderwany kabelek. Znajduje się to pod gaźnikiem i nie wiem do czego służy i czy przez to że jest oderwany kabel mogą być jakieś problemy ? Jeżdżę na gazie i benzynie i aktualnie nie mam problemu z jazdą na obydwu paliwach, choć na gazie czasem nie równo chodzi. Pomóżcie.
http://scr.hu/0gde/bh3yi
http://scr.hu/0gde/bh3yi
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Ma gaz pewnie I generacja więc sonda i tak nie potrzebna bo po pierwsze PM nie ma z grzałką wiec działa po kilku minutach po drugie jego głównym paliwem jest LPG I generacji wiec na Pb pewnie tylko odpala i nagrzewa silnik a na LPG nie potrzebuje sondy a jak działa na LPG to i tak sonda musi być odłączona.
To dobrze myślałem że to sonda. Tak gaz mam 1 generacji i auto grzeje na benzynie. Czyli jeśli wszystko dobrze rozumiem to sprawa wygląda tak że jeśli jeżdżę na LPG to nie mogę mieć tego podłączonego. Tyle, że jeśli jest nie podłączone to spalanie PB może być 20L/100km a gaz w normie> Jeśli chciałbym ją podłączyć ponownie to pewnie musiałbym zastosować jakiś sterownik, żeby przy przełączeniu na gaz odłączał sonde tak ?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Takie włączanie sondy tylko na rozgrzanie nic nie da bo sonda jedno przewodowa działa późno. Najlepszym wyjściem emulacja sondy na masę i nie zawracać sobie tym głowy. A palić Pb będzie tyle samo co z sondą o ile nie będzie problemów z mocno rozjechaną mapą.Kofper pisze:Tyle, że jeśli jest nie podłączone to spalanie PB może być 20L/100km a gaz w normie> Jeśli chciałbym ją podłączyć ponownie to pewnie musiałbym zastosować jakiś sterownik, żeby przy przełączeniu na gaz odłączał sonde tak ?
nie trzeba stosować przełącznika,wstaw sprawną sondę i po kłopocie-powinna około 100zł kosztować i nie musi to być konkretnie do audi,może być opel poldzer lub jakiś inny wynalazekKofper pisze: żeby przy przełączeniu na gaz odłączał sonde tak ?
Jarewa pisze:Ma gaz pewnie I generacja więc sonda i tak nie potrzebna bo po pierwsze PM nie ma z grzałką wiec działa po kilku minutach po drugie jego głównym paliwem jest LPG I generacji wiec na Pb pewnie tylko odpala i nagrzewa silnik a na LPG nie potrzebuje sondy a jak działa na LPG to i tak sonda musi być odłączona.
nie musi być odłączona,ale twoim rozumowaniem wyciągnął bym rozrusznik bo po co ci on jak i tak odpali,ale na pych i będzie to zdrowsze dla akumulatora :lol: