
http://scr.hu/0gde/bh3yi
Takie włączanie sondy tylko na rozgrzanie nic nie da bo sonda jedno przewodowa działa późno. Najlepszym wyjściem emulacja sondy na masę i nie zawracać sobie tym głowy. A palić Pb będzie tyle samo co z sondą o ile nie będzie problemów z mocno rozjechaną mapą.Kofper pisze:Tyle, że jeśli jest nie podłączone to spalanie PB może być 20L/100km a gaz w normie> Jeśli chciałbym ją podłączyć ponownie to pewnie musiałbym zastosować jakiś sterownik, żeby przy przełączeniu na gaz odłączał sonde tak ?
nie trzeba stosować przełącznika,wstaw sprawną sondę i po kłopocie-powinna około 100zł kosztować i nie musi to być konkretnie do audi,może być opel poldzer lub jakiś inny wynalazekKofper pisze: żeby przy przełączeniu na gaz odłączał sonde tak ?
Jarewa pisze:Ma gaz pewnie I generacja więc sonda i tak nie potrzebna bo po pierwsze PM nie ma z grzałką wiec działa po kilku minutach po drugie jego głównym paliwem jest LPG I generacji wiec na Pb pewnie tylko odpala i nagrzewa silnik a na LPG nie potrzebuje sondy a jak działa na LPG to i tak sonda musi być odłączona.