Chciałbym prosic o poradę w związku z kilkoma problemami z silnikiem 2.0 ABK zasilanym LPG 2 gen. A mianowicie:
1. Na benzynie samochód chodzi na 3 cylindry (komputer pokazal uszkodzony czujnik spalania stukowego i problem z czujnikiem polozenia wału, ktorego ABK nie ma

2. Na gazie chodzi równo, ale lubi dławić się przy ruszaniu, na zimnym silniku na gazie obroty falują 400-1500, nagrzany chodzi podręcznikowo.
3. Dymi niczym zajechane TDI
No i najważniejsza historia sprzed 2 dni:
Po odpaleniu i przygazowaniu żeby sie przełączył na gaz, był strzał i od tego momentu na gazie na jałowym jest około 4 tys obrotów, na benzynie natomiast silnik sobie pyrka skacząc z obrotami. Czytałem opinie tu na forum, że w LPG 2 gen przy problemach z duzymi obrotami na gazie mozna np całkowicie odlaczyc przepływkę (i uzbierać monety), na Pb będzie gorzej ale LPG powinno wrócic do normy, a jak jest naprawdę ?

Za wszelkie pomocne odpowiedzi na temat serdecznie dziękuję.
Pozdrawiam.