[B4 1.9 1Z] Problem z odpalaniem TDI Bosch kopci
Uszkodzony był pasek, rolka, wałek, zcieło dolny klin, głowica, szklanki, Wrzucę za chwilę zdjęcia które zrobiłem.
[ Dodano: 2014-06-12, 22:08 ]
[ Dodano: 2014-06-12, 22:08 ]
Ostatnio zmieniony 13 cze 2014, 13:29 przez pok3r, łącznie zmieniany 1 raz.
Po złożeniu silnik wydawał mi się cicho chodzić. Zrobiłem 200 km i w domu mam drugą b4 tdi która chodzi ciszej od mojej. Po wymianie szklanek itd jak długo powinienem "ją oszczędzać" do jakich prędkości/obrotów mogę jechać? Chyba po tych 200 km nic się nie zaczęło dziać. Próbuje podłączyć vag ale coś nie mogę się połączyć "status ok, not ready " czy coś takiego mi wyskakuje
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Kąt zbyt wczesny ,mocno poza dopuszczalnym zakresem ,przy tej wartości na pewno łapie błąd kąta wtrysku ,który nie daje się skasować .Nikt normalny nie ustawia takich watrości ,zwykle robi to ktoś ,kto nie ma vaga i ustawia na oko ,lub ustawia tak wysokie wartości z premedytacją ,usiłując zamaskować kiepskie odpalanie auta ,spowodowane czymś ,czego nie potrafi znależć :roll: Tak wysoka wartoś kąta wtrysku ,jest bardzo nie zdrowa dla silnika ,dla ucha równieżpok3r pisze:Wrzucam zdjęcie z vaga . Samochód był rozgrzany
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
- M4teusz
- Forum Audi 80
- Posty: 188
- Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Sączów
Dawka też trochę przesadzona. Podłącz vaga, ustaw oba parametry do porządku i jak koledzy wyżej piszą powinno być cacy <ok> Programem masz podgląd parametrów, aby ustawić dawkę trzeba poruszyć w odpowiednią stronę nastawnik, natomiast do ustawienia kąta wtrysku trzeba poruszyć pompą wtryskową- wszystko bardzo jasno opisane na forum
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Racja ,nie zerknąłem Trochę przesadzona to mało powiedziane, 005 to 1mg i przy tak dużej dawce powinien "przebierać" " obrotami , na biegu jałowym .M4teusz pisze:Dawka też trochę przesadzona.
Hehe ,nie ma tak dobrze <ok>pok3r pisze:Więc teraz pozostaje tylko przestawić kąt wtrysku w programie?
A dawkę zmniejszamy nastawnikiem,w twoim przypadku dając nim w stronę przodu auta .Ustaw ok.020 i bedzie ok .szymon_xd2 pisze:1993 r. BOSCH programem nic nie zdziałasz
klucze w ręke i ruszamy pompa google.pl działa zobacz w ktora strone trzeba ruszyc i jak
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Dzięki kolego. Właśnie jak szukałem jakieś opisy to brakowało zdjęć. Też dziś udało mi się to znaleźć. Jutro będe mógł się za to wziąć. Pokazał mi takie błędy (na zimnym)
4 Faults Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
00000 - End of Output
00-00 - -
00000 - End of Output
00-00 - -
00000 - End of Output
00-00 - -
4 Faults Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
00000 - End of Output
00-00 - -
00000 - End of Output
00-00 - -
00000 - End of Output
00-00 - -