mam problem z otwieraniem dachu. Wszystko działa sprawnie, do momentu otworzenia się tylniej klapy, następnie dach już nie chce się chować. Wcześniej był ten sam problem, wymieniłem pompę bo były przecieki i działało przez parę tygodni i znowu nie da się otworzyć. Z tyłu sprawdziłem zbiorniczek i nie widzę tam zielonego płynu, więc chyba w tym problem. Czy mógłby ktoś napisać instrukcję jak dolać oleju, wiem, że potrzebuje klucza 13, ale nic wiecej. Czy jest możliwe, że po takim czasie tak szybko olej się zmarnował?
[Audi 80 Cabrio] Wymiana oleju hydraulicznego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 15 mar 2014, 15:20
[Audi 80 Cabrio] Wymiana oleju hydraulicznego
Witam,
mam problem z otwieraniem dachu. Wszystko działa sprawnie, do momentu otworzenia się tylniej klapy, następnie dach już nie chce się chować. Wcześniej był ten sam problem, wymieniłem pompę bo były przecieki i działało przez parę tygodni i znowu nie da się otworzyć. Z tyłu sprawdziłem zbiorniczek i nie widzę tam zielonego płynu, więc chyba w tym problem. Czy mógłby ktoś napisać instrukcję jak dolać oleju, wiem, że potrzebuje klucza 13, ale nic wiecej. Czy jest możliwe, że po takim czasie tak szybko olej się zmarnował?
![Obrazek]()
mam problem z otwieraniem dachu. Wszystko działa sprawnie, do momentu otworzenia się tylniej klapy, następnie dach już nie chce się chować. Wcześniej był ten sam problem, wymieniłem pompę bo były przecieki i działało przez parę tygodni i znowu nie da się otworzyć. Z tyłu sprawdziłem zbiorniczek i nie widzę tam zielonego płynu, więc chyba w tym problem. Czy mógłby ktoś napisać instrukcję jak dolać oleju, wiem, że potrzebuje klucza 13, ale nic wiecej. Czy jest możliwe, że po takim czasie tak szybko olej się zmarnował?
Zdejmij obudowę nad zaworami. Przymocowana jest na trzech dziesiątkach. Wtedy zobaczysz między zaworami wysoką nakrętkę 13'. Odkręcasz, dolewasz, zakręcasz. Odpowietrz poprzez zamknięcie i otwarcie dachu. Potem skontroluj poziom ewentualnie uzupełnij. Płyn się nie marnuje, musisz mieć gdzieś wyciek skoro go ubywa.
skoro ubywa to sprawdziłbym dokładnie wszystkie siłowniki czy nie ciękną , a uzupełnienie płynu jak kolega Dyras napisał <ok>dyras pisze:Zdejmij obudowę nad zaworami. Przymocowana jest na trzech dziesiątkach. Wtedy zobaczysz między zaworami wysoką nakrętkę 13'. Odkręcasz, dolewasz, zakręcasz. Odpowietrz poprzez zamknięcie i otwarcie dachu. Potem skontroluj poziom ewentualnie uzupełnij. Płyn się nie marnuje, musisz mieć gdzieś wyciek skoro go ubywa.