MichalSWD pisze:Dziwi mnie, że zaworek odpowiedzialny za sterowanie turbiną nagle zaczyna mieć wpływ na pracę silnika na wolnych obrotach.
Mylisz się :roll: Nie ma takiej opcji ,żeby n75 miał wpływ na pracę silnika na wolnych obrotach 8-) A co ma :?: ...zaraz sprubuję zgadnąć

...masz nastawnik potencjometryczny , starszego typu ,z tzw.górnym przelewem :?: zgadłem :?: Jeśli tak ,to przyczyną fiksowania obrotów jest własnie nastawnik ,a cykanie n75 ,tylko to potwierdza ...jak chcesz się przekonać ,to na właczonym zapłonie ,odepnij sobie wtyczkę od nastawnika

usłuszysz cykanie n75 ,i to samo dzieje się jak wszystko jest podpięte ,a zużyty nastawnik, traci styk na ściezkach 8-) Także szukaj sprawnego nastawnika ,a nie n75

Jest jeszcze jedna możliwośc , masz tdi z nastawnikiem indukcyjnym ,i jest kiepski styk we wtyczce nastawnika
