Tak jeśli licznik w B4 jest tej samej firmy co liczniki z obrotomierzem. Było dwóch producentów UN4 i VDO, w B3 chyba było tylko i wyłącznie VDO (ktoś kiedyś chyba się wypowiadał o występowaniu liczników UN4 w B3). Środkowa wstawka zawierająca AC/BC pasuje do liczników obu producentów. Innych części bez rzeźbienia nie da się przekładać.ieble pisze:czy obrotmiwrz podejdzie do licznika z b4?
[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
aldi, ja osobiscie tez tak myslalem do niedawna a tu niespodzianka https://audi80.pl/b3-18-wymiana-licz ... t89987.htm UN4 w b3
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Temat umarł ale nikt nie spytał się z którego roku te liczniki były a to by było bardzo ważne.Szara80tkaTdi pisze:aldi, ja osobiscie tez tak myslalem do niedawna a tu niespodzianka https://audi80.pl/b3-1...un4-vt89987.htm UN4 w b3
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Nie wiem czy nie prościej by było przełożyć twój prędkościomierz do tamtych liczników. Przy zmianie zegarka na obrotomierz będzie musiał przylutować łączenie z płytą obrotomierza, elektronicznego zegarka i zrobić podświetlanie zegarkaieble pisze:czyli obrotek i ac/bc przełożę bez problemu do swojego licznika tak?
Tu masz opis dal przekładania obrotomierza:
Przy przekładce z drugą stronę (prędkościomierz twój reszta liczników dawcy) będziesz musiał poprzekładać żarówki od kontrolek i może także tabliczkę z kontrolkami.
Nie mówiąc już o podłączeniu kostek od AC i BC.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Wyżej już ci odpowiedziałem:ieble pisze:Panowie pod licznikiem w tym liczniku pisze: 893 190 a paliwo jest w cyfrach. Czy jest szansa zaadoptować ten licznik VDO do b4 - mam u siebie Big Ben VDO - czy z dwóch liczników zrobie jeden? Ten z b3 ma AC/BC i obrotek.
Jedynie jak chcesz mieć działające BC to będziesz musiał dorobić i od zera podłączyć kostkę od BC i poprzekładać kable z wtyczki MC na AC a brakujące rzeczy zewrzeć do masy aby nie piszczały komunikaty o spalonych żarówkach i braku płynu w spryskiwaczu. Przy AC bez dodatkowego brzeczka nie będziesz miał informacji o zapalonych światłach przy wysiadaniu.Nie wiem czy nie prościej by było przełożyć twój prędkościomierz do tamtych liczników. Przy zmianie zegarka na obrotomierz będziesz musiał przylutować łączenie z płytą obrotomierza, elektronicznego zegarka i zrobić podświetlanie zegarkaieble pisze:czyli obrotek i ac/bc przełożę bez problemu do swojego licznika tak?
Tu masz opis wkładania obrotomierza zamiast zegara:
Przy przekładce z drugą stronę (prędkościomierz twój reszta liczników dawcy) będziesz musiał poprzekładać żarówki od kontrolek i może także tabliczkę z kontrolkami.
Nie mówiąc już o podłączeniu kostek od AC i BC.
Witam, mam takie pytanko a nie ukrywam że nie chcę czytac 57 stron aby znaleźc na nie odpowiedź, mam nadzieję że mnie zrozumiecie i rozwiejecie moje wątpliwości
Czy jeśli mam całe zegary z AC/BC to czynnością, ktorą muszę zrobic aby je podłaczyc to przerobienie wtyczek z przewodów,które wychodzą zza zegarów?
Chodzi mi póki co o podłączenie aby to się swieciło i prędkosc wskazywało, cały majdan z funkcjami ogarnąłbym w miarę możliwości.
Czy jeśli mam całe zegary z AC/BC to czynnością, ktorą muszę zrobic aby je podłaczyc to przerobienie wtyczek z przewodów,które wychodzą zza zegarów?
Chodzi mi póki co o podłączenie aby to się swieciło i prędkosc wskazywało, cały majdan z funkcjami ogarnąłbym w miarę możliwości.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
no ale co ci to da ze go wrzucisz na sucho i tak znowu do podlaczania kabli bedziesz go musial wyjac
w pierwszym poscie masz opisy jak podlaczac, i nie trzeba czytac tych 57 str, reszte sie dowiesz juz jak bedziesz ztym jezdzil, zreszta nic by sie nie stalo jak by kazdy to czytal, przynajmniej by sie nie pytal o to samo w kolko i by temat mial moze 15str
w pierwszym poscie masz opisy jak podlaczac, i nie trzeba czytac tych 57 str, reszte sie dowiesz juz jak bedziesz ztym jezdzil, zreszta nic by sie nie stalo jak by kazdy to czytal, przynajmniej by sie nie pytal o to samo w kolko i by temat mial moze 15str
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków