[b4 2.0 ABT] Swap na 1.9TDI
Na blok pewnie podejdzie ale jak to będzie jeździć kto to wie będziesz miał silnik diesla a skrzynie od benzyny. Musiałbyś skrzynie od A4 B5 AFN Quattro zapodać i zapewne przełożyć lub dopasować tylny most żeby przełożenia grały, zapewne:)athek pisze:Witam pozwolicie że dołączę do tematu.. miałem zamiar swapować na 1.8 ADR. ale kuzyn dachował swoim A4B5 i mogę od niego kupić całe autko z 1.9 TDI AFN za półdarmo.. moje pytanie brzmi czy do mojej skrzyni quattro podejdzie silnik AFN ?? mam silnik 3A 2.0 8v..
włąśnie tego już się obawiam. że tylny most i wał także do wymiany. a w tym momencie to się robi koszt bo i skrzynia quattro i most i wał musiał bym zakupić ;/.. osobiście jeździłem passatem b3 w kombi silnik 1.6D przełożony z golfaII na skrzynie z 1.8. i tak 1 bieg kalectwo zero mocy zero siły. jak się rozpędził to jechał 170. ale to też może wina wolnossącego diesla 50 konnego w pasku kombi .. podjął bym próbę ale szkoda mi marnować tyle czasu jeśli okaże się że faktycznie to nie miało sensu ;/ może ktoś coś dodać do tematu /?
Knychy. Tdi Pd podłączasz tylko pod kostki te które są w Passacie na ścianie grodziowej. Masz 5 kostek drugą strone odcinasz i podłanczasz pod instalacje B4. W sumie 30 min i silnik działa.
Wiązka rozrusznika i ciś oleju i alternator zostaja ori B4.
Zegary z passata sobie daruj za duża rzeźba.
Podaj Nr to zadzwonie i ci wytłumacze
Wiązka rozrusznika i ciś oleju i alternator zostaja ori B4.
Zegary z passata sobie daruj za duża rzeźba.
Podaj Nr to zadzwonie i ci wytłumacze
Pompa paliwa musi być ori ot avf 0,8 bara. (zbiornik od benzyny + wymiana samej pompy w koszy lub zewnętrzna od bme 1.8 tds . ważna wydajność i ciśnienie. )
pompa wspomagania może zostać od AVF tylko że musi chodzić na czerwonym płynie atf220( ori w avf jast zielony ale rozwali przekładnie. U mnie 300 tys pompa przelatała na czerwonym bez problemu)
Klima bez problemu do założenia.
Passat b5fl miał pod turbo kompresor klimy A4 B5 ma po drugiej stronie.
Pasuje Kompresor od AFN z A4 b5 starego. Mocowania są na bloku i wszystko pasuje.
Tydzień temu wkładałem.
Pozdro
pompa wspomagania może zostać od AVF tylko że musi chodzić na czerwonym płynie atf220( ori w avf jast zielony ale rozwali przekładnie. U mnie 300 tys pompa przelatała na czerwonym bez problemu)
Klima bez problemu do założenia.
Passat b5fl miał pod turbo kompresor klimy A4 B5 ma po drugiej stronie.
Pasuje Kompresor od AFN z A4 b5 starego. Mocowania są na bloku i wszystko pasuje.
Tydzień temu wkładałem.
Pozdro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 gru 2015, 20:18
- Lokalizacja: Łódzkie
Witam. Wiem że temat dość stary ale spróbuje tutaj. Obecnie posiadam audi B4 1.6 PP (składak) oryginalnie nie wiem jaki był bo ją już z 1.6 PP. Zastanawiam się nad włożeniem 1.9 TDI również od audi B4. Jak w tej sytuacji jest z wiązkami i zegarami? Czy taka przeróbka jest trudna do podłączenia, chodzi głównie o elektrykę. Ktoś coś wie na ten temat?
Generalnie to nie:) jeśli się ma pojęcie, jeśli natomiast nie masz o tym bladego pojęcia i nie masz zdolności i zacięcia to nie kombinuj:) tylko kup sobie 1,9tdikrystiano1997 pisze:Witam. Wiem że temat dość stary ale spróbuje tutaj. Obecnie posiadam audi B4 1.6 PP (składak) oryginalnie nie wiem jaki był bo ją już z 1.6 PP. Zastanawiam się nad włożeniem 1.9 TDI również od audi B4. Jak w tej sytuacji jest z wiązkami i zegarami? Czy taka przeróbka jest trudna do podłączenia, chodzi głównie o elektrykę. Ktoś coś wie na ten temat?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 gru 2015, 20:18
- Lokalizacja: Łódzkie