Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all] Światła mijania na przekaźnikach

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
lukasz1984-l2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 29 gru 2010, 14:55

Post autor: lukasz1984-l2 » 01 mar 2014, 06:31

jakie dokladnie przekazniki musze kupic zeby zrobic ta modyfikacje

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 01 mar 2014, 11:02

lukasz1984-l2 pisze:jakie dokladnie przekazniki musze kupic zeby zrobic ta modyfikacje
Przez jedne styki przekaźnika popłynie około 10 A - więc znając dzisiejsze wykonie wszystkich przekaźników kup taki gdzie styki można obciążyć co najmniej 20-toma amperami
W standardzie jest bodajże 25 ale sprawdź to w sklepie
Od aku ciąg kable 4 kwadrat do przekaźników - dalej 2.5 kwadrat na jedną żarówkę - naprawdę większe przekroje nie są potrzebne

cinu24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 19 lip 2014, 21:53
Lokalizacja: pomorskie

xenon b3

Post autor: cinu24 » 01 sie 2014, 22:09

witam zakupilem audi 80 b3 i chcialbym zalozyc tam xenony ale tez myslalem nad soczewkami tylko ze nie moge znalesc slyszalem cos od b4 ze pasuja prosze o porady,...

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 01 sie 2014, 23:00

No wsadzają soczewki od B4 tylko trzeba grill poszerzyć sklejając jeden z dwóch.

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Re: xenon b3

Post autor: ziemor » 03 sie 2014, 16:21

cinu24 pisze:witam zakupilem audi 80 b3 i chcialbym zalozyc tam xenony ale tez myslalem nad soczewkami tylko ze nie moge znalesc slyszalem cos od b4 ze pasuja prosze o porady,...
Majster - soczewice i ksenon w B3 - może lepiej kupić nowe lampy - takie nówki pięknie się prezentują w B3

a co do soczewicy - kiedyś widziałem B3 z podwójnymi soczewicami - pomyśl nad tym

cinu24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 19 lip 2014, 21:53
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: cinu24 » 06 sie 2014, 22:50

wiesz co tez mi sie tak wydaje ze z soczewka bedzie lipa ale chodzi mi o xenon bo te swiatla co mam to slabe sa, i zamontuje jakies spryskiwacze na zderzaku i git

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 07 sie 2014, 19:01

Witam ,na wstępie napiszę że autor tematu stanał na wysokości zadania, opis trafi nawet doi najbardziej opornych <ok>
Mam jednak pytanie ,gdzie mogę zaopatrtzyć się w przekaźniki i "bezpieczniki w obudowie"?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 07 sie 2014, 19:04

Roman_S pisze:Mam jednak pytanie ,gdzie mogę zaopatrtzyć się w przekaźniki i "bezpieczniki w obudowie"?
powinieneś je dostać w każdym sklepie elektronicznym :-P

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 07 sie 2014, 20:43

Przekaxnik ma jakieś dopkładne parametry ,oprócz tego ze 4 nóżki?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 07 sie 2014, 21:22

Roman_S pisze:Przekaxnik ma jakieś dopkładne parametry ,
Wystarczy że powiesz przekaźnik samochodowy (uniwersalny) a taki jest najczęściej na 12V i wytrzymuje 40A/30A. Nawet nie musi mieć styków normalnie zwartych (NC - styk 87a).

http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... -2-mt-0718

sawarsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 03 mar 2014, 23:02

Post autor: sawarsky » 04 sty 2015, 13:23

Witam. Kupiłem przekaźniki zwiernk rozwierne, podłączyłem je, parametr to 12V / 40A i bezpiecznik w kablu 10A i powiem szczerze, że nie mam zbyt dużej poprawy. Bo jak czytam u Was to światło ma moc 14,4V a u mnie bodajże jest tylko 10V. Czy to może iść przekaźnikiem? Mam jeszcze żarówki H4 55W. Jest gdzieś ból?

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 04 sty 2015, 13:52

sawarsky pisze:Witam. Kupiłem przekaźniki zwiernk rozwierne, podłączyłem je, parametr to 12V / 40A i bezpiecznik w kablu 10A i powiem szczerze, że nie mam zbyt dużej poprawy. Bo jak czytam u Was to światło ma moc 14,4V a u mnie bodajże jest tylko 10V. Czy to może iść przekaźnikiem? Mam jeszcze żarówki H4 55W. Jest gdzieś ból?
Może za cienki kabel do zasilania kolego dałeś? Przez co masz spadek napięcia pomiędzy akumulatorem a przekaźnikiem. U mnie zasilanie na żarówke wynosi 14.2v. Przed zrobieniem przekaźników miałem 12v. Powiem tak że różnica jest dość spora i zauważalna w porównaniu do orginalnej instalacji.

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 04 sty 2015, 13:59

Majsterek coś nie tak z kablami
https://audi80.pl/all-tuning-swiatel ... t73967.htm
Nie chcę się chwalić ale mam tę przeróbkę zrobioną najbardziej perfekcyjnie jak to możliwe i mam poniższe napięcia
-
pomiar ze światłami krótkimi
alternator -- akumlator -- żarówka
-- 14.35 ------14.32 ---------13.98 -- strata aku-żarówka 0.34 V

pomiar ze światłami długimi
alternator -- akumlator -- żarówka
-- 14.26 ------14.24 ---------13.88 -- strata aku-żarówka 0.36 V

Rada
regulator na alternatorze ma być 14.4 a nie 14.0
wszystkie kable pomiędzy aku a alternatorem mają mieć idealny styk !!! warto wszystko rozebrać poczyścić - posmarować smarem silikonowym by nie zaśniedziało
Jak to ogarniesz to na ZIMNYM silniku napięcie aku powinno być około 14.3 - 14.4 V
Kable od aku do przekaźników pociąg bezpośrednio z klem - 4mm2
masa ma być pociągnięta kablem a nie brana z obudowy !!! prąd ma płynąć po kablu a nie po blasze !!!
Kable od przekaźników do żarówek mają być 2,5 mm2 na jedną żarówkę i naprawdę nie trzeba większych

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 sty 2015, 14:05

kamsta pisze:Może za cienki kabel do zasilania kolego dałeś? Przez co masz spadek napięcia pomiędzy akumulatorem a przekaźnikiem.
ale to raczej nie aż 2V :-/
sawarsky pisze:u Was to światło ma moc 14,4V
To jest tylko napięcia zasilania które powinno być też na żarówce. A moc czy tam natężenie światła to mierzy się deko w innych jednostkach.
A na aku ile masz :?:

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 04 sty 2015, 22:43

KolegoPieterB, no może rzeczywiście za duża strata jak na taki odcinek. A może jest słabe lądowanie? Każdy styk jest ważny. Trzeba też sprawdzić stan ogólny samych reflektorów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl