[all] Światła mijania na przekaźnikach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 29 gru 2010, 14:55
Przez jedne styki przekaźnika popłynie około 10 A - więc znając dzisiejsze wykonie wszystkich przekaźników kup taki gdzie styki można obciążyć co najmniej 20-toma amperamilukasz1984-l2 pisze:jakie dokladnie przekazniki musze kupic zeby zrobic ta modyfikacje
W standardzie jest bodajże 25 ale sprawdź to w sklepie
Od aku ciąg kable 4 kwadrat do przekaźników - dalej 2.5 kwadrat na jedną żarówkę - naprawdę większe przekroje nie są potrzebne
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Re: xenon b3
Majster - soczewice i ksenon w B3 - może lepiej kupić nowe lampy - takie nówki pięknie się prezentują w B3cinu24 pisze:witam zakupilem audi 80 b3 i chcialbym zalozyc tam xenony ale tez myslalem nad soczewkami tylko ze nie moge znalesc slyszalem cos od b4 ze pasuja prosze o porady,...
a co do soczewicy - kiedyś widziałem B3 z podwójnymi soczewicami - pomyśl nad tym
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Wystarczy że powiesz przekaźnik samochodowy (uniwersalny) a taki jest najczęściej na 12V i wytrzymuje 40A/30A. Nawet nie musi mieć styków normalnie zwartych (NC - styk 87a).Roman_S pisze:Przekaxnik ma jakieś dopkładne parametry ,
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... -2-mt-0718
Witam. Kupiłem przekaźniki zwiernk rozwierne, podłączyłem je, parametr to 12V / 40A i bezpiecznik w kablu 10A i powiem szczerze, że nie mam zbyt dużej poprawy. Bo jak czytam u Was to światło ma moc 14,4V a u mnie bodajże jest tylko 10V. Czy to może iść przekaźnikiem? Mam jeszcze żarówki H4 55W. Jest gdzieś ból?
Może za cienki kabel do zasilania kolego dałeś? Przez co masz spadek napięcia pomiędzy akumulatorem a przekaźnikiem. U mnie zasilanie na żarówke wynosi 14.2v. Przed zrobieniem przekaźników miałem 12v. Powiem tak że różnica jest dość spora i zauważalna w porównaniu do orginalnej instalacji.sawarsky pisze:Witam. Kupiłem przekaźniki zwiernk rozwierne, podłączyłem je, parametr to 12V / 40A i bezpiecznik w kablu 10A i powiem szczerze, że nie mam zbyt dużej poprawy. Bo jak czytam u Was to światło ma moc 14,4V a u mnie bodajże jest tylko 10V. Czy to może iść przekaźnikiem? Mam jeszcze żarówki H4 55W. Jest gdzieś ból?
Majsterek coś nie tak z kablami
https://audi80.pl/all-tuning-swiatel ... t73967.htm
Nie chcę się chwalić ale mam tę przeróbkę zrobioną najbardziej perfekcyjnie jak to możliwe i mam poniższe napięcia
-
pomiar ze światłami krótkimi
alternator -- akumlator -- żarówka
-- 14.35 ------14.32 ---------13.98 -- strata aku-żarówka 0.34 V
pomiar ze światłami długimi
alternator -- akumlator -- żarówka
-- 14.26 ------14.24 ---------13.88 -- strata aku-żarówka 0.36 V
Rada
regulator na alternatorze ma być 14.4 a nie 14.0
wszystkie kable pomiędzy aku a alternatorem mają mieć idealny styk !!! warto wszystko rozebrać poczyścić - posmarować smarem silikonowym by nie zaśniedziało
Jak to ogarniesz to na ZIMNYM silniku napięcie aku powinno być około 14.3 - 14.4 V
Kable od aku do przekaźników pociąg bezpośrednio z klem - 4mm2
masa ma być pociągnięta kablem a nie brana z obudowy !!! prąd ma płynąć po kablu a nie po blasze !!!
Kable od przekaźników do żarówek mają być 2,5 mm2 na jedną żarówkę i naprawdę nie trzeba większych
https://audi80.pl/all-tuning-swiatel ... t73967.htm
Nie chcę się chwalić ale mam tę przeróbkę zrobioną najbardziej perfekcyjnie jak to możliwe i mam poniższe napięcia
-
pomiar ze światłami krótkimi
alternator -- akumlator -- żarówka
-- 14.35 ------14.32 ---------13.98 -- strata aku-żarówka 0.34 V
pomiar ze światłami długimi
alternator -- akumlator -- żarówka
-- 14.26 ------14.24 ---------13.88 -- strata aku-żarówka 0.36 V
Rada
regulator na alternatorze ma być 14.4 a nie 14.0
wszystkie kable pomiędzy aku a alternatorem mają mieć idealny styk !!! warto wszystko rozebrać poczyścić - posmarować smarem silikonowym by nie zaśniedziało
Jak to ogarniesz to na ZIMNYM silniku napięcie aku powinno być około 14.3 - 14.4 V
Kable od aku do przekaźników pociąg bezpośrednio z klem - 4mm2
masa ma być pociągnięta kablem a nie brana z obudowy !!! prąd ma płynąć po kablu a nie po blasze !!!
Kable od przekaźników do żarówek mają być 2,5 mm2 na jedną żarówkę i naprawdę nie trzeba większych
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
ale to raczej nie aż 2Vkamsta pisze:Może za cienki kabel do zasilania kolego dałeś? Przez co masz spadek napięcia pomiędzy akumulatorem a przekaźnikiem.
To jest tylko napięcia zasilania które powinno być też na żarówce. A moc czy tam natężenie światła to mierzy się deko w innych jednostkach.sawarsky pisze:u Was to światło ma moc 14,4V
A na aku ile masz :?: