Fakt źle to zrozumiałem, to jest faktycznie opis wtyczki do mojego sterownika. Ale tam są dwa wejścia pisaliście że jeden jest od załączenia klimy a drugi od obrotów. W takim razie pod który się wpiąć? Jest szansa że któryś z nich będzie właśnie czarno szary? Jeżeli tak jest faktycznie to problem przerywania klimy wynikałby ze złego podłączenia do sterownika silnika. Dlatego po wstawieniu diody problem znikł ale odziwo silnik już też tak nie wariuje chociaż ostatnio go resetowałem znowu bo wyciągałem aku w celu pomalowania powierzchni pod nim. Pewnie dlatego narazie jest spokój.aldi pisze:To w takim razie piny 3 i 4 są od klimy w mono-motronicu.
[ Dodano: 2014-08-09, 14:55 ]
Dobrałem się do tego złącza od sterownika wtrysku jeszcze raz. Właśnie jestem po zabiegu. W pinie 3 i 4 nie było żadnego kabla więc musiałem dorobić styk. Na odpalonym silniku po podłączeniu do pinu 3 obroty nieco podskoczyły. Przy odłączeniu spadły. Jak podłączyłem pod pin 4 nie zauważyłem zmiany w pracy silnika więc wnioskuję, że trzeba podpiąć się pod pin 3. Narazie tak zostawiłem. W takim razie co mam podłączyć pod pin 4? Może ten pin wykorzystuje się tylko w przypadku climatronic'a? Ja mam manual.