Nie wiem jakie koszta tej expresowej przekładki u Muniora, Ale pozbyłbyś się problemu na który cierpią wszystkie potencjometry. Prędzej czy później i tak Cie dopadnie :->elbula pisze:powodzeniaAdamF pisze:Mechanik zdobył pompę z nastawnikiem potencjometrycznym ze sprawnego auta co"ponoć jeździło" za 550zł i autko będe miał we wtorek już sprawne. I dają na tą pompę 1miesiąc gwarancji...
[B4 1.9 1z] Pompa wtryskowa :< Jednak nastawnik indukcyjn
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
bozmek, ma rację ...przy przekładce nastawnika , daję modzony komp z wirusem ,także zamulające ori 90 koni ,odchodzi na zawsze w niebyt :mrgreen: Ale do twojego sterownika ,też nie ma najmniejszego problemu z wirusem szczególnie teraz ,jak bedziesz miał sprawny nastawnik 8-) Niech tylko ci mechanik ustawi kąt wtrysku ,i sprawdzi dawkę ,po wymianie pompy .Powiedz przy odbiorze auta ,że chciałbyś zobaczyć jaką dawke i kąt wtrysku ma ustawiona pompa ...To trwa kika minut i nie powinien mieć z tym najmniejszego problemuAdamF pisze:No nie gadaj ze po zmianie nastawnika przybędzie mi 20qńi :O
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Hehe ...domyślam się ,ale nie chciałem już pisać ,co by nie szerzyć czarnowidztwa Nigdy nie zrozumię tym "macherów" :roll: czemu nie podłaczą tego vaga i nie pokażą po naprawie dawki i kąta wtrysku :roll: przecież nic to nie kosztuje ,a kąt wtrysku i dawka paliwa, to dwa najbardziej istotne parametry dla prawidłowej pracy silnika ,a oni wymieniają pompę ,zakladają i jak odpala to już jest sukces i gitara i można spocząć na laurach ...więc po co sobie zawracać glowę jakąś dawką czy kątem wtrysku ...przecież jest dobrze ,bo odpala ...A potem ja podpinam ,a tu kąt 18 ,a dawka 40 :roll: i co z tego że z takimi parametrami auto odpala , jak daleko im do fabrycznych ,auto zamulone i nie ma czym jechać :evil:AdamF pisze:Ta jasne już mi powie
Żywa encyklopedia ;p muszę do ciebie wpaść kiedyś:>MUNIOR pisze:<ok> Dawka ok.020 ,czyli 4mg ,kąt ok.40-50 jednostek ,ale sprawdzany w nastawach podstawowych,czyli basic seting .Przyrżnij głupa że nie wiesz ,przy odbiorze auta i zapytaj tego machera co ci pompę wymienił ,ciekawe czy będzie wiedziałAdamF pisze:A jakie sa dane sa poprawne?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Raczej niestety norma,potwierdzająca fakt ,że większość "macherów " ,szczególnie starszej daty ,którzy nie mieli do czynienia z autami sterowanymi kompem ,ma małe pojecie co to vag ,dawki ,kąt wtrysku ,a na pytanie o logi dynamiczne ,robią wielkie oczy :shock: i najchętniej popukali by się w czoło <uhh> ...robią więc swoją "mechaniczną " robotę ,bez sprawdzania i ustawiania czegokolwiek :roll: jedynym kryterium jakim się kierują ,to to ,żeby auto odpalało ...a reszta ,to mało istotne szczegóły a wiadomo że diabeł ,tkwi właśnie w szczegółach 8-) szczególnie w tdi -kachelbula pisze:przerabiałem podobną sytuacje a uslyszałem jakies sc-fi