Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1z] Pompa wtryskowa :< Jednak nastawnik indukcyjn

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 17 sie 2014, 19:59

elbula pisze:
AdamF pisze:Mechanik zdobył pompę z nastawnikiem potencjometrycznym ze sprawnego auta co"ponoć jeździło" za 550zł i autko będe miał we wtorek już sprawne. I dają na tą pompę 1miesiąc gwarancji...
powodzenia
Nie wiem jakie koszta tej expresowej przekładki u Muniora, Ale pozbyłbyś się problemu na który cierpią wszystkie potencjometry. Prędzej czy później i tak Cie dopadnie :->

AdamF
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 11 maja 2013, 20:10
Lokalizacja: Jasienica

Post autor: AdamF » 17 sie 2014, 20:52

Wiem Krzysiek mam w planach wybrać się do Pana Muniora tylko na chwilę obecną mam młyn w pracy i nie dadzą mi wolnego.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 17 sie 2014, 21:24

Także odkładaj kasiorke na grube mody, a przekładka na pełnego pierburga to droga do większych mocy <ok>

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 17 sie 2014, 21:37

Trzeba było od muniora nastawnik na dojazd zapodać i za 550 zeta troszke byś dołożył i byś mial nastawnik inny juz i około 110 kucyków. Oby ten macher nie naciągnął tylko. :-P

AdamF
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 11 maja 2013, 20:10
Lokalizacja: Jasienica

Post autor: AdamF » 17 sie 2014, 23:32

bozmek pisze:Trzeba było od muniora nastawnik na dojazd zapodać i za 550 zeta troszke byś dołożył i byś mial nastawnik inny juz i około 110 kucyków. Oby ten macher nie naciągnął tylko. :-P
No nie gadaj ze po zmianie nastawnika przybędzie mi 20qńi :O

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 sie 2014, 00:37

AdamF pisze:No nie gadaj ze po zmianie nastawnika przybędzie mi 20qńi :O
bozmek, ma rację ...przy przekładce nastawnika , daję modzony komp z wirusem ,także zamulające ori 90 koni ,odchodzi na zawsze w niebyt :mrgreen: Ale do twojego sterownika ,też nie ma najmniejszego problemu z wirusem ;-) szczególnie teraz ,jak bedziesz miał sprawny nastawnik 8-) Niech tylko ci mechanik ustawi kąt wtrysku ,i sprawdzi dawkę ,po wymianie pompy .Powiedz przy odbiorze auta ,że chciałbyś zobaczyć jaką dawke i kąt wtrysku ma ustawiona pompa ...To trwa kika minut i nie powinien mieć z tym najmniejszego problemu

AdamF
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 11 maja 2013, 20:10
Lokalizacja: Jasienica

Post autor: AdamF » 18 sie 2014, 19:48

Ta jasne już mi powie, albo nie pamięta albo nie ma starego złącza do vaga bo musiał oddać ;p "Jasnowidz ze mnie"

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 sie 2014, 20:20

AdamF pisze:Ta jasne już mi powie
Hehe ...domyślam się ,ale nie chciałem już pisać ,co by nie szerzyć czarnowidztwa ;-) Nigdy nie zrozumię tym "macherów" :roll: czemu nie podłaczą tego vaga i nie pokażą po naprawie dawki i kąta wtrysku :roll: przecież nic to nie kosztuje ,a kąt wtrysku i dawka paliwa, to dwa najbardziej istotne parametry dla prawidłowej pracy silnika ,a oni wymieniają pompę ,zakladają i jak odpala to już jest sukces i gitara i można spocząć na laurach ...więc po co sobie zawracać glowę jakąś dawką czy kątem wtrysku ...przecież jest dobrze ,bo odpala ...A potem ja podpinam ,a tu kąt 18 ,a dawka 40 :roll: i co z tego że z takimi parametrami auto odpala , jak daleko im do fabrycznych ,auto zamulone i nie ma czym jechać :evil:

AdamF
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 11 maja 2013, 20:10
Lokalizacja: Jasienica

Post autor: AdamF » 18 sie 2014, 20:45

A jakie sa dane sa poprawne?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 sie 2014, 21:02

AdamF pisze:A jakie sa dane sa poprawne?
<ok> Dawka ok.020 ,czyli 4mg ,kąt ok.40-50 jednostek ,ale sprawdzany w nastawach podstawowych,czyli basic seting .Przyrżnij głupa że nie wiesz ,przy odbiorze auta i zapytaj tego machera co ci pompę wymienił ;-) ,ciekawe czy będzie wiedział ;-)

AdamF
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 11 maja 2013, 20:10
Lokalizacja: Jasienica

Post autor: AdamF » 18 sie 2014, 22:23

MUNIOR pisze:
AdamF pisze:A jakie sa dane sa poprawne?
<ok> Dawka ok.020 ,czyli 4mg ,kąt ok.40-50 jednostek ,ale sprawdzany w nastawach podstawowych,czyli basic seting .Przyrżnij głupa że nie wiesz ,przy odbiorze auta i zapytaj tego machera co ci pompę wymienił ;-) ,ciekawe czy będzie wiedział ;-)
Żywa encyklopedia ;p muszę do ciebie wpaść kiedyś:>

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 18 sie 2014, 22:40

Zapytaj machera też jestem ciekawy co wymyśli ;)

AdamF
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 11 maja 2013, 20:10
Lokalizacja: Jasienica

Post autor: AdamF » 18 sie 2014, 22:40

pewnie ze sie zapytam:>

elbula
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 12 lis 2012, 23:22
Lokalizacja: prochowice

Post autor: elbula » 18 sie 2014, 22:43

AdamF pisze:pewnie ze sie zapytam:>
przerabiałem podobną sytuacje a uslyszałem jakies sc-fi

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 sie 2014, 23:08

elbula pisze:przerabiałem podobną sytuacje a uslyszałem jakies sc-fi
Raczej niestety norma,potwierdzająca fakt ,że większość "macherów " ,szczególnie starszej daty ,którzy nie mieli do czynienia z autami sterowanymi kompem ,ma małe pojecie co to vag ,dawki ,kąt wtrysku ,a na pytanie o logi dynamiczne ,robią wielkie oczy :shock: i najchętniej popukali by się w czoło <uhh> ...robią więc swoją "mechaniczną " robotę ,bez sprawdzania i ustawiania czegokolwiek :roll: jedynym kryterium jakim się kierują ,to to ,żeby auto odpalało ...a reszta ,to mało istotne szczegóły ;-) a wiadomo że diabeł ,tkwi właśnie w szczegółach 8-) szczególnie w tdi -kach

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl