Nie wiem jakie koszta tej expresowej przekładki u Muniora, Ale pozbyłbyś się problemu na który cierpią wszystkie potencjometry. Prędzej czy później i tak Cie dopadnie :->elbula pisze:powodzeniaAdamF pisze:Mechanik zdobył pompę z nastawnikiem potencjometrycznym ze sprawnego auta co"ponoć jeździło" za 550zł i autko będe miał we wtorek już sprawne. I dają na tą pompę 1miesiąc gwarancji...
[B4 1.9 1z] Pompa wtryskowa :< Jednak nastawnik indukcyjn
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5510
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5510
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
bozmek, ma rację ...przy przekładce nastawnika , daję modzony komp z wirusem ,także zamulające ori 90 koni ,odchodzi na zawsze w niebyt :mrgreen: Ale do twojego sterownika ,też nie ma najmniejszego problemu z wirusemAdamF pisze:No nie gadaj ze po zmianie nastawnika przybędzie mi 20qńi :O

-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Hehe ...domyślam się ,ale nie chciałem już pisać ,co by nie szerzyć czarnowidztwaAdamF pisze:Ta jasne już mi powie

Żywa encyklopedia ;p muszę do ciebie wpaść kiedyś:>MUNIOR pisze:<ok> Dawka ok.020 ,czyli 4mg ,kąt ok.40-50 jednostek ,ale sprawdzany w nastawach podstawowych,czyli basic seting .Przyrżnij głupa że nie wiesz ,przy odbiorze auta i zapytaj tego machera co ci pompę wymieniłAdamF pisze:A jakie sa dane sa poprawne?,ciekawe czy będzie wiedział
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Raczej niestety norma,potwierdzająca fakt ,że większość "macherów " ,szczególnie starszej daty ,którzy nie mieli do czynienia z autami sterowanymi kompem ,ma małe pojecie co to vag ,dawki ,kąt wtrysku ,a na pytanie o logi dynamiczne ,robią wielkie oczy :shock: i najchętniej popukali by się w czoło <uhh> ...robią więc swoją "mechaniczną " robotę ,bez sprawdzania i ustawiania czegokolwiek :roll: jedynym kryterium jakim się kierują ,to to ,żeby auto odpalało ...a reszta ,to mało istotne szczegółyelbula pisze:przerabiałem podobną sytuacje a uslyszałem jakies sc-fi
