[b4 1.8T] tarcze Focus RS + zaciski PORSCHE
[b4 1.8T] tarcze Focus RS + zaciski PORSCHE
Witam
powoli zabrałem sie za Modifikacje mojej Compi . Kupiłem z juz po swapie na 1.8 T i hamulce były tylko do spowalniania..... załozyłem tarcze z Focusa RS i zaciski z Porsche Cayen (tylne 4 tłoczki) oczywiscie na adapterach...udało sie zgrać wszytko wyglada duzo lepiej (niestety miesci sie najmniej felga 17) Pierwsze obserwacje...pedał dalej twardy i hamowanie..nie robi roboty ;/ . podobno trzeba zamienic jeszce pompe hamulcową. .. najlepiej z transportera T5 bo pasuje put & play..ma ktoś doświadczenie w tym temacie?? sama pompa hamulcowa czy z servem?? dzieki i pozdrawiam
Grzesiek.
powoli zabrałem sie za Modifikacje mojej Compi . Kupiłem z juz po swapie na 1.8 T i hamulce były tylko do spowalniania..... załozyłem tarcze z Focusa RS i zaciski z Porsche Cayen (tylne 4 tłoczki) oczywiscie na adapterach...udało sie zgrać wszytko wyglada duzo lepiej (niestety miesci sie najmniej felga 17) Pierwsze obserwacje...pedał dalej twardy i hamowanie..nie robi roboty ;/ . podobno trzeba zamienic jeszce pompe hamulcową. .. najlepiej z transportera T5 bo pasuje put & play..ma ktoś doświadczenie w tym temacie?? sama pompa hamulcowa czy z servem?? dzieki i pozdrawiam
Grzesiek.
Ostatnio zmieniony 20 sie 2014, 11:20 przez Mausus, łącznie zmieniany 3 razy.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Mausus, chodzi mi o to :!: ogloszenia/zanim-cos-tu-napiszesz-przec ... t9608.html
ty masz zaciski z Boxtera S..jak to sie sprawuje? DKL i DWR to nawet niedaleko Plus DZA i DB ..troszke by sie ludzi zebrało i mozna spocik zrobic
[ Dodano: 2013-10-28, 18:23 ]
ok to znajdz mi oznaczenie silnika 1.8 T w B4
[ Dodano: 2013-10-28, 18:23 ]
PieterB pisze:Mausus, chodzi mi o to :!: https://audi80.pl/-zanim-cos-tu-napiszesz-przeczytaj-nazywanie-tematow-vt9608.htm
ok to znajdz mi oznaczenie silnika 1.8 T w B4
sprawdź czy serwo działa, na zgaszonym silniku pompuj kilka razy hamulce, po czym naciśnij i trzymaj, odpal silnik trzymając hamulec, jeśli pedał wejdzie trochę to znaczy że serwo powinno być dobre, i pytanie jakie średnica tłoczków masz, w zacisku, bo coś mi się wydaje że sąto cztery małe tłoczki z racji stosowania tych zacisków z tyłu.Mausus pisze:Pierwsze obserwacje...pedał dalej twardy i hamowanie..nie robi roboty ;/ . podobno trzeba zamienic jeszce pompe hamulcową. .. najlepiej z transportera T5 bo pasuje put & play..ma ktoś doświadczenie w tym temacie?? sama pompa hamulcowa czy z servem??
a co do pompy hamulcowej z T4 to będzie jeszcze gorzej=> audi-all-duze-hamulce-tyl-t78026.html
jak już dawałeś tarcze 300mm to było zrobić tak jak ja i dać tarcze 300mm z alhambry wraz z jarzmami i zaciskami, nawet 288mm z zaciskami ATE 57 już bdb hamuje, żeby pedał lekko działał a auto mocno hamowało musi być zachowane odpowiednie przełożenie pomiędzy średnicą tłoczków a średnicą pompki hamulcowej.
ewentualnie mogę polecić swap serva i pompki hamulcowej z VW LT. tak jak ja niedługo będę robił jak znajdę trochę czasu na przeniesienie pompy ABS
Ostatnio zmieniony 19 sie 2014, 23:58 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
a to już Ty powinieneś wiedzieć jaki masz tam silnik pewnie AEB'a więc wystarczyło to napisać tak [B4 AEB]Mausus pisze:[ Dodano: 2013-10-28, 18:23 ]
PieterB napisał/a:
Mausus, chodzi mi o to ogloszenia/zanim-cos-tu-napiszesz-przec ... t9608.html
ok to znajdz mi oznaczenie silnika 1.8 T w B4
i jak sprawdziłeś serwo, czy jest sprawne, ewentualnie jak masz sprawne serwo a hamulec twardy i znikomy efekt hamowania to proponuję zmierzyć średnicę tłoczków i bedzie wiadomo co w ogóle począć z tym fantem, policzy się na szybko siłę zacisku dla określonego ciśnienia i będzie wiadomo co jest grane.
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
podepne sie pod temat bo mam tez dylemat z heblami... z racji tego ze ze 120mm lacznej wartosci tloczkow zmienilem na 236mm, pompa hamulcowa nie daje rady, zmienilem z fabrycznej girlinga 19.8 na ate 22,2 i dalej lipa, hamulec bierze na ostatnich 2 cm od podlogi a tyl wcale (znikomo). Czy te pompy o tloczysku 25.4 wystepuja pod otwor serwa 23.8 ?
ps. 300mm to sa tarcze z focus'a ST a nie RS, RS mial 324mm
ps. 300mm to sa tarcze z focus'a ST a nie RS, RS mial 324mm