Nie wyprzedzaj faktów, pełne logi zrobisz po przekładce :mrgreen:AdamF pisze: zrobić pełne logi silnika
Na Twoim osprzecie ( jak połączą sie ) to sprawdzą dawkę i kąt wtrysku i jak mają manometr to doładowanie podczas jazdy.
Dokładnie tak jak pisze Krzysiek 84, Pełne i przydatne logi można zrobić tylko w autach z nastawnikiem indukcyjnym ,w twoim aucie można tylko poddejrzeć blok 000 i z przydatnych rzeczy ,widać tam dawkę i kąt wtrysku ...reszta w nienormalnych jednostkach do przeliczania .Problemów z nastawnikiem ,nie ma szansy zobaczyć w logach ,także szkoda na to czasu.A tak poza tematem ,to musze się pochwalić że mogę już smigać swoim autem na "pierburgu " na nastawniku potencjometrycznym 8-) Zrobienie przejsciówki wtyki z "pierburga "na" boscha" było niezłą łamigłówką i trochę czasu mi zajęło ,ale teraz już wszystko działa elegancko .Mogę śmigać na potencjometrycznym i indukcyjnym ,no i oczywiście w wersji "nastawnik indukcyjny + komp pasujący pod ori wtykę boscha" czyli demonstracyjna opcja szybkiej godzinnej przekładki Także jakby ktoś potrzebował sprawny nastawnik potencjometryczny ,to mam ze dwie sztuki w pełni sprawne ,za co ręczę ,bo sprawdzałem osobiście ,dziś na trasie ok.100km 8-)Krzysiek 84 pisze:Na Twoim osprzecie ( jak połączą sie ) to sprawdzą dawkę i kąt wtrysku i jak mają manometr to doładowanie podczas jazdy.
Od marca 94 był osprzęt nowszy. Więc ten rocznik wystepował w dwóch jeszcze konfiguracjach osprzętu.hubert26w pisze:Panowie a czy AdamF nie ma już pierburga u siebie? Też mam 94r. i u mnie jest. I jeszcze jedna rzecz...Przy odpięciu wtyczki impulsatora ze skrzyni może jakoś mniej nerwowo będzie jechał na wycieczkę ?
Oj Munior szalejesz z tymi sposobami przekładki i skracania czasu. Więc juz niedługo bedzie mozna zamówić sobie opcje przekładki pocztą <bravo>MUNIOR pisze:mogę już smigać swoim autem na "pierburgu " na nastawniku potencjometrycznym 8-) Zrobienie przejsciówki wtyki z "pierburga "na" boscha" było niezłą łamigłówką i trochę czasu mi zajęło ,ale teraz już wszystko działa elegancko .Mogę śmigać na potencjometrycznym i indukcyjnym ,no i oczywiście w wersji "nastawnik indukcyjny + komp pasujący pod ori wtykę boscha" czyli demonstracyjna opcja szybkiej godzinnej przekładki
siedze na forum od 2 lat miałem kupiłem z brudnym nastawnikiem tylko taka wada mojego panzer wozu reszta pierdolki do ogarnięcia po czyttaniu zagłebianiu sie w wiele wątków na forum dami ci taka radeAdamF pisze:Całe szczęście nie :> Autko pod domem stoi ale jest nie naprawione:<elbula pisze: hyba że macher łapki w pompe wsadził
Jutro jadę do zaufanej stacji na komputer zrobić pełne logi silnika i spytam się czy dam rady zrobić te 400Km do Pana Muniora:>
Pierwsze 1Z do końca lutego 94 były z taka pompą wtryskową:AdamF pisze:Mi w papierach pisze tylko rok produkcji 1994:P
Że co klemy na opak ?? Jakim cudem mi sie akumulator nie zmieści inaczej ;p A i klem nie naciągnę by na opak podpiąć :?:aldi pisze:Mnie od czasu do czasu jakiś znajomy pyta o problem z dieslem, wtedy proponuję, że mogę ich skontaktować z Muniorem. Ale jak słyszą gdzie mieszka i trzeba zrobić aż 50km w jedną stronę to rezygnują z tak dalekiego wyjazdu. Ostatnio znajomemu sklepikarzowi w jednym z lokalnych "serwisów" diesli prawdopodobnie odwrotnie podłączyli klemy i spalili diody w alternatorze i tak oddali auto.
Zazwyczaj ludzie chcą aby było tanio, szybko, dobrze i do tego blisko.