Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1z] Pompa wtryskowa :< Jednak nastawnik indukcyjn

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 22 sie 2014, 19:19

AdamF pisze: zrobić pełne logi silnika
Nie wyprzedzaj faktów, pełne logi zrobisz po przekładce :mrgreen:

Na Twoim osprzecie ( jak połączą sie ) to sprawdzą dawkę i kąt wtrysku i jak mają manometr to doładowanie podczas jazdy.

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 22 sie 2014, 20:01

Panowie a czy AdamF nie ma już pierburga u siebie? Też mam 94r. i u mnie jest. I jeszcze jedna rzecz...Przy odpięciu wtyczki impulsatora ze skrzyni może jakoś mniej nerwowo będzie jechał na wycieczkę ;-) ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 sie 2014, 20:06

Krzysiek 84 pisze:Na Twoim osprzecie ( jak połączą sie ) to sprawdzą dawkę i kąt wtrysku i jak mają manometr to doładowanie podczas jazdy.
Dokładnie tak jak pisze Krzysiek 84, Pełne i przydatne logi można zrobić tylko w autach z nastawnikiem indukcyjnym ,w twoim aucie można tylko poddejrzeć blok 000 i z przydatnych rzeczy ,widać tam dawkę i kąt wtrysku ...reszta w nienormalnych jednostkach do przeliczania .Problemów z nastawnikiem ,nie ma szansy zobaczyć w logach ,także szkoda na to czasu.A tak poza tematem ,to musze się pochwalić że mogę już smigać swoim autem na "pierburgu " na nastawniku potencjometrycznym 8-) Zrobienie przejsciówki wtyki z "pierburga "na" boscha" było niezłą łamigłówką i trochę czasu mi zajęło ,ale teraz już wszystko działa elegancko .Mogę śmigać na potencjometrycznym i indukcyjnym ,no i oczywiście w wersji "nastawnik indukcyjny + komp pasujący pod ori wtykę boscha" czyli demonstracyjna opcja szybkiej godzinnej przekładki ;-) Także jakby ktoś potrzebował sprawny nastawnik potencjometryczny ,to mam ze dwie sztuki w pełni sprawne ,za co ręczę ,bo sprawdzałem osobiście ,dziś na trasie ok.100km 8-)
Ostatnio zmieniony 22 sie 2014, 20:18 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 22 sie 2014, 20:14

hubert26w pisze:Panowie a czy AdamF nie ma już pierburga u siebie? Też mam 94r. i u mnie jest. I jeszcze jedna rzecz...Przy odpięciu wtyczki impulsatora ze skrzyni może jakoś mniej nerwowo będzie jechał na wycieczkę ;-) ?
Od marca 94 był osprzęt nowszy. Więc ten rocznik wystepował w dwóch jeszcze konfiguracjach osprzętu.

Na pierburgu tak będzie, że po odpięciu wtyczki impulsatora ustapi szarpanie, na boschu tego nie zaznasz i jak szarpie z powodu zuzytego nastawnika to i będzie szarpał.

[ Dodano: 2014-08-22, 20:26 ]
MUNIOR pisze:mogę już smigać swoim autem na "pierburgu " na nastawniku potencjometrycznym 8-) Zrobienie przejsciówki wtyki z "pierburga "na" boscha" było niezłą łamigłówką i trochę czasu mi zajęło ,ale teraz już wszystko działa elegancko .Mogę śmigać na potencjometrycznym i indukcyjnym ,no i oczywiście w wersji "nastawnik indukcyjny + komp pasujący pod ori wtykę boscha" czyli demonstracyjna opcja szybkiej godzinnej przekładki ;-)
Oj Munior szalejesz z tymi sposobami przekładki i skracania czasu. Więc juz niedługo bedzie mozna zamówić sobie opcje przekładki pocztą <piwo> <spoko> <bravo>

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 22 sie 2014, 20:32

wiedziałem że 92 i 93 to na pewno na boschu-ano właśnie bo moja z lipca jest na szczęście ;-) myślałem że pomogę choć trochę bo sam wiem jakie jest to wkurzajace ale nie miałem tak ekstremalnie...

elbula
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 12 lis 2012, 23:22
Lokalizacja: prochowice

Post autor: elbula » 22 sie 2014, 20:37

AdamF pisze:
elbula pisze: hyba że macher łapki w pompe wsadził
Całe szczęście nie :> Autko pod domem stoi ale jest nie naprawione:<
Jutro jadę do zaufanej stacji na komputer zrobić pełne logi silnika i spytam się czy dam rady zrobić te 400Km do Pana Muniora:>
siedze na forum od 2 lat miałem kupiłem z brudnym nastawnikiem tylko taka wada mojego panzer wozu reszta pierdolki do ogarnięcia po czyttaniu zagłebianiu sie w wiele wątków na forum dami ci taka rade
chces sprawnego mieć zetora
to zasuwaj do muniora

AdamF
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 11 maja 2013, 20:10
Lokalizacja: Jasienica

Post autor: AdamF » 22 sie 2014, 20:38

Mi w papierach pisze tylko rok produkcji 1994:P

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 23 sie 2014, 07:17

AdamF pisze:Mi w papierach pisze tylko rok produkcji 1994:P
Pierwsze 1Z do końca lutego 94 były z taka pompą wtryskową:
Obrazek

A od marca 94 i do końca produkcji z taką :
Obrazek
Ostatnio zmieniony 23 sie 2014, 08:09 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 23 sie 2014, 08:02

u mnie to mam 95 wbite i dopiero przy rozrzadzie sie kapnalem ze cos jest nie halo bo rolka nie pasowała. Sprawdziłem vin i okazało się że lipiec 94. A na naklejce od obudowy przy rozrządzie jest 4.07.94 i wszystko jasne ;-). Ale nic to już nie zaśmiecam bo zboczylem z tematu...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 sie 2014, 21:06

Musze opisać przypadek AdamF, bo okazał się być dość "nietypowy " ;-) .Zajeżdza do mnie oczywiście mocno falujac na obrotach ,no myślę ,nastawnik potencjometryczny złom na bank ,jak ustalilismy podczas rozmów na forum ... po otwarciu maski osłupiałem :shock: bo moim oczom ukazała sie przepływka pierburga i nastawnik indukcyjny :shock: ,a spodziwałem się ujrzeć oczywiście potencjometryczny :-P Ale to akurat dobrze ,bo szybka zmiana nastawnika ,załatwiła sprawę falujących obrotów i gasnącego przy próbie ruszenia bez gazu silnika .Pużniej jazda próbna ,wymiana niedomagającej przepłyki i komputera na tunigowaną 16 tke i auto nie do poznania 8-) myśle że kolega AdamF, przynajmniej nie jechał taki kawał drogi na darmo ,bo przejechał prawie 900 km w obie sttrony :roll: Najbardziej dziwi jednak fakt ,że żaden spec ,nie rozpoznał ewidentnych objawów skrajnie brudnego nastawnika :roll: gdzie wystarczyła godzinka na czyszczenie i problem byłby załatwiony ....ehh spece od siedmiu bolesci ,ja rozumiem ze mozna zgłupieć w przypadku nastawnika potencjometrycznego ,bo jego fiksacje i towarzyszace temu objawy ,nie zawsze są jednoznaczne ...ale żeby przez 1,5 tygodnia ,nie rozpoznać banalnego brudnego indukcyjnego ,tylko wymieniać całą pompę ,w dodatku na jakąś zastaną <uhh>

AdamF
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 11 maja 2013, 20:10
Lokalizacja: Jasienica

Post autor: AdamF » 26 sie 2014, 21:45

Po naprawie u Pana MUNIORA autko nie do poznania :P szybciej się rozpędza i w końcu mogę z powrotem ruszać bez gazu :P i na 2biegu bez gazu :-)

Szkoda że tak mało jest speców jak Pan MUNIOR wielkie brawa dla niego za expresową naprawę :> <ok> <ok>

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 26 sie 2014, 22:15

I jednak pojechałeś miałeś stracha ;-) ale warto było przekonałeś się na własnym aucie ;-) jeszcze masz pierburga to diagnostyka pełna a twoj mechanik cuda wianki wymyślał. i teraz tiry stały sie krótsze na 16 tce ;-)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 28 sie 2014, 17:01

Mnie od czasu do czasu jakiś znajomy pyta o problem z dieslem, wtedy proponuję, że mogę ich skontaktować z Muniorem. Ale jak słyszą gdzie mieszka i trzeba zrobić aż 50km w jedną stronę to rezygnują z tak dalekiego wyjazdu. Ostatnio znajomemu sklepikarzowi w jednym z lokalnych "serwisów" diesli prawdopodobnie odwrotnie podłączyli klemy i spalili diody w alternatorze i tak oddali auto.
Zazwyczaj ludzie chcą aby było tanio, szybko, dobrze i do tego blisko.

AdamF
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 11 maja 2013, 20:10
Lokalizacja: Jasienica

Post autor: AdamF » 28 sie 2014, 20:11

aldi pisze:Mnie od czasu do czasu jakiś znajomy pyta o problem z dieslem, wtedy proponuję, że mogę ich skontaktować z Muniorem. Ale jak słyszą gdzie mieszka i trzeba zrobić aż 50km w jedną stronę to rezygnują z tak dalekiego wyjazdu. Ostatnio znajomemu sklepikarzowi w jednym z lokalnych "serwisów" diesli prawdopodobnie odwrotnie podłączyli klemy i spalili diody w alternatorze i tak oddali auto.
Zazwyczaj ludzie chcą aby było tanio, szybko, dobrze i do tego blisko.
Że co klemy na opak ?? Jakim cudem mi sie akumulator nie zmieści inaczej ;p A i klem nie naciągnę by na opak podpiąć :?:

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 28 sie 2014, 20:15

Jak się wsadzi akumulator odwrotnie i jeszcze dwie osoby zakładają obie klemy jednocześnie (jedna osoba by zauważyła przy zakładaniu że źle podłącza) to jest możliwe. Innemu klubowiczowi przy silnik NG po remoncie głowicy też podłączyli odwrotnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl