Witam
Proszę o pomoc, gdyż nie chcę jeździć po mechanikach fantastach aby mi pół auta wymienili.
Kilka razy dziennie zanika dech w piersi mojego zetorka. Ja mu w gaz o on jakby zdychał, jakby turbinę odłączyć - na biegu 4 max 60/h.
Wystarczy że wcisnę sprzęgło i przygazuję i oddech wraca - ale koniecznie muszę przygazować. Samo wciśnięcie sprzęgła nic nie daje, nawet zgaszenie auta i ponowne odpalenie też nic nie daje, po odpaleniu brak mocy, dopiero przygazówka pomaga.
Powertowałem forum, wiem że to może być problem nastawnika pompy - trza wyczyścić, przepływomierz - pitburg wymieniony na nowy ok 2.5 roku temu - oryginał z intercarsu za ok 600 zł. Proszę o diagnozę, gdyż w okolicy ciężko z fachowcami.
[1.9 TDi ; 1Z] Zanikający dech pod maską w zetorku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 sie 2009, 22:27
- Lokalizacja: Żary/Zielona Góra
[1.9 TDi ; 1Z] Zanikający dech pod maską w zetorku
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2014, 08:16 przez Marcin Gutek, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zanikający dech pod maską w zetorku
Kolego jeśli wchodzi w tryb awaryjny to na pewno jest jakiś błąd w Vagu, także udaj się do pierwszego lepszego mechaniora który ma Vaga i sczytaj błędy, będziesz wiedział czy to N75 czy może nastawnik czy może coś innego.Marcin Gutek pisze:Witam
Proszę o pomoc, gdyż nie chcę jeździć po mechanikach fantastach aby mi pół auta wymienili.
Kilka razy dziennie zanika dech w piersi mojego zetorka. Ja mu w gaz o on jakby zdychał, jakby turbinę odłączyć - na biegu 4 max 60/h.
Wystarczy że wcisnę sprzęgło i przygazuję i oddech wraca - ale koniecznie muszę przygazować. Samo wciśnięcie sprzęgła nic nie daje, nawet zgaszenie auta i ponowne odpalenie też nic nie daje, po odpaleniu brak mocy, dopiero przygazówka pomaga.
Powertowałem forum, wiem że to może być problem nastawnika pompy - trza wyczyścić, przepływomierz - pitburg wymieniony na nowy ok 2.5 roku temu - oryginał z intercarsu za ok 600 zł. Proszę o diagnozę, gdyż w okolicy ciężko z fachowcami.
chyba ze magik munior będzie wiedział to zapewne ci napisze musisz tylko poczekać:)
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5507
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Gdybyś miał starszy typ nastawnika ,to nie miał bym watpliwości że to on jest przyczynąMarcin Gutek pisze:Powertowałem forum, wiem że to może być problem nastawnika pompy - trza wyczyścić, przepływomierz - pitburg wymieniony na nowy ok 2.5 roku temu - oryginał z intercarsu za ok 600 zł. Proszę o diagnozę, gdyż w okolicy ciężko z fachowcami.

-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 sie 2009, 22:27
- Lokalizacja: Żary/Zielona Góra
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 sie 2009, 22:27
- Lokalizacja: Żary/Zielona Góra
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jaki tam problem :roll: tu nie ma problemów ,tylko drobne niedomagania ,które znajduje się góra w kilkanaście minut ...podpinasz kompa z vagiem,odpalasz najwazniejsze bloki 003,004 i 011 i jedziesz na próbę ...co niedomaga widac jak na dłoni ,a już na pewno widac przyczynę wpadania w tryb awaryjny ,czyli nagłej odcinki mocy ,co w 99% przypadków spowodowane jest problemami z ciośnieniem doładowania w dolocie i od razu mamy wywalony bład ,informujący o róznicy cisnień w dolocie ...coż tu jest skomplikowanego żeby nie dojść samemu :roll:arek25r pisze:I co wyszło bo mam ten sam problem ?