Witam
Proszę o pomoc, gdyż nie chcę jeździć po mechanikach fantastach aby mi pół auta wymienili.
Kilka razy dziennie zanika dech w piersi mojego zetorka. Ja mu w gaz o on jakby zdychał, jakby turbinę odłączyć - na biegu 4 max 60/h.
Wystarczy że wcisnę sprzęgło i przygazuję i oddech wraca - ale koniecznie muszę przygazować. Samo wciśnięcie sprzęgła nic nie daje, nawet zgaszenie auta i ponowne odpalenie też nic nie daje, po odpaleniu brak mocy, dopiero przygazówka pomaga.
Powertowałem forum, wiem że to może być problem nastawnika pompy - trza wyczyścić, przepływomierz - pitburg wymieniony na nowy ok 2.5 roku temu - oryginał z intercarsu za ok 600 zł. Proszę o diagnozę, gdyż w okolicy ciężko z fachowcami.
[1.9 TDi ; 1Z] Zanikający dech pod maską w zetorku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 sie 2009, 22:27
- Lokalizacja: Żary/Zielona Góra
[1.9 TDi ; 1Z] Zanikający dech pod maską w zetorku
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2014, 08:16 przez Marcin Gutek, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zanikający dech pod maską w zetorku
Kolego jeśli wchodzi w tryb awaryjny to na pewno jest jakiś błąd w Vagu, także udaj się do pierwszego lepszego mechaniora który ma Vaga i sczytaj błędy, będziesz wiedział czy to N75 czy może nastawnik czy może coś innego.Marcin Gutek pisze:Witam
Proszę o pomoc, gdyż nie chcę jeździć po mechanikach fantastach aby mi pół auta wymienili.
Kilka razy dziennie zanika dech w piersi mojego zetorka. Ja mu w gaz o on jakby zdychał, jakby turbinę odłączyć - na biegu 4 max 60/h.
Wystarczy że wcisnę sprzęgło i przygazuję i oddech wraca - ale koniecznie muszę przygazować. Samo wciśnięcie sprzęgła nic nie daje, nawet zgaszenie auta i ponowne odpalenie też nic nie daje, po odpaleniu brak mocy, dopiero przygazówka pomaga.
Powertowałem forum, wiem że to może być problem nastawnika pompy - trza wyczyścić, przepływomierz - pitburg wymieniony na nowy ok 2.5 roku temu - oryginał z intercarsu za ok 600 zł. Proszę o diagnozę, gdyż w okolicy ciężko z fachowcami.
chyba ze magik munior będzie wiedział to zapewne ci napisze musisz tylko poczekać:)
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Gdybyś miał starszy typ nastawnika ,to nie miał bym watpliwości że to on jest przyczyną ...niestety przy nowszym nastawniku indukcyjnym ,nie da się na podstawie twojego opisu ,postawić sensownej diagnozy co jest przyczyną ,bo opisane objawy nie pasują do brudnego nastawnika .Na szczęście masz nowszy osprzęt ,więc nie jezdzij po psudo -fachowcach ,tylko podjedz do kogoś kto potrafi zrobić i zinterpretować logi dynamiczne , przyczyna twoich problemów ,będzie na pewno widoczna w logach 8-) Prawdopodobnie będzie też widoczny bład ,z kórego powodu występują te objawyMarcin Gutek pisze:Powertowałem forum, wiem że to może być problem nastawnika pompy - trza wyczyścić, przepływomierz - pitburg wymieniony na nowy ok 2.5 roku temu - oryginał z intercarsu za ok 600 zł. Proszę o diagnozę, gdyż w okolicy ciężko z fachowcami.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 sie 2009, 22:27
- Lokalizacja: Żary/Zielona Góra
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 sie 2009, 22:27
- Lokalizacja: Żary/Zielona Góra
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jaki tam problem :roll: tu nie ma problemów ,tylko drobne niedomagania ,które znajduje się góra w kilkanaście minut ...podpinasz kompa z vagiem,odpalasz najwazniejsze bloki 003,004 i 011 i jedziesz na próbę ...co niedomaga widac jak na dłoni ,a już na pewno widac przyczynę wpadania w tryb awaryjny ,czyli nagłej odcinki mocy ,co w 99% przypadków spowodowane jest problemami z ciośnieniem doładowania w dolocie i od razu mamy wywalony bład ,informujący o róznicy cisnień w dolocie ...coż tu jest skomplikowanego żeby nie dojść samemu :roll:arek25r pisze:I co wyszło bo mam ten sam problem ?