[1.9TDI 1Z] Kopci gdy zimny.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Powtarzam do znudzenia <ok> Jedyne co warto zrobić ,w przypadku tego filtra ,to wywalić ten nieudany wynalazek ,jakim jest ori filtr paliwa z głowiczką ,i założyć taki jaki pokazał Krzysiek 84.Problemy z powietrzem w paliwie ,kończą się z chwilą pozbycia się ori filtraSagitari pisze:Tak się często dzieje, gdy wymieniany jest zawsze tylko filtr, a plastikowy zaworek przelewowy pozostaje ten sam. Warto co którąś wymianę założyć nowy, gdyż te oringi lubią "łyknać" tych bąbelków (są chyba dwa o ile dobrze pamiętam)Po odpaleniu widać rzeczywiście trochę powietrza, ale mechanik mówi że zawsze trochę będzie...
MUNIOR, Właśnie zamówiłem zestaw od Viakena
http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2- ... -obd2.html
Kabel już drugi mam w ciagu 2 miesiecy. Już chińskiego badziewia mam dośc....
http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2- ... -obd2.html
Kabel już drugi mam w ciagu 2 miesiecy. Już chińskiego badziewia mam dośc....
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Pocięszę Cię ,Viaken też mi padł szybciej niż "chińczyki " ,padło w nim oczywiscie to samo co w chinczykach ...także nie ważny producent kabla ,tylko jak się nam trafi ...nowy FT 232 kosztuje kilkanaściedrivtens pisze:Kabel już drugi mam w ciagu 2 miesiecy. Już chińskiego badziewia mam dośc....
zł ...wiec biorąc pod uwagę cenę najtańszego kabla za ok .dwadzieścia parę złotych ,to naprawa kosztuje ok.połowę wartości takiego nowego kabla ,wiec jest raczej nie opłacalna ...ja jako że miałem kilka kabli ,to postanowiłem że je naprawię ,może nie tyle z powodów ekonomicznych ,bo kosztują raczej śmieszne pieniądze ,co dla własnej satysfakcji i żeby dojść co w nich pada 8-)
Zaskoczę Was, ale dzisiaj rano nie było takiego problemu jak normalnie. Auto nie kopciło i jechalo normalnie odrazu po odpaleniu. Troche poszarpało, ale wiadomo zimny silnik, a szarpanie trwało tylko dołownie kilka sekund. Noc dzisiaj była ciepła zobaczymy jak bedzie trochę chłodniej. Ale normalnie w takiej temperaturze już musiałby postać, więc chyba wszystko ok! <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Żadne to zaskoczenie normalne że im cieplej ,tym objawy mniej odczuwalne ...A to <ok>drivtens pisze:Zaskoczę Was, ale dzisiaj rano nie było takiego problemu jak normalnie. Auto nie kopciło i jechalo normalnie odrazu po odpaleniu.
nie jest normalne ,nawet na zimnym silniku ,jak masz wszystko sprawne Przy sprawnych wtryskach ,nawet przy ujemnej temp.po odpaleniu ,ma chodzić równo ,bez zadnego przebierania ...no chyba że któraś ze świec jest spalona wtedy ma prawo "poprzebierać " przez chwilędrivtens pisze:Troche poszarpało, ale wiadomo zimny silnik
- Sagitari
- Forum Audi 80
- Posty: 220
- Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
A mamy dopiero końcówkę lata, motor jeszcze się tak nie wychładza. Zresztą nawet zima nie będzie tu usprawiedliwieniem, problem na pewno będzie nawracać. Sprawny interfejsik będzie niezbędny.
Może napiszę jeszcze co nieco - w zeszłym roku korekcja wtrysków bardzo pospadała mi na minus - nie była jednak wyrównana, na jednym miałem już wyraźnie ponad -1 mg/R. Zimą potrafił mi nierówno zapalić i kojarzyłem to właśnie z wynikami z grupy 013. Mam obecnie wymienione końcówki na nowe, korekcja poprawiła się bardzo. Teraz czekam na zimę
Może napiszę jeszcze co nieco - w zeszłym roku korekcja wtrysków bardzo pospadała mi na minus - nie była jednak wyrównana, na jednym miałem już wyraźnie ponad -1 mg/R. Zimą potrafił mi nierówno zapalić i kojarzyłem to właśnie z wynikami z grupy 013. Mam obecnie wymienione końcówki na nowe, korekcja poprawiła się bardzo. Teraz czekam na zimę
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ostatni wtrysk ,porażka :roll: nie trzeba tu specjalistów żeby zauważyć że znacznie odbiega od pozostałych ....mówiłem żebyś sprawdził wtryski
A ten bład ,to bład związany z cisnieniem w dolocie ...niestety nie ma tak dobrze i wiadomo tylko że jest nie własciwe ...równie dobrze może być zbyt duże ,jak i zbyt małe 8-) N75 ,to tylko jedna z kilku mozliwych przyczyn tego błedudrivtens pisze:A ten błąd, nie pochodzi przypadkiem od N75?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce