A powrót paliwa z pompy od razu do zbiornika podłączyć



Powtarzam do znudzenia <ok> Jedyne co warto zrobić ,w przypadku tego filtra ,to wywalić ten nieudany wynalazek ,jakim jest ori filtr paliwa z głowiczką ,i założyć taki jaki pokazał Krzysiek 84.Problemy z powietrzem w paliwie ,kończą się z chwilą pozbycia się ori filtraSagitari pisze:Tak się często dzieje, gdy wymieniany jest zawsze tylko filtr, a plastikowy zaworek przelewowy pozostaje ten sam. Warto co którąś wymianę założyć nowy, gdyż te oringi lubią "łyknać" tych bąbelków (są chyba dwa o ile dobrze pamiętam)Po odpaleniu widać rzeczywiście trochę powietrza, ale mechanik mówi że zawsze trochę będzie...

Pocięszę Cię ,Viaken też mi padłdrivtens pisze:Kabel już drugi mam w ciagu 2 miesiecy. Już chińskiego badziewia mam dośc....

Żadne to zaskoczeniedrivtens pisze:Zaskoczę Was, ale dzisiaj rano nie było takiego problemu jak normalnie. Auto nie kopciło i jechalo normalnie odrazu po odpaleniu.
nie jest normalne ,nawet na zimnym silniku ,jak masz wszystko sprawnedrivtens pisze:Troche poszarpało, ale wiadomo zimny silnik



A ten bład ,to bład związany z cisnieniem w dolocie ...niestety nie ma tak dobrze i wiadomo tylko że jest nie własciwe ...równie dobrze może być zbyt duże ,jak i zbyt małe 8-) N75 ,to tylko jedna z kilku mozliwych przyczyn tego błedudrivtens pisze:A ten błąd, nie pochodzi przypadkiem od N75?
