[80 b4 1Z] jak podnieść obroty silnika
[80 b4 1Z] jak podnieść obroty silnika
jak w temacie (jak za pomocą vag-com podnieść obroty)
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Wchodizisz w silnk, klikasz na logowanie (login) wpisujesz kod 12233 akceptujesz, wchodzisz w adpatacje i w kanale 02 zwiekszasz wartosc, dajesz test, jesli Ci odpowiada to dajesz zapisz, jesli nie to krecisz dalej. I tu uwaga masz zapewne stary sterownik gdzie wartosc bedzie zaczynać sie zapewne od liczby 128, zwiekszaj co jeden i sprawdzaj, jesli w grupe 02 nie masz równiez odczytu obrotów silnka to po zapisaniu bedziesz musiał wyjsc z adaptacji i wejsc w bloki wartosci mierzonych aby sprawdzic w grupe np 001 jakie masz obrtory <ok> Jesli masz sterownik z AHU to robisz tak samo tylko nie musisz wychodzic sprawdzac wartosci bo w grupe 02 masz juz opisane obrtoy i wartosci sa wyrazone wieksza cyfra np 3756..... wtedy zwiekszasz co njamniej o 10-20 cyfr w góre aby miec efekt. A ciekawie mnie jeszcze Twój podpis, czy te 138 PS tyczy sie Twojej audi z silnkiem 1Z? Jesli tak to napisz co masz robione bo bardzo mnie to ciekawi (smie powiedzeiec ze bez przerzniecia pół silnka (wtryski, pompa, FMIC) i elektorniki (sterownik z AHU) osiagniecie tego jest nie mozliwe).
fajnie dzięki za opis sprubuje zobacze czy zrobie,a co do podpisu to nie tyczy on b4 ale a4 AFN które też posiadam.
[ Dodano: 2008-08-29, 17:44 ]
zgodnie z twoim opisem wszystko działa ,ale zauwarzyłem że obroty mi skaczą z 840 na 861 i zdenerwowało mnie to po podniesieniu obrotów jest tak samo ,co jest nie tak,temat nastwanika przerabiany 3mies temu napewno nie on końcówki wtrysków nowe bosch czyżby oznaki przebiegu 270tys.
[ Dodano: 2008-08-29, 17:44 ]
zgodnie z twoim opisem wszystko działa ,ale zauwarzyłem że obroty mi skaczą z 840 na 861 i zdenerwowało mnie to po podniesieniu obrotów jest tak samo ,co jest nie tak,temat nastwanika przerabiany 3mies temu napewno nie on końcówki wtrysków nowe bosch czyżby oznaki przebiegu 270tys.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Adamm, jak najberdziej sie z Toba zgadzam, a do kolegi jak chcesz na wagu miec idealna cyfre to zwieksz jeszcze nieco wartosc, wtedy nie beda sie "wahać" <ok>Adamm pisze:ludzie co wy sie tak czepiacie
wahania obrotow miedzy 840 - 860 (u mnie jest 880 - 903 - golf III 1Z) jest jak najbardziej normalne (jesli tylko na vagu to widac)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
Solskier pisze:Wchodizisz w silnk, klikasz na logowanie (login) wpisujesz kod 12233 akceptujesz, wchodzisz w adpatacje i w kanale 02 zwiekszasz wartosc, dajesz test, jesli Ci odpowiada to dajesz zapisz, jesli nie to krecisz dalej. I tu uwaga masz zapewne stary sterownik gdzie wartosc bedzie zaczynać sie zapewne od liczby 128, zwiekszaj co jeden i sprawdzaj, jesli w grupe 02 nie masz równiez odczytu obrotów silnka to po zapisaniu bedziesz musiał wyjsc z adaptacji i wejsc w bloki wartosci mierzonych aby sprawdzic w grupe np 001 jakie masz obrtory <ok> Jesli masz sterownik z AHU to robisz tak samo tylko nie musisz wychodzic sprawdzac wartosci bo w grupe 02 masz juz opisane obrtoy i wartosci sa wyrazone wieksza cyfra np 3756..... wtedy zwiekszasz co njamniej o 10-20 cyfr w góre aby miec efekt. A ciekawie mnie jeszcze Twój podpis, czy te 138 PS tyczy sie Twojej audi z silnkiem 1Z? Jesli tak to napisz co masz robione bo bardzo mnie to ciekawi (smie powiedzeiec ze bez przerzniecia pół silnka (wtryski, pompa, FMIC) i elektorniki (sterownik z AHU) osiagniecie tego jest nie mozliwe).
fajny opisik ,umnie sytuacja wyglada tak ze mam obroty 900 i cos całe nadwozie wibracji dostaje. poduszki sa wszystkie nowe....
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No to masz przyczyne <ok>Tomcionerwus pisze:umnie sytuacja wyglada tak ze mam obroty 900 i cos całe nadwozie wibracji dostaje
Jak nie chcemy miec trzęsącego sie w srodku auta ,nowych nie zaladamy ,chyba że te najdroższe ...wszystkie pozostale do niczego sie nie nadają ,o czym bylo pisane wielokrotnieTomcionerwus pisze: poduszki sa wszystkie nowe....
Jak nowszy osprzet ,to w adaptacjach można max 900obr ...jak staruszek "bosch",to niestety brak mozliwosci zmiany obrotow ,i czegokolwiek innegoTomcionerwus pisze:jak wysoko mozna podniesc wolne obroty..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Bo na takich obrotach auto jedzie bez gazu z niezłą szybkością i fabryczny soft nie przewiduje takich "anomali " :roll: ,a tym bardziej nie przewiduje takich twardych poduszek ,po wymianie których ,trzeba obroty podnosić do tysiąca ...tysiac obr. nie ustawisz na żadnym sterowniku ,ale 945 można ustawić w sterownikach z vwTomcionerwus pisze:dlaaczego niemozna podniesc obrotow na 1000?????
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE