Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1Z] jak podnieść obroty silnika

pawian78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 13 cze 2008, 18:52
Lokalizacja: Żary

[80 b4 1Z] jak podnieść obroty silnika

Post autor: pawian78 » 29 sie 2008, 12:37

jak w temacie (jak za pomocą vag-com podnieść obroty)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 29 sie 2008, 16:46

Wchodizisz w silnk, klikasz na logowanie (login) wpisujesz kod 12233 akceptujesz, wchodzisz w adpatacje i w kanale 02 zwiekszasz wartosc, dajesz test, jesli Ci odpowiada to dajesz zapisz, jesli nie to krecisz dalej. I tu uwaga masz zapewne stary sterownik gdzie wartosc bedzie zaczynać sie zapewne od liczby 128, zwiekszaj co jeden i sprawdzaj, jesli w grupe 02 nie masz równiez odczytu obrotów silnka to po zapisaniu bedziesz musiał wyjsc z adaptacji i wejsc w bloki wartosci mierzonych aby sprawdzic w grupe np 001 jakie masz obrtory <ok> Jesli masz sterownik z AHU to robisz tak samo tylko nie musisz wychodzic sprawdzac wartosci bo w grupe 02 masz juz opisane obrtoy i wartosci sa wyrazone wieksza cyfra np 3756..... wtedy zwiekszasz co njamniej o 10-20 cyfr w góre aby miec efekt. A ciekawie mnie jeszcze Twój podpis, czy te 138 PS tyczy sie Twojej audi z silnkiem 1Z? Jesli tak to napisz co masz robione bo bardzo mnie to ciekawi (smie powiedzeiec ze bez przerzniecia pół silnka (wtryski, pompa, FMIC) i elektorniki (sterownik z AHU) osiagniecie tego jest nie mozliwe). <piwo>

pawian78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 13 cze 2008, 18:52
Lokalizacja: Żary

Post autor: pawian78 » 29 sie 2008, 17:07

fajnie dzięki za opis sprubuje zobacze czy zrobie,a co do podpisu to nie tyczy on b4 ale a4 AFN które też posiadam.

[ Dodano: 2008-08-29, 17:44 ]
zgodnie z twoim opisem wszystko działa ,ale zauwarzyłem że obroty mi skaczą z 840 na 861 i zdenerwowało mnie to po podniesieniu obrotów jest tak samo ,co jest nie tak,temat nastwanika przerabiany 3mies temu napewno nie on końcówki wtrysków nowe bosch czyżby oznaki przebiegu 270tys.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 30 sie 2008, 09:50

Skoro skaczą wolne obroty to 1. nastawnik zabrudzony( ale piszesz że był robiony) 2.czujnik wzniosu iglicy lub czujnik położenia wału korbowego. Mozesz jeszcze wejśc w grupe 013 i sprawdzic korekcje wtrysku na poszczególnych cylindrach

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 30 sie 2008, 09:52

ludzie co wy sie tak czepiacie

wahania obrotow miedzy 840 - 860 (u mnie jest 880 - 903 - golf III 1Z) jest jak najbardziej normalne (jesli tylko na vagu to widac)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 30 sie 2008, 17:59

Adamm pisze:ludzie co wy sie tak czepiacie

wahania obrotow miedzy 840 - 860 (u mnie jest 880 - 903 - golf III 1Z) jest jak najbardziej normalne (jesli tylko na vagu to widac)
<piwo> Adamm, jak najberdziej sie z Toba zgadzam, a do kolegi jak chcesz na wagu miec idealna cyfre to zwieksz jeszcze nieco wartosc, wtedy nie beda sie "wahać" <ok>

pawellox
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 02 lip 2007, 22:51
Lokalizacja: bialystok

Post autor: pawellox » 31 sie 2008, 22:07

Ja podepne sie z zapytaniem o login do silnika 2,5 TDI u kumpla nie chce wejsc na 12233 jest inny mozecie podac jaki??

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 01 wrz 2008, 08:06

Musiałbys sie popytac na forum A6 bo ten login co podał Solskier to dotyczy silników 1.9 bez PD

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 25 wrz 2014, 19:28

Solskier pisze:Wchodizisz w silnk, klikasz na logowanie (login) wpisujesz kod 12233 akceptujesz, wchodzisz w adpatacje i w kanale 02 zwiekszasz wartosc, dajesz test, jesli Ci odpowiada to dajesz zapisz, jesli nie to krecisz dalej. I tu uwaga masz zapewne stary sterownik gdzie wartosc bedzie zaczynać sie zapewne od liczby 128, zwiekszaj co jeden i sprawdzaj, jesli w grupe 02 nie masz równiez odczytu obrotów silnka to po zapisaniu bedziesz musiał wyjsc z adaptacji i wejsc w bloki wartosci mierzonych aby sprawdzic w grupe np 001 jakie masz obrtory <ok> Jesli masz sterownik z AHU to robisz tak samo tylko nie musisz wychodzic sprawdzac wartosci bo w grupe 02 masz juz opisane obrtoy i wartosci sa wyrazone wieksza cyfra np 3756..... wtedy zwiekszasz co njamniej o 10-20 cyfr w góre aby miec efekt. A ciekawie mnie jeszcze Twój podpis, czy te 138 PS tyczy sie Twojej audi z silnkiem 1Z? Jesli tak to napisz co masz robione bo bardzo mnie to ciekawi (smie powiedzeiec ze bez przerzniecia pół silnka (wtryski, pompa, FMIC) i elektorniki (sterownik z AHU) osiagniecie tego jest nie mozliwe). <piwo>



fajny opisik ,umnie sytuacja wyglada tak ze mam obroty 900 i cos całe nadwozie wibracji dostaje. poduszki sa wszystkie nowe....

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 25 wrz 2014, 19:32

Tomcionerwus pisze:poduszki sa wszystkie nowe....
Dlatego :mrgreen:

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 25 wrz 2014, 22:18

Krzysiek 84 pisze:
Tomcionerwus pisze:poduszki sa wszystkie nowe....
Dlatego :mrgreen:

jak wysoko mozna podniesc wolne obroty.. bo jak przytrzymam pedał gazu tak na wysokosci 1000obr to drgan niema juz...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 wrz 2014, 08:55

Tomcionerwus pisze:umnie sytuacja wyglada tak ze mam obroty 900 i cos całe nadwozie wibracji dostaje
No to masz przyczyne <ok>
Tomcionerwus pisze: poduszki sa wszystkie nowe....
Jak nie chcemy miec trzęsącego sie w srodku auta ,nowych nie zaladamy ,chyba że te najdroższe ...wszystkie pozostale do niczego sie nie nadają ,o czym bylo pisane wielokrotnie
Tomcionerwus pisze:jak wysoko mozna podniesc wolne obroty..
Jak nowszy osprzet ,to w adaptacjach można max 900obr ...jak staruszek "bosch",to niestety brak mozliwosci zmiany obrotow ,i czegokolwiek innego :-/

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 26 wrz 2014, 15:39

mam na systemie pierbiurgu.... to mozna cos podziałąc.... dlaaczego niemozna podniesc obrotow na 1000?????

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 wrz 2014, 18:53

Tomcionerwus pisze:dlaaczego niemozna podniesc obrotow na 1000?????
Bo na takich obrotach auto jedzie bez gazu z niezłą szybkością i fabryczny soft nie przewiduje takich "anomali " :roll: ,a tym bardziej nie przewiduje takich twardych poduszek ,po wymianie których ,trzeba obroty podnosić do tysiąca :-P ...tysiac obr. nie ustawisz na żadnym sterowniku ,ale 945 można ustawić w sterownikach z vw

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 23 sty 2015, 15:45

tak wiec mozna podniesc wolne obroty na 1000obr/min czy nie?????

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl