Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

1.9TDI 1z ] Po wymianie wtrysków nie da sie odpalic

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

1.9TDI 1z ] Po wymianie wtrysków nie da sie odpalic

Post autor: KLICHO » 03 paź 2014, 18:37

Dwa dni temu w nocy wymieniłem w 1z wtryski na AFN i zmieniłem nastawnik skręciłem wszystko. I po chwili odpalił dawka ustawiona 4.4 mg. Więc pojechałem do domu. Na następny dzień w południe chce odpalić samochód trochę dłużej zakręcił ale odpalił, puścił bąka i wszystko było ok. I dzisiaj rano chcąc jechać na uczelnie próbuje odpalić kręci kręci kręci i nic 0 reakcji. Więc pojechałem autobusem. Kupiłem nowy filtr paliwa z Boscha. Podchodzę do samochodu podnoszę machę a tu zonk totalnie nie było paliwa w przewodach... Więc wymieniłem filtr, wstrzyknąłem w wężyk przelewowy ten grubszy paliwo. I kręce i kręce i nic. Widać że paliwo się cofa i tyle no to mówię odpowietrzę układ, czytając tutaj że lekko poluzować nakrętki przy wtryskach i tak zrobiłem i polało się paliwo i dokręciłem kręce kręce i nic . Spróbowałem K2 do kokpitu w kolektor ssący psikać i kręcić mówili że po 4 sec powinno samo zaskoczyć a tu nic. Parę razy próbował zajęczał silnik na 2 sec i zgasł sam... Z tyłu chmura biała jak na niebie... Poziom oleju nic się nie zmienił, do chłodnicy też, paliwo w baku jest ponad 20 litrów... W czym może być problem? Jak kręci słychać jak paliwo idzie itp tylko brakuje mu tego odpalenia.
Ostatnio zmieniony 03 paź 2014, 19:23 przez KLICHO, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 03 paź 2014, 19:17

KLICHO, a gdzie tag :?: :!: _uwaga

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 03 paź 2014, 19:25

Już poprawione

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 03 paź 2014, 19:32

Było nie zakładać ori filtra, musisz te powietrze wyeliminować na początek, a potem po poluzowaniu nakretek jak będzie juz paliwo próbuj odpalić, jak wszystko ok to powinien ""zagadać""

Obrazek Obrazek

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 03 paź 2014, 19:43

Paliwo wylewało się z pod nakrętek i nadal nie gada. Filtr Boscha mam który wygląda jak ten pierwszy na obrazku. Zgadzał się z tym co miałem

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 03 paź 2014, 20:14

a na tym k2 do kokpitu chodzil??

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 03 paź 2014, 20:15

Słychać jak odpalił ale chodził 2 sec i padał i biały dym po k2. Teraz też znowu próbowałem ale nic niestety ale już nie było żadnego dymku

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 03 paź 2014, 20:26

bialy dym to niespalona ropa, czyli paliwo idzie do cyl.
sprubuj wlozyc stare wtryski moze

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 03 paź 2014, 20:38

Hmmm a możliwe że wina wtrysku sterującego ?

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 03 paź 2014, 20:43

Miałem identyczny problem jak ty, ale nie po zmianie wtrysków tylko filtra paliwa. Po 2 dniach problem ustąpił, bo też musiałem b długo kręcić, żeby odpalił, a po dopaleniu przerywał gasł. Dopiero jak zupełnie się układ odpowietrzył auto zaczęło jeździć normalnie. Sprawdź czy nie wycieka ci spod pompy paliwo, bo jeżeli wycieka to może się zapowietrza i dlatego nie chcę zagadać.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 03 paź 2014, 20:45

bez wtrysku sterujacego ma odpalic

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 03 paź 2014, 20:54

A może być totalnie zapowietrzony układ że nie ma opcji aby odpalił ?

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 03 paź 2014, 20:58

U mnie na przykład po zmianie filtra wessał całe paliwo z wężyków bo źle dokręciłem węże na początku i zgasł. Później jak już podokręcałem, napompowałem trochę paliwa do pompy i dluuuugo pokręciłem to zagadał. Ale pierwsze 2 dni miałem problem z odpalaniem. Sprawdź czy dobrze masz przewody podokręcane, u mnie widać było normalnie bańki powietrza na 2-3 cm. Teraz na jałowych ich nie mam, ale jak podgazuje to się pojawiają. U mnie problem z powietrzem przewodach już zdiagnozowałem, mam wyciek przy rodzielaku wielotłokowym, ale u Ciebie mogą to być źle założone przewody. Sprawdź zaciski i nie baw się w śrubokręt tylko bierz klucz 7 i posprawdzaj przewody <ok>

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 03 paź 2014, 21:04

Jak wszystko śmigało to zawsze miał parę baniek powietrza 1cm w przewodach ale paliwo się nie cofało. A teraz jak zgaszę to wraca się całkowicie i przewody są puste

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 03 paź 2014, 21:08

jak wyrzuca paliwo z pompy to znaczy ze pompka wstepna kaput, albo zaworek wisi.
ale jak paliwo na wtryski idzie to ma gadac.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl